Slovenska turistična organizacija (STO) in Hrvaška turistična skupnost (HTZ) letos izvajata skupno promocijsko kampanjo Naturally Yours - taste, feel, Love, katere cilj je krepitev položaja Slovenije in Hrvaške kot atraktivnih celoletnih turističnih destinacij na ameriškem tržišču.

Ljubljana, 21. junija - Slovenska turistična organizacija (STO) in Hrvaška turistična skupnost (HTZ) letos izvajata skupno promocijsko kampanjo Naturally Yours - taste, feel, Love, katere cilj je krepitev položaja Slovenije in Hrvaške kot atraktivnih celoletnih turističnih destinacij na ameriškem tržišču. Kampanjo je finančno podprla tudi Evropska komisija.

Kot so danes sporočili iz STO, kampanja vključuje skupno podstran na spletni strani Evropske potovalne komisije (ETC) VisitEurope.com ter aktivnosti digitalnega oglaševanja v uglednih ameriških medijih Conde Nast Traveler in Wanderlust, na njihovih platformah in profilih na družbenih omrežjih.
Predvidena je tudi ločena oglaševalska kampanja na spletnem družbenem omrežju YouTube, za katero bodo ustvarili skupne promocijske videe. Konec leta kot zaključno aktivnost načrtujejo skupno delavnico za najpomembnejše agente in partnerje na ameriškem trgu.

"ZDA so najpomembnejši oddaljeni trg slovenskega turizma. Na ameriškem trgu STO s kontinuiranimi in ciljno usmerjenimi aktivnostmi nagovarja zlasti zahtevnejše goste: izvaja globalno digitalno kampanjo, sodeluje z združenji, kot so združenje ameriških organizatorjev potovanj USTOA ter združenji za luksuzni turizem Virtuoso in Signature, z mediji, kot sta National Geographic in CNN, ter v Sloveniji gosti ameriške organizatorje potovanj in novinarje," je ob tem poudarila direktorica STO Maja Pak.

Sloveniji vrata na ameriški trg po njenih besedah na široko odpira tudi košarkarski zvezdnik in ambasador slovenskega turizma Luka Dončić. "Aprila smo v sodelovanju z Dončićevim klubom Dallas Mavericks v Teksasu skupaj s partnerji znova izvedli odmeven promocijski dogodek I feel Slovenia Night, ki ga je spremljala promocijsko-investicijska konferenca z delavnico slovenskega turizma," je izpostavila.

V sodelovanju s HTZ in ETC Slovenija intenzivne aktivnosti na tem trgu po njenih besedah še nadgrajuje. "Veselimo se skupne promocije v ZDA, ki bo zagotovo še dodatno okrepila uspešne turistične rezultate obeh držav," je dodala.

Direktor HTZ Kristjan Staničić je izpostavil odlično sodelovanje z STO in ETC. "Hrvaška in Slovenija imata za seboj uspešno realizirane projekte skupnih predstavitev na oddaljenih trgih Kitajske in Avstralije, tokrat pa želimo v ZDA izpostaviti tiste dele naše turistične ponudbe, ki se nanašajo na naravno dediščino, aktivni turizem, eno-gastronomijo, kulturo in trajnostna potovanja," je dejal po navedbah STO.

V HTZ so po njegovih besedah prepričani, da bodo dodatno približali obe državi, pa tudi celotno Evropo kot najbolj priljubljeno destinacijo na globalni ravni, številnim ameriškim ljubiteljem potovanj.

VIR: STAkrog