Vrhunski dosežki slovenskih športnikov so pred televizijske zaslone privabili številne gledalke in gledalce.
Pot slovenske olimpijske reprezentance do izjemnega uspeha na zimskih olimpijskih igrah v Pekingu so na Televiziji Slovenija, Valu 202 ter spletnem portalu rtvslo.si spremljali številni športni navdušenci.
Služba za komuniciranje RTV Slovenija
21. februar 2022 ob 14:37
Ljubljana - MMC RTV SLO
Ljubljana - MMC RTV SLO
Televizija Slovenija
Športni program Televizije Slovenija je s prenosi, posnetki, prispevki, studijskim delom in oddajo Olimpijski dnevnik pripravil okoli 200 ur premiernega programa, katerega vsaj en del je videlo okoli 1.400.000 gledalcev, starejših od 4 let, ali več kot 70-odstotkov Slovencev.
Športni program Televizije Slovenija je s prenosi, posnetki, prispevki, studijskim delom in oddajo Olimpijski dnevnik pripravil okoli 200 ur premiernega programa, katerega vsaj en del je videlo okoli 1.400.000 gledalcev, starejših od 4 let, ali več kot 70-odstotkov Slovencev.
Najbolj gledana je bila 2. serija smučarskih skokov za moške na srednji skakalnici, v nedeljo, 6. februarja. Ogledalo si jo je 509.100 posameznikov, kar je najvišje dosežena gledanost v Sloveniji v zadnjih štirih letih. Po gledanosti je sledila 2. serija mešanih ekip v smučarskih skokih, ki je bila na sporedu v ponedeljek, 7. februarja. Povprečno jo je spremljalo 465.700 gledalcev. Sledi še 2. serija smučarskih skokov na veliki skakalnici (na sporedu v soboto, 12. februarja), ki si jo je ogledalo več kot 435.000 gledalcev.
Najvišja dosežene gledanost tokratnih zimskih olimpijskih iger je bila dosežena v nedeljo, 6. februarja, ob 13:38 (skok Petra Prevca), ko je bilo pred ekrani kar 579.400 gledalcev.
(vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost znotraj istega dneva)
Multimedijski center
Televizija Slovenija je olimpijske vsebine ponujala tudi na spletnih straneh MMC-ja. Na www.rtvslo.si je bila najbolj gledana ekipna moška tekma v ponedeljek, 14. februarja, z 217.300 ogledi, ko so Lovro Kos, Cene Prevc, Timi Zajc in Peter Prevc zasedli drugo mesto.
Najbolj komentiran članek "Zlata slovenska flota zavzela nebo nad Kitajsko" je imel 1.234 komentarjev. Medtem ko je imel največ ogledov - 380.400 - članek "Orli v vetrni loteriji poleteli do olimpijskega srebra". (vir: MMC RTV Slovenija)
Val 202 – 2. program Radia Slovenija
Ker slovenski navijači športnih junakov niso mogli spremljati v Pekingu, so na Valu 202 olimpijsko razpoloženje s projektom Peking doma raznesli po Sloveniji. Med poslušalce so se odpravili s terenskim studiem in navijaško-rekreatvinim središčem, kjer so lahko obiskovalci v živo spremljali nastope slovenskih športnikov, se preizkusili v različnih disciplinah, pozdravili pa so tudi junake, dobitnike kolajn Uršo Bogataj, Niko Križnar, Glorio Kotnik, Tima Mastnaka in Ceneta Prevca.
Terenska ekipa je navijaški utrip države delila z več deset tisoč poslušalci dnevno, v Kranjski Gori, na Kopah, v Velenju, Celju in Brežicah pa neposredno nagovorila na tisoče obiskovalcev in z navijači slavila uspehe. V studiu so poleg prejemnikov olimpijskih kolajn gostili številne nekdanje olimpijce in uspešne slovenske športnike. Med njimi tudi smučarje Špelo Pretnar, Jureta Koširja in Boštjana Klineta, deskarja Dejana Koširja, skakalce Primoža Peterko, Roberta Kranjca in Francija Petka, hokejiste Roberta Kristana, Dejana Kontreca in Sabahudina Kovačeviča ter številne druge.
Tako olimpijske igre v Pekingu niso minile brez navijačev. Peking je prišel med ljudi. Tudi s pomočjo radijskih reporterjev na Kitajskem, ki so v oteženih okoliščinah skrbeli za doživete prenose. Olimpijski radio je poslušalce s popolnoma prilagojenim in živim programom nagovarjal več kot 180 ur. Občinstva pa so uspešno dosegli tudi v digitalnem okolju. In sicer z objavljenimi posnetki vrhuncev radijskih prenosov na tviterju in facebooku, fotogalerijami na instagramu, izstopajočimi intervjuji na spletni strani val202.si in dnevno pregledno oddajo med podkasti.
Najvišja dosežene gledanost tokratnih zimskih olimpijskih iger je bila dosežena v nedeljo, 6. februarja, ob 13:38 (skok Petra Prevca), ko je bilo pred ekrani kar 579.400 gledalcev.
(vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost znotraj istega dneva)
Multimedijski center
Televizija Slovenija je olimpijske vsebine ponujala tudi na spletnih straneh MMC-ja. Na www.rtvslo.si je bila najbolj gledana ekipna moška tekma v ponedeljek, 14. februarja, z 217.300 ogledi, ko so Lovro Kos, Cene Prevc, Timi Zajc in Peter Prevc zasedli drugo mesto.
Najbolj komentiran članek "Zlata slovenska flota zavzela nebo nad Kitajsko" je imel 1.234 komentarjev. Medtem ko je imel največ ogledov - 380.400 - članek "Orli v vetrni loteriji poleteli do olimpijskega srebra". (vir: MMC RTV Slovenija)
Val 202 – 2. program Radia Slovenija
Ker slovenski navijači športnih junakov niso mogli spremljati v Pekingu, so na Valu 202 olimpijsko razpoloženje s projektom Peking doma raznesli po Sloveniji. Med poslušalce so se odpravili s terenskim studiem in navijaško-rekreatvinim središčem, kjer so lahko obiskovalci v živo spremljali nastope slovenskih športnikov, se preizkusili v različnih disciplinah, pozdravili pa so tudi junake, dobitnike kolajn Uršo Bogataj, Niko Križnar, Glorio Kotnik, Tima Mastnaka in Ceneta Prevca.
Terenska ekipa je navijaški utrip države delila z več deset tisoč poslušalci dnevno, v Kranjski Gori, na Kopah, v Velenju, Celju in Brežicah pa neposredno nagovorila na tisoče obiskovalcev in z navijači slavila uspehe. V studiu so poleg prejemnikov olimpijskih kolajn gostili številne nekdanje olimpijce in uspešne slovenske športnike. Med njimi tudi smučarje Špelo Pretnar, Jureta Koširja in Boštjana Klineta, deskarja Dejana Koširja, skakalce Primoža Peterko, Roberta Kranjca in Francija Petka, hokejiste Roberta Kristana, Dejana Kontreca in Sabahudina Kovačeviča ter številne druge.
Tako olimpijske igre v Pekingu niso minile brez navijačev. Peking je prišel med ljudi. Tudi s pomočjo radijskih reporterjev na Kitajskem, ki so v oteženih okoliščinah skrbeli za doživete prenose. Olimpijski radio je poslušalce s popolnoma prilagojenim in živim programom nagovarjal več kot 180 ur. Občinstva pa so uspešno dosegli tudi v digitalnem okolju. In sicer z objavljenimi posnetki vrhuncev radijskih prenosov na tviterju in facebooku, fotogalerijami na instagramu, izstopajočimi intervjuji na spletni strani val202.si in dnevno pregledno oddajo med podkasti.