Veliki mednarodni športni dogodek, kolesarska dirka Giro d'Italia, bo v 19. etapi 27. maja ponovno zavil tudi na slovensko ozemlje.

Na fotografiji (od leve): Viljam Kvalić, direktor Zavoda Turizem Doline Soče, Aljoša Ota, vodja predstavništva Slovenske turistične organizacije v Italiji, Jan Tratnik, član kolesarske ekipe Bahrain Victorius, Marko Matajurc, župan občine Kobarid, Uroš Brežan, župan občine Tolmin in Valter Mlekuž, župan občine Bovec. Foto: Dolina Soče


Prestižna dirka po Italiji bo potekala med 7. in 29. majem. V petek, 27. maja, bo etapa kolesarje vodila tudi v dolino Soče in na zahtevni vzpon na Kolovrat pred prihodom v Santuario di Castelmonte. Slovenska turistična organizacija (STO) ob gostovanju dirke v Sloveniji v sodelovanju z destinacijsko organizacijo Doline Soče izvaja promocijske aktivnosti za krepitev prepoznavnosti Slovenije kot destinacije za aktivna, še posebej pa kolesarska doživetja.  
   

Danes, 15. aprila, je v Kobaridu potekala novinarska konferenca, kjer so predstavniki destinacije in STO predstavili največji športni dogodek v dolini reke Soče, 19. etapo Gira d'Italia, ki bo deloma potekala tudi po tej dolini. V petek, 27. maja v dolini Soče pričakujejo številne kolesarske navdušence od blizu in daleč, da pozdravijo kolesarje na eni najtežjih in najbolj prepoznavnih kolesarskih dirk na svetu. Kobarid bo 27. maja gostil tudi štartno točko dirke z e-kolesi Giro-E.
 
Ob najpomembnejšem italijanskem in mednarodnem kolesarskem dogodku, Giro d'Italia, bo STO močno komunikacijsko izpostavila Slovenijo kot destinacijo za aktiven oddih, s poudarkom na kolesarskih doživetjih. Ključen poudarek komunikacijskih aktivnosti bo na močni povezavi Slovenije in naših kolesarjev, Primoža Rogliča in Tadeja Pogačarja, trenutno najboljša kolesarja na svetu.

STO je z namenom krepitve ugleda Slovenije kot destinacije za aktivni oddih in znamke I feel Slovenia ob letošnji dirki Giro d'Italia podprla promocijo športne prireditve preko javnega poziva in ob tem vzpostavila več oglaševalskih akcij, kot so oglaševanje na spletni strani www.giroditalia.it, oglaševanje v športni reviji Sport Week ter postavitev nove predstavitvene pristajalne strani na turističnem portalu www.slovenia.info.

V letošnjem letu bo na vrsti sodelovanje na športnem dogodku Giro-E in to z oglaševanjem znamke I feel Slovenia. Giro-E je prva večja ekološko trajnostna kolesarska dirka na mednarodnem prizorišču, posvečena dirkalnim e-kolesom z električnim pogonom. Na tak način se spodbujanja trajnostno mobilnost, dirka pa poteka na istih trasah, kjer bo potekal tudi Giro d'Italia. STO bo podelil zmagovalcu lestvice preizkusa pravilnosti zeleni dres I feel Slovenia. Posebna izvedba pa bo štartna točka 16. etape Gira-E iz Kobarida. Dne 27.5. namreč se bodo kolesarji na e-kolesih preizkusili v etapi Kobarid – Santuario di Castelmonte.

Za predstavnike italijanskih medijev STO v sodelovanju z Zavodom Turizem Dolina Soče izvaja več novinarskih konferenc s predstavitvijo destinacij, vključenih v etapo po slovenskem ozemlju, ter izpostavitvijo Slovenije kot bližnje varne butične destinacije, ki nudi edinstvena doživetja.

Vodja predstavništva STO v Italiji, Aljoša Ota, ob tem dodaja: »Prestižna dirka Giro d'Italia, ki se ponovno vrača v Slovenijo, bo izjemna priložnost, da italijanski in mednarodni gledalci, ki zvesto sledijo športni prireditvi že dolgo let, spoznajo Slovenijo in kraje, vključene v 'slovensko' etapo. Za našo deželo bo to odlična priložnost, da svetu pokaže svojo kolesarsko dušo, zeleno okolico in odlične možnosti za aktivnosti na prostem. Predvsem se veselimo štartne točke dirke na e-kolesih Giro-E v Kobaridu dne 27.5. saj bo to glavni športni dogodek v okviru etape Gira d'Italia, ki bo pritegnil v Kobarid veliko navdušencev in vse kolesarje, ki tekmujejo na kolesarski dirki Giro-E.  Italijanski trg je poleg avstrijskega in nemškega za slovenski turizem najpomembnejši emitivni trg, na katerem smo promocijske aktivnosti v zadnjem letu prilagodili situaciji, dirka Giro d'Italia pa bo odlična priložnost za nadgradnjo in dodatno izpostavitev Slovenije kot destinacije za aktivni oddih v neokrnjeni naravi.

Več informacij je na voljo v medijskem središču .

PR: STO