Slovenska turistična organizacija (STO) se je z namenom promocije Slovenije kot turistične destinacije na tujih trgih odločila za sodelovanje z Luko Dončićem. V teh dneh naj bi podpisali pogodbo, vredno 100.000 evrov.

Kot pravijo na STO, so vrhunski športniki edinstveni ambasadorji naše dežele ter nacionalne in turistične znamke I feel Slovenia. Njihovi športni dosežki prispevajo k večji prepoznavnosti in pozicioniranju Slovenije kot odlične aktivne destinacije na tujih trgih, med Slovenci pa dvigujejo nacionalni ponos. »Zaradi vse večjega pomena digitalnega komuniciranja in vse večjega vpliva na odločevanje in pozitivno podobo destinacije naših potencialnih gostov preko vplivnežev, vabimo k sodelovanju različne športnike. Ti na različnih digitalnih platformah objavljajo vsebine o sebi in svojem športnem življenju ter rezultatih in s tem dvigajo pozitivno podobo in prepoznavnost sebe in športne dejavnosti, ki jo izvajajo. Izbrani vplivneži pa lahko vzporedno postanejo ambasadorji Slovenije in njenih turističnih produktov. Cilj STO je, da preko teh vplivnežev z jasno zastavljenimi komunikacijskimi cilji dosežemo čim večje učinke promocije in pozitivne odnose z javnostmi, predvsem tujimi javnostmi,« so zapisali na portalu javnih naročil.

Javno naročilo Promocija Slovenije kot turistične destinacije na tujih trgih v sodelovanju z Luko Dončićem v letih 2022 in 2023 se sklepa za sodelovanje pri promociji Slovenije kot turistične destinacije. Vključuje pravico do uporabe imena in podobe Luke Dončića v komunikacijskih aktivnostih Slovenske turistične organizacije, pridobitev fotografij Luke Dončića, objave na njegovih družbenih omrežjih in podpisana dresa Luke Dončića za namen aktivacijske kampanje na družbenih omrežjih STO.

NE GRE ZA OGLAŠEVALSKO KAMPANJO

»V prvi vrsti dogovor obsega objave na profilih Luke Dončića na različnih družbenih omrežjih, podobo Dončića pa bo STO uporabila tudi na drugih komunikacijskih kanalih. Pri sodelovanju z Luko Dončićem ne gre za oglaševalsko kampanjo. Konkretne komunikacijske aktivnosti in vsebino bomo usklajevali tekom leta,« so na STO povedali za MM.

Glede na to, da je Luka Dončić Slovenec z največ sledilci na družbenem omrežju Instagram in ena od najbolj prepoznavnih osebnosti Slovenije v svetu, so prepričani, da bodo z njegovim sodelovanjem pri promociji Slovenije kot turistične destinacije v skladu z znamko I FEEL SLOVENIA utrdili pozicijo Slovenije v svetu in povečevali prepoznavnost naše države kot outdoor, športne in turistične destinacije ter uresničevali usmeritve Strategije slovenskega turizma v obdobju od leta 2022 do 2028. »Njegova globalna prepoznavnost in doseg na družbenih omrežjih se iz leta v leto povečujeta. Sodelovanje z Dončićem ne bo omejeno na posamične trge, saj bo komunikacija usmerjena na njegove navijače, oboževalce in sledilce po vsem svetu,« so še povedali.

VIR: MM