Argeta in Mercator sta izbrana žita slovenskih kmetov zmlela v slovenskih mlinih in pri slovenskih pekih spekla »Slovenski kruh«. Oglaševalsko akcijo pa je zamesila, spekla in dostavila agencija Luna \TBWA.

Argeta in Mercator sta izbrana žita slovenskih kmetov zmlela v slovenskih mlinih in pri slovenskih pekih spekla »Slovenski kruh«. Oglaševalsko akcijo pa je zamesila, spekla in dostavila agencija Luna \TBWA.

Kratek opis akcije: »Zaradi vse večje globalizacije in neustavljivih podnebnih sprememb smo priča izginjanju lokalnih rastlinskih vrst, ki so ključnega pomena za biotsko in prehransko raznolikost. Z vse hitrejšimi podnebnimi spremembami pa izginja tudi naša kulturna dediščina, del katere je tudi Slovencem zelo pomembna pekovska mojstrovina – kruh,« pravijo v Argeti. Tam so že 20 let poznani kot »dobra stran kruha« in svojo pripovedno nišo so našli prav tu – na kruhu. Zato so letos ponovno združili moči z Mercatorjem in skupaj sta ustvarila »Slovenski kruh«.

S »Slovenskim kruhom« sta se Argeta in Mercator poklonila naši kulturni dediščini in podprla Slovensko rastlinsko gensko banko, ki ščiti in ohranja naša lokalna semena za prihodnje generacije. Tista najdragocenejša bodo nekoč shranjena tudi v Svetovni semenski banki, globoko v arktičnem krogu. Tam bodo v popolni tišini in ledu čakala na čase, ko jih bomo resnično potrebovali.

Iz Mercatorja sporočajo, da »Slovenski kruh« že dosega zavidljive rezultate, saj je njegova prodaja v primerjavi s količinsko prodajo podobnih kruhov istih gramatur boljša za kar 60 %.

Elementi akcije:
televizijski oglas, oglaševanje na spletu in družbenih omrežjih, pristajalna stran, sodelovanje z vplivneži, oprema prodajnih mest, interni kanali obeh sodelujočih, dogodek za medije

Predstavnice naročnika:
Vida Kos, Simona Koren in Martina Humar

Direktorica naročnika:
Mojca Praznik Matić

Vodja projekta:
Ana Kotar

Vodja digitalnih projektov:
Valerija Smolej

Izvršni kreativni direktor:
Janez Rakušček

Tekstopisec:
Blaž Žnidarec

Umetniški direktor:
Jure Sotler

Digitalni kreativni direktor:
Jan Omahen

Spletna oblikovalka:
Pia Požek

Urednik spletnih videov:
Matic Povše

Odnosi z javnostmi:
Meta Pavlin Avdić

Produkcija:
Kinomotel

Režiser:
Gregor Vesel

Fotograf:
Matevž Kostanjšek

Spletni videi:
Black Lime

Produkcija spletne strani:
CNJ

Sodelujoči pri projektu:
Mercator, Pekarna Grosuplje, prof. dr. Janez Bogataj, Kmetijski inštitut Slovenije

VIR: MM