Nadaljujemo z drugim delom članka o tem, kako so partnerstvo z Nogometno zvezo Slovenije (NZS) ob evropskem prvenstvu v nogometu izkoristila slovenska podjetja. Tokrat predstavljamo aktivnosti Mercatorja, Telekoma Slovenije in Petrola.

Nadaljujemo z drugim delom članka o tem, kako so partnerstvo z Nogometno zvezo Slovenije (NZS) ob evropskem prvenstvu v nogometu izkoristila slovenska podjetja. Tokrat predstavljamo aktivnosti Mercatorja, Telekoma Slovenije in Petrola.


Tina Guček
Novinarka Marketing magazina


NOGOMET GRADI MOSTOVE MED LJUDMI

V Mercatorju kot veliki sponzor že vrsto let ponosno podpirajo slovensko nogometno reprezentanco. »Tudi zdaj, ko so po dveh desetletjih ponovno pred eno od največjih preizkušenj svoje kariere, ni nič drugače. Ta šport že več kot 160 let gradi mostove med ljudmi, sklepa mednarodna prijateljstva in zavezništva ter sočasno ljudi za vsaj 90 minut postavlja na nasprotne bregove. Uči vztrajnosti in požrtvovalnosti. Včasih tudi odrekanja in sprejemanja porazov, vedno pa sodelovanja, pomoči in skupnega strmenja k istemu cilju. In prav takšni so tudi nogometni velikani, ki so vzor ljudem po vsem svetu,« pravijo v Mercatorju.

Prav v povezovanju, sodelovanju in stremenju k istemu cilju so z agencijo Luna \TBWA našli navdih za nogometno oglaševalsko akcijo, ki so jo združili pod krovno platformo »Srčno, naši!«

Za potovanja na oglede nogometnih tekem na prvenstvu so za uporabnike v Mercatorju pripravili še posebno promocijsko ponudbo s 75-odstotnim popustom na izdelke iz potovalne linije Scandinavia Around. S Scandinavio Around pa so na drugo tekmo naše reprezentance v Munchen pospremili tudi ekipo Denis Avdič showa iz Radia 1 in jim omogočili 2-dnevno oddajanje neposredno iz prvenstva.   

Med aktivnostmi, ki so jih pripravili, naštejejo še ponudbo nogometne vrečke z zbirateljsko mapo Play-time za nogometne sličice, aktivnost »Če premagamo Dance, vam Mercator podari televizor«, nogometne izzive za uporabnike Mercatorjeve aplikacije Moj M, ter aktivacijo »12. igralec« skupaj z agencijo Herman & partnerji še aktivacijo.

V Mercatorju so nogometno obarvali tudi prodajna mesta in pripravili tedensko navijaško ponudbo. V prodaji je tudi privlačna navijaška oprema, prisotni pa so tudi z aktivacijami na lokacijah javnih predvajanj tekem slovenske reprezentance.

BREZPLAČEN IN NEOMEJEN MOBILNI PRENOS PODATKOV V NEMČIJI

Telekom Slovenije prav tako sodi med tradicionalne in največje podpornike slovenskega športa in športnikov, med drugim so tudi dolgoletni pokrovitelj slovenske nogometne reprezentance. »Na evropskem prvenstvu v živo navija ogromno slovenskih navijačev. Da se ne obremenjujejo z iskanjem WiFi omrežij ter da lahko navijaške utrinke in navijaško vzdušje brezskrbno delijo na družbenih omrežjih in s tistimi, ki navijamo v Sloveniji, smo vsem svojim mobilnim naročnikom do 14. julija 2024 zagotovili brezplačen in neomejen mobilni prenos podatkov v Nemčiji,« pravi Andreja Lenart, direktorica marketinga v Telekomu Slovenije.

To sporočilo so skupaj z informacijo, da njihovi mobilni paketi NAJ vključujejo največ mobilnega prenosa podatkov med vsemi paketi na trgu, uporabili v širši tržno-komunikacijski kampanji, ki poteka na televiziji, radiu, spletu in družbenih omrežjih. Na družbenih omrežjih potekajo tudi številne druge aktivnosti, kot so izbor igralca tekme, opozarjanje na pametno in strpno navijanje in podobno. Hkrati se že pripravljajo na naslednji velik športni dogodek letošnjega poletja – navijanje za naše športnike na olimpijskih igrah v Parizu.

AKTIVNI V SLOVENIJI IN NA HRVAŠKEM

Še eno podjetje, ki kot ponosni sponzor slovenske nogometne reprezentance že vrsto let spodbuja, podpira in navija za našo izbrano vrsto, je Petrol. »Naš moto 'Poganjamo nogometne sanje', je naša zaveza, da za NZS skrbimo celostno, ne glede na izzive, s katerimi se srečujejo. S skupnimi močmi in neomajno podporo vseh navijačev bomo še naprej poganjali nogometne sanje – danes, jutri in vedno,« pravijo.

Sponzorstvo vidijo tudi kot priložnost za povezovanje in nadgradnjo svojih poslovnih vezi, zato so izkoristili vse povezovalne dogodke, ki jih je NZS v sklopu prvenstva pripravila za svoje partnerje. V to so vključili tudi svoje ključne kupce iz regije, aktivacije z blagovno znamko Kava na poti pa izvajajo v reprezentančni bazi v Wuppertalu.

Komunikacijsko so sponzorstvo NZS in slovenske nogometne reprezentance smiselno vključili v svoje siceršnje tržno-komunikacijske in prodajne aktivnosti. Zato so preko televizijskega, radijskega in digitalnega oglaševanja, veleplakatov in ostalih lastnih medijev na prodajnih mestih po Sloveniji, komunikacije na družbenih omrežjih, Petrol klub kataloga in s pomočjo e-poštnega marketinga že od začetka junija kupce vabili, naj zavijejo k njim po energijo – zase, za svoj avto, za navijanje! – in se pravočasno opremijo z vsem potrebnim. Ob tej priložnosti so skupaj z dobavitelji za člane Petrol kluba pripravili več »navijaških paketov« in izdelkov po ugodnejših cenah, pri promociji ponudbe pa so jim pomagali tudi vplivneži.

Prav tako so izvedli interno aktivacijo, s katero so v sodelovanju z NZS v nacionalnem nogometnem centru na Brdu pri Kranju pripravili prav posebno doživetje za mlade ljubitelje nogometa, dan po vsaki zmagi slovenske nogometne reprezentance pa bo Petrol ob vsakem nakupu na njihovih prodajnih mestih po Sloveniji »častil« kavo.

Pripravili so tudi aktivnosti v okviru mobilne aplikacije Petrol GO ter raznoliko navijaško ponudbo v katalogu ugodnosti, ki velja do 30. junija 2024.

Ker so letos postali tudi ponosni sponzor Hrvaške nogometne zveze, so aktivni tudi na hrvaškem trgu. Posneli so televizijski oglas z Joškom Gvardiolom iz Manchester Citya, Markom Pjaco iz NK Rijeka in Nediljkom Labrovićem, kapetanom NK Rijeka, prav tako pa so pripravili kampanjo z vplivneži na temo #punpogodak (Zadetek v polno) in posebno kampanjo na družbenih omrežjih, kjer spremljajo vse tekme.

VIR: MM