Z namenom dvigovanja zavedanja o Sloveniji kot zeleni, aktivni in zdravi destinaciji za 5-zvezdična doživetja, je bila konec julija lansirana nova večkanalna vsebinska kampanja Slovenia's Geography of Adventure

Z namenom dvigovanja zavedanja o Sloveniji kot zeleni, aktivni in zdravi destinaciji za 5-zvezdična doživetja, je bila konec julija lansirana nova večkanalna vsebinska kampanja Slovenia's Geography of Adventure, ki temelji na pripovedovanju zgodb skozi vrhunske video in foto vsebine. Kampanja v ospredje postavlja pokrajine in geografijo, ki navdihuje edinstvene avanture, ki jih je moč doživeti v Sloveniji. Bogate vsebine so predstavljene na medijskih kanalih National Geographic.Slovenija je zeleno igrišče Evrope, destinacija z izjemnimi naravnimi danostmi in raznolikimi pokrajinami, ki omogočajo aktivna doživetja 365 dni na leto. Slovenska turistična organizacija (STO) je angažirala National Geographic Creative Works, da ustvari multimedijske vsebine, ki prikazujejo izjemne naravne danosti in raznoliko geografijo Slovenije kot idealne destinacije za doživetja na prostem.
Vse fotografije so delo Coreya Richa, priznanega ameriškega fotografa National Geographica. Fotografije so namenjene izključno uporabi na medijskih platformah in kanalih National Geographic in STO.Krovno zgodbo Slovenia's Geography of Adventure spremljajo vrhunski vizuali priznanega ameriškega raziskovalca in fotografa Coreya Richa, ki je Slovenijo obiskal februarja in junija letos ter posnel 2,5-minutni video in spremljajoče fotografije. Osupljivi posnetki so nastajali na več lokacijah: vodni športi na reki Savinji, kolesarjenje na Koroškem, pohodništvo na Mangartu, plezanje na Kraškem robu ter smučanje in deskanje na Voglu.Vsebine tako gledalca popeljeljejo skozi naravne lepote tudi na manj prepoznanih turističnih destinacijah. V videu kot protagonisti nastopajo profesionalni in ljubiteljski športniki, ki so vsakodnevno v stiku s slovensko naravo in v njej odkrivajo vedno nove in nove načine aktivnih doživetij.

Podporna zgodba Life in nature opisuje tesno vez med Slovenci in njihovimi »pokrajinami avantur«, med drugim skrb za gozdove in življenje, delo ter doživetja v njih. Članek omenja tudi naravne parke, skrb za ohranjaje zdravih gozdov in pogozdovanje, divjino Kočevskih gozdov, gozdna selfness doživetja v Cerkljanskih gozdovih, potep nad krošnjami na Rogli, pokrajino ob reki Muri, ... Tretja v sklopu vsebin pa je fotogalerija , ki predstavlja posebnosti slovenskih pokrajin, dinamično geografijo in človeka v njej.
Direktorica Slovenske turistične organizacije mag. Maja Pak ob lansiranju nove kampanje poudarja, da z njo "nagovarjamo zahtevnejše goste, ki iščejo edinstvena aktivna doživetja v neokrnjeni naravi. Pri soustvarjanju osupljivih vizualov, navdihujočega videa in zgodb, ki predstavljajo Slovenijo kot izjemno destinacijo za aktivna doživetja v naravi ter izpostavljajo skrb Slovencev za naravno okolje, smo se povezali z National Geographic Creative Works, ki so nam pomagali ustvariti vsebine, ki bodo prikazane in oglaševane na kanalih National Geographic, globalno prepoznano medijsko znamko največjih digitalnih dosegov. Globalno občinstvo bo med drugim uživalo v posnetkih kolesarjenja na Koroškem, veslanja po čudoviti Savinji, plezanja na Ospu in Črnem kalu, smučanja na Voglu in pohodništva na Mangartu. Posnetki kažejo, da je Slovenija dežela edinstvenih doživetij v naravi 365 dni na leto. S tem sodelovanjem krepimo ugled in prepoznavnost Slovenije kot destinacije edinstvenih naravnih lepot, ki vabijo k aktivnemu oddihu. Aktivna doživetja na prostem in športni turizem sta tudi krovni komunikacijski tematiki slovenskega turizma v letošnjem in prihodnjem letu, prav tako jima posebno pozornost posveča tudi Strategija slovenskega turizma 2022-2028."

 Več informacij je na voljo v medijskem središču.

PR: STO