Danes (10. maja) je v organizaciji Slovenske turistične organizacije (STO) v Beogradu potekala novinarska konferenca »Feel Slovenia«.
Dogodka se je udeležilo več kot 30 predstavnikov srbskih medijev. Slovenijo kot zeleno, aktivno in zdravo destinacijo, ponudbo slovenskih naravnih zdravilišč in vrhunske gastronomije so na dogodku izpostavili predstavniki STO, Skupnosti slovenskih naravnih zdravilišč in Zdravilišča Rogaška Slatina.
V okviru krepitve promocijskih in trženjskih aktivnosti na trgih, ki izkazujejo posebej velik potencial rasti, Slovenska turistična organizacija (STO) v letu 2022 intenzivira aktivnosti predstavitve Slovenije na srbskem trgu. Danes, 10. maja, se je Slovenija v Beogradu predstavila na novinarski konferenci »Feel Slovenia«. Novinarske konference, kjer so predstavniki STO, SSNZ ter Zdravilišča Rogaška Slatina predstavili novosti ter ključne produkte slovenskega turizma s poudarkom na zdravih in gastronomskih doživetjih, se je udeležilo več kot 30 novinarjev ključnih srbskih medijev.
Navzoče je pozdravil in nagovoril Nj. eksc. Damjan Bergant, Veleposlanik Republike Slovenije v Republiki Srbiji, ki verjame v dobro turistično sodelovanje med državama.
Aleksandra Lipej iz STO je izpostavila »Na Slovenski turistični organizaciji smo promocijske aktivnosti v letu 2022 prvenstveno usmerili na bližnje evropske trge in med drugim tudi na srbski trg. Slovenija je že tradicionalno zaradi bližine in številnih možnosti edinstvenih doživetij, zanimivih mest in kulturne bližine ter tudi aktivnih doživetij v naravi, med prebivalci Srbije priljubljena destinacija. Pandemija je dodatno okrepila trende, kot je vse večja priljubljenost oddiha z močnim poudarkom na trajnosti in aktivnih počitnicah na prostem, butičnih doživetjih in zagotavljanja dobrega počutja tudi med oddihom, kar krepi konkurenčni položaj Slovenije kot privlačne turistične destinacije, tudi med srbskimi gosti.
Iztok Altbauer, direktor Skupnosti slovenskih naravnih zdravilišč (SSNZ) je na novinarski konferenci povedal: »Slovenija je prepoznana kot dežela zdravja zahvaljujoč odličnim in visoko razvitim turističnim produktom 'Slovenska zdravilišča in terme'. Na razvoj turističnega produkta vplivajo številne naravne danosti in obilica naravnih zdravilnih dejavnikov. Najpomembnejše med njimi so termalne in termomineralne vode, hladne mineralne pitne vode kot sta Donat Mg in Radenska, morska voda in morske soli, različna organska in anorganska zdravilna blata oz. peloidi, gorska subalpska in panonska mikroklima ter sredozemsko podnebje z bogatimi aerosoli. To bogastvo nam omogoča zelo široko ponudbo, tako na področju zdravja – kurativnih in preventivnih programov, kot tudi sprostitvenih programov, ki nudijo sprostitev za dušo in telo ter številnih vodnih doživetij za vso družino. Gostje iz Srbije v slovenskih zdraviliščih so številni, med vsemi tujimi gosti pa so na sedmem mestu. V letu 2019 so ustvarili več kot 66.000 prenočitev in upamo, da bomo kmalu spet dosegli takšne odlične številke. Številni atraktivni programi, ki jih pripravlja in ponuja 13 članov Skupnosti slovenskih naravnih zdravilišč so odlični razlog za obisk slovenskih zdravilišč.«
Marko Lenček, pomočnik direktorja Medical centra Rogaška je izpostavil Rogaško Slatino kot zdraviliški kraj s štiristoletno tradicijo in edinstveno mineralno vodo Donat Mg, najbogatejšo vodo po vsebnosti magnezija na svetu. Poudaril je tudi zavezo destinacije trajnostnemu razvoju: »Rogaška Slatina je kot zelena destinacija dobitnica zlatega znaka Slovenia Green Destination in kot taka idealna za aktivnosti v naravi.« Predstavil je številne možnosti aktivnega preživljanja oddiha v Rogaški kot so kolesarjenje, pohodništvo, konjeništvo, plavanje in številna druga aktivna doživetja. Rogaška Slatina nudi tudi edinstvena butična doživetja kot je Anin ples z blizu 200-letno tradicijo. Pomočnik direktorja Medical centra Rogaška o tem, zakaj je njihova destinacija tako privlačna za goste: »Rogaška Slatina je najstarejše slovensko zdravilišče, ki je najbolj prepoznavno po edinstveni naravni mineralni vodi. Ima več kot 400 letno tradicijo, ki jo že vrsto let uspešno združujemo s sodobnimi medicinskimi postopki in naprednim strokovnim znanjem, zato ni presenetljivo, da se naši gostje z veseljem vračajo. Za ohranjanje zdravja in lajšanje bolezenskih stanj izbirajo pitne kure in tretmaje z zdravilno mineralno vodo Donat Mg ter ostale priznane medicinske postopke pod vodstvom več kot 50 zdravnikov specialistov. Ob tem uživajo v neokrnjeni naravi, sprehodih skozi znamenit zdraviliški park, navdušuje pa jih tudi prestižni kristal Steklarne Rogaška in kozmetika Afrodita.«
STO je aktivnosti za leto 2022 pripravila v sodelovanju s slovenskim turističnim gospodarstvom in prilagojeno razmeram okrevanja turizma, omejitvam potovanj ter upoštevaje negotove mednarodne razmere. Aktivnosti so tako intenzivirane predvsem na bližnji evropski trgi, med drugim tudi na srbskem trgu in trgi z letalsko povezljivostjo.
V Srbiji bo STO v letu 2022 z junijem začela z aktivnostmi oglaševanja v okviru Globalne digitalne kampanje, kjer bo na srbskem trgu oglaševala turistična produkta Zdravje in dobro počutje ter Aktivnosti v naravi. Kampanja bo trajala do konca maja 2023. Oglaševanje v okviru te kampanje bo potekalo tudi na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram, Google, YouTube, Twitter, LinkedIn, Pinterest in TikTok). STO bo v letu 2022 prisotna tudi z oglaševanjem ključnih produktov slovenskega turizma v tujih spletnih in specializiranih tiskanih medijih. V načrtu je prav tako študijsko potovanje za predstavnike medijev in organizatorje potovanj ter Workshop delavnica za predstavnike potovanj.
Več je na voljo v medijskem središču STO.
PR: STO