Medtem ko povprečno e-mail aktivacijo odpre zgolj petina naslovnikov, se SMS lahko pohvali s kar 98-odstotno stopnjo odpiranja.
Pošiljanje promocijskih SMS sporočil je stalnica sodobnega digitalnega marketinga. Pri podjetju Sinhro pa so ugotovili, da je stopnja odprtih SMS sporočil v primerjavi z elektronsko pošto močno na strani SMS marketinga.
SMS MARKETING POLETEL V VIŠAVE
Po raziskavah podjetja EZTexting kar 98 odstotkov lastnikov mobilnih telefonov prebere vsa prejeta SMS sporočila. Povprečna stopnja odprtih povezav v elektronski pošti je le 2 odstotka, v prejetem SMS sporočilu pa kar 19 odstotkov prejemnikov klikne na povezavo. Obenem povprečni čas za odprtje SMS-a meri le tri minute, medtem ko se se elektronska pošta lahko izgublja tudi dneve.
Vsi ti podatki skupaj z vztrajno rastjo SMS marketinga v zadnjih letih kažejo, da ima mobilna telefonska številka večjo vrednost kot e-mail naslov. Zaradi tega je za blagovne znamke smiselno, da pričnejo čimprej zbirati mobilne številke svojih kupcev ali tistih, ki so zainteresirani za njihov izdelek ali storitev. V ZDA spletni trgovci že dajejo prednost zbiranju telefonskih številk pred e-mail naslovi in zbiranju baz v t. i. ekskluzivnih SMS klubih oziroma klubih zvestobe, in to je praksa, ki se vedno bolj uporablja tudi v Evropi in Sloveniji.
SMS TRENDI ZA 2023
Število poslanih sporočil se bo v 2023 še povečalo, zapišejo pri podjetju Sinhro. Po raziskavah podjetja MessageMedia naj bi se število poslanih marketinških SMS sporočil kar podvojilo. V času gospodarske stagnacije in vedno dražjih oglaševalskih platformah družbenih omrežij, bodo trgovci iskali nove in zanesljive vire prihodkov ter načine, kako ostati v stiku s strankami.
SMS sporočilom pa se v Sloveniji vedno bolj pridružuje tudi Viber, saj ga uporablja več kot polovica odrasle populacije. Viber namreč mogoča bolj ugodne cene pri daljših sporočilih ter enostavno dodajanje slik in poseben gumb za sledenje povezavi.
VIR: MM