Spar v sodelovanju z Agencijo 101 predstavlja prvega UI-načrtovalca tedenskih jedilnikov z recepti v Sloveniji.

Spar v sodelovanju z Agencijo 101 predstavlja prvega UI-načrtovalca tedenskih jedilnikov z recepti v Sloveniji.

Kratek opis akcije: V slovenskih domovih verjetno ni bolj pogostega vprašanja kot je: »Kaj bomo pa danes jedli?« Začaran krog stalnega iskanja idej za posamezne obroke in pojavljanja enih in istih jedi na krožnikih je s pomočjo tehnologije sedanjosti in prihodnosti odčaral Spar s prvim UI-načrtovalcem tedenskih jedilnikov z recepti v Sloveniji. Uporabniku so ponudili rešitev, ki omogoča personalizacijo receptov in nešteto možnosti. Ključna prednost pred podobnimi UI-rešitvami je  v tem, da umetnointeligetni načrtovalec, ki so mu nadeli ime »Jedel bi po svoje«, jedilnike in recepte sestavlja na podlagi Sparove baze izdelkov in tako zagotavlja možnost takojšnjega naročila vseh predlaganih sestavin na Spar Online ali ustvari nakupovalni listek za nakup v fizičnih trgovinah Spar in Interspar.

Elementi akcije:
spletno orodje, televizijski oglas, veleplakati, družbena omrežja, spletno oglaševanje, vplivneži, katalog, sporočila za javnost

Predstavniki naročnika:
Lidija Rakuša, Aleš Popič in Manca Jevšček

Direktorica projekta:
Klavdija Trček

Vodja projekta:
Abra Nikitenko

Asistentka vodje projektov:
Anja Popovič

Vodja digitala:
Uroš Svenšek

Digitalna producentka:
Kristina Zidar

Razvijalec:
Jan Zidar

Kreativna direktorica:
Ana Šušteršič

Umetniški direktor:
Miha Grobler

Tekstopiska:
Vita Jordan

Spletni oblikovalec:
Edo Nasufović

Oblikovalca:
Ivana Katarina Milinković in Matic Strgar

Strateginja za vsebinske platforme:
Hana Klemen Godina

Produkcijska hiša:
Wider productions

Medijska agencija:
AM komunikacije

VIR: MM