Spar v sodelovanju z Agencijo 101 predstavlja prvega UI-načrtovalca tedenskih jedilnikov z recepti v Sloveniji.
Spar v sodelovanju z Agencijo 101 predstavlja prvega UI-načrtovalca tedenskih jedilnikov z recepti v Sloveniji.
Kratek opis akcije: V slovenskih domovih verjetno ni bolj pogostega vprašanja kot je: »Kaj bomo pa danes jedli?« Začaran krog stalnega iskanja idej za posamezne obroke in pojavljanja enih in istih jedi na krožnikih je s pomočjo tehnologije sedanjosti in prihodnosti odčaral Spar s prvim UI-načrtovalcem tedenskih jedilnikov z recepti v Sloveniji. Uporabniku so ponudili rešitev, ki omogoča personalizacijo receptov in nešteto možnosti. Ključna prednost pred podobnimi UI-rešitvami je v tem, da umetnointeligetni načrtovalec, ki so mu nadeli ime »Jedel bi po svoje«, jedilnike in recepte sestavlja na podlagi Sparove baze izdelkov in tako zagotavlja možnost takojšnjega naročila vseh predlaganih sestavin na Spar Online ali ustvari nakupovalni listek za nakup v fizičnih trgovinah Spar in Interspar.
Elementi akcije: spletno orodje, televizijski oglas, veleplakati, družbena omrežja, spletno oglaševanje, vplivneži, katalog, sporočila za javnost
Predstavniki naročnika: Lidija Rakuša, Aleš Popič in Manca Jevšček
Direktorica projekta: Klavdija Trček
Vodja projekta: Abra Nikitenko
Asistentka vodje projektov: Anja Popovič
Vodja digitala: Uroš Svenšek
Digitalna producentka: Kristina Zidar
Razvijalec: Jan Zidar
Kreativna direktorica: Ana Šušteršič
Umetniški direktor: Miha Grobler
Tekstopiska: Vita Jordan
Spletni oblikovalec: Edo Nasufović
Oblikovalca: Ivana Katarina Milinković in Matic Strgar
Strateginja za vsebinske platforme: Hana Klemen Godina
Produkcijska hiša: Wider productions
Medijska agencija: AM komunikacije
VIR: MM