Tokrat so nam na vprašanje, ali nameravajo v prihajajočih mesecih prilagajati svoje oglaševalske proračune morebitnim neugodnim gospodarskim razmeram, odgovorili pri Vinakoper in HOFER Slovenija.

Tokrat so nam na vprašanje, ali nameravajo v prihajajočih mesecih prilagajati svoje oglaševalske proračune morebitnim neugodnim gospodarskim razmeram, odgovorili pri Vinakoper in HOFER Slovenija.


Kaja Kovič novinarka Marketing Magazina

V podjetju Vinakoper pravijo, da so jih zadnja leta še posebej izučila. »Neprestano moramo biti pripravljeni na dinamiko in negotovost tržišča. Nič ni gotovega, zato sta pozorno spremljanje dogajanja na trgu in agilnost pri odzivanju na kakršne koli spremembe nova realnost,« spomnijo na naravne nesreče, krize s surovinami, nestabilno gospodarstvo in nove trende prehajanja v trajnostno poslovanje. »Fleksibilnost in prilagodljivost sta ključni karakteristiki uspeha. Tako tudi zdaj budno spremljamo dogajanje in delujemo skladno z načrti za letošnje leto,« pojasnjujejo.

Pri trgovcu HOFER Slovenija že pripravljajo oglaševalski proračun za naslednje leto. Tudi oni navajajo: »V zadnjih letih smo bili priča številnim nepredvidljivim dejavnikom in situacijam, kot so pandemija, vojna v Ukrajini, številne naravne nesreče in podobno, ki so nas še okrepile v tem, kako delovati v nepredvidljivih in zahtevnih okoliščinah.« Pri tem poudarjajo, da je bilo v vsem tem času njihovo vlaganje v medije in oglaševanje stabilno, s čimer so izražali tudi podporo vsem navedenim dogodkom. »Verjamemo, da bo tako tudi v prihodnje,« zaključijo.

VIR: MM