Evropskim kupcem bo na voljo 100 primerkov posebne izdaje GR Supre, ki se priklanja mejniku iz dirkaške kategorije GT4.

  • Posebna različica je ekskluzivno na voljo v atraktivni novi barvi Plasma Orange.
  • Nova platišča v mat črni barvi in opcijski zadnji spojler.
  • Nadzorna plošča z dekorativnimi elementi iz ogljikovih vlaken izžarevajo tematiko omejene serije

Izjemna Toyota GR Supra svojo paleto razširja z novo različico GR Supra GT4 100th Edition Tribute. Na začetku tega leta so namreč pri dirkaškem oddelku TOYOTA GAZOO Racing izdelali stoti primerek različice GR Supra GT4, ki je bila zasnovana in razvita za stranke na vseh koncih sveta, ki tekmujejo v različnih tekmovalnih serijah avto-moto športa.  Nova omejena serija cestnega avtomobila pa predstavlja poklon temu dirkaškemu mejniku.

GR Supra je čistokrvni športni avtomobil s spredaj nameščenim motorjem, pogonom na zadnja kolesa in merami, ki dosegajo tako imenovano zlato dirkaško razmerje. To je tudi prvi model, ki je nastal pod okriljem dirkaško-razvojnega oddelka TOYOTA GAZOO Racing. Nova različica z oznako GR Supra GT4 100th Edition Tribute je zasnovana z notranjimi in zunanjimi detajli, ki poudarjajo tesno povezavo s svetom avto-moto športa.

Nova barva Plasma Orange je bila ekskluzivno zasnovana za novo omejeno serijo. Osupljivi videz dopolnjujejo nova 48,3-centimetrska (19-palčna) platišča iz lahke zlitine, ki so na voljo v mat črni barvi. Tudi črne zavorne čeljusti z oznako GR izžarevajo dirkaško povezavo z ekipo TOYOTA GAZOO Racing, medtem ko opcijski zadnji spojler ustvarja vizualno podobnost z modelom GR Supra GT4.

Potniška kabina se v celoti osredotoča na voznika. Črne sedežne prevleke so oblazinjene v semiš, ki omogoča vzdržljivost, trpežnost in vrhunski občutek. V semiš je oblečena tudi prestavna ročica, ki zagotavlja izjemno izkušnjo prestavljanja. Oranžni šivi na preprogi prtljažnika se ujemajo z zunanjo barvo avtomobila in dopolnjujejo njegovo estetiko.  

Vtis omejene serije ustvarjajo tudi dekorativni elementi iz ogljikovih vlaken na armaturni plošči,  ki hkrati vsebujejo posebno grafično zasnovo različice GT4 100th Edition Tribute. Plošča na voznikovi strani armaturne plošče, ki je vidna, ko so vrata odprta, dodatno poudarja oblikovalske lastnosti omejene serije.

GR Supro GT4 100th Edition Tribute poganja 3,0-litrski vrstni šestvaljnik, ki ponuja 340 konjskih moči (250 kW) in je s šeststopenjskim ročnim menjalnikom povezan v uigrano celoto.

Menjalnik je opremljen s pametnim nadzornim sistemom, ki še dodatno poudarja športne zmogljivosti. Pri prestavljanju v višjo prestavo so parametri programske opreme ob pritisku in sprostitvi sklopke prilagojeni za optimizacijo navora motorja, medtem ko so pri prestavljanju navzdol natančno nastavljeni za dosledno delovanje. Končno prestavno razmerje, ki se je s 3,15 : 1 (pri GR Supri s samodejnim menjalnikom) skrajšalo na 3,46 : 1, pa omogoča bolj odzivno pospeševanje.

Ročni menjalnik, dodatne poenostavitve avdiosistema in funkcij sedežev omogočajo za
38,3 kilograma manjšo težo v primerjavi z različico GR Supre s samodejnim menjalnikom. Te izboljšave in zmanjšanje teže zagotavljajo boljšo okretnost in vodljivost vozila.

Podobno kot pri različici GR Supra Lightweight ima tudi GR Supra GT4 100th Edition Tribute posebej nastavljeno vzmetenje, ki je zasnovano za optimizacijo zmogljivosti z ročnim menjalnikom. To vključuje bolj togo vulkanizirano gumo v pušah stabilizatorja spredaj in zadaj ter na novo nastavljene blažilnike ter prilagoditev sestavnih delov in delovnih parametrov električnega servovolana.

GR Supra GT4 omogoča dostopnejšo udeležbo v svetu avto-moto športa.

GR Supra je bila predstavljena leta 2019. Vse od takrat je s svojo zmogljivostjo čistokrvnega športnega avtomobila in izjemnimi voznimi lastnostmi pričarala nasmeh na obraze številnih dirkaških navdušencev in si prislužila pohvale avtomobilskih medijev po vsem svetu. Kot del globalnega projekta TOYOTA GAZOO Racing so prav po zaslugi dirkalne različice GR Supra GT4 tudi tekmovalci v svetu avto-moto športa postali del Suprine družine.



GR Supro GT4 so marca 2020 razvili v oddelku TOYOTA GAZOO Racing Europe v Kölnu v Nemčiji, kjer nastajajo tudi dirkalniki, s katerimi je ekipa TOYOTA GAZOO Racing kar petkrat slavila na legendarni dirki 24 ur Le Mansa. Zasnovana je za zasebne stranke, ki s svojimi vozili sodelujejo na dirkah priljubljene kategorije GT4, v kateri lahko tekmujejo vozila, ki temeljijo na dirkaško prilagojenih cestnih različicah.

Kategorija GT4 omogoča profesionalnim in amaterskim voznikom, da tekmujejo na najbolj znanih svetovnih dirkališčih, kar se povsem ujema z etosom GR Supre, ki je v svojem bistvu športi avtomobil, namenjen čistokrvnim in prvinskim vozniškim navdušencem.

Vse od predstavitve GR Supre GT4 so njeni vozniki zmagovali na dirkah in prvenstvih na treh celinah. Slavili so v evropski in severnoameriških serijah GT4, na seriji Super Taikyu na Japonskem in na mnogih legendarnih dirkah, kakršna je 24 ur Nürburgringa. Skupno 625 prijav na 317 dirkah po vsem svetu do konca leta 2022 je prineslo 79 zmag v razredu GT4, poleg tega pa tudi 20 skupnih zmag in 207 uvrstitev na oder za zmagovalce. Letos bo 27 primerkov GR Supra GT4 tekmovalo v Evropi, 20 v Severni Ameriki in 12 v Aziji, vključno z Japonsko.

Proizvodnja različice GR Supra GT4 je na začetku tega leta dosegla mejnik 100 izdelanih primerkov. In prav ta dosežek zdaj obeležuje nova omejena serija GR Supra GT4 100th Edition Tribute. Sto primerkov tega cestnega modela bo namenjenih tudi kupcem v Evropi. Nova omejena serija GR Supre GT4 100th Edition Tribute bo na voljo vzporedno z ostalimi različicami GR Supre modelnega leta 2024. Prodaja naj bi se na posameznih evropskih trgih predvidoma začela v drugi polovici letošnjega leta.

VIR: Toyota Adria