Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Dina Potočnik, direktorica marketinga in prodaje na DOBA Fakulteti, in Tjaša Toni Skubic, vodja komuniciranja v agenciji Mediade.
Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Dina Potočnik, direktorica marketinga in prodaje na DOBA Fakulteti, in Tjaša Toni Skubic, vodja komuniciranja v agenciji Mediade.
Foto: Črt Piksi
Jaz in sodelovanje z naročnikom/agencijo
Kaj najbolj cenite pri vašem poslovnem partnerju s sosednje strani?
DP: Mirnost, iskrivost, željo po uspešnem sodelovanju in doseganju ciljev.
TTS: Pozitivnost. Širino. Predanost. Izjemnost. Partnerji, kot je DOBA, ne prihajajo serijsko. So unikatni. Odličnost Dobinih ljudi je opazna v množici dejanj.
Kaj za vas pomeni dobro poslovno partnerstvo?
DP: Dobro poslovno partnerstvo zame pomeni vztrajnost, zaupanje in zanesljivost, kar omogoča dolgoročno sodelovanje in skupno doseganje ciljev.
TTS: Vzajemno zaupanje, spoštovanje ter sproščeni in odkriti pogovori tudi takrat, ko stvari ne gredo po načrtu. Da zavzeto, skupaj, stremo tudi zahtevnejše orehe. Ali kot rečemo pri nas: »Brez dobre komunikacije so same komplikacije.«
Kateri projekt, ki ste ga zasnovali v sodelovanju s partnerjem s sosednje strani, vam je najljubši?
DP: Pozicioniranje blagovne znamke DOBA Fakultete, skozi katerega uspešno utrjujemo njen status kot odlične poslovne fakultete.
TTS: Vsak projekt, ki ga delamo z DOBA Fakulteto, je usmerjen v vseživljenjsko učenje, krepitev kompetenc in rast; v regijskem prostoru, poslovno, strokovno in družbeno. Najljubši projekt je tako: znaMMka DOBA. 😊
Jaz in znamke
Najljubša kozmetična znamka:
DP: L'Occitane, Erborian, Trinny London.
TTS: Domača.
Najljubša modna znamka:
DP: Rinascimento, Comma.
TTS: »Second hand«, Mila.Vert in podedovani kosi znamke Rašica, ko je bila v najboljši formi.
Najljubša znamka hrane:
DP: Z vrta, s kmetije.
TTS: Kmetija Bogataj.
Najljubša znamka pijače:
DP: Radenska, Jana.
TTS: Voda iz pipe.
Najljubša tehnološka znamka:
DP: Google.
TTS: Apple.
Najljubša avtomobilska znamka:
DP: Vozimo Peugeot.
TTS: Trenutno še Volvo.
Jaz in oglaševanje
Največja marketinška poteza vseh časov je:
DP: Predstavitev Applovega iPhona.
TTS: Coca-Cola in Božiček.
Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:
DP: NLB ob prihodu OTP v Ljubljano.
TTS: Onkoman z »jajci« in povsem sveža poteza NLB ob prihodu konkurenčne banke v Ljubljano.
Kateri oglas z znanim igralcem/pevcem vam najprej pride na misel?
DP: George Clooney in Nespresso.
TTS: Lado Bizovičar in Hofer cena.
Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:
DP: Donat, Red Bull, Argeta …
TTS: Trenutno je ni.
Najljubši oglaševalski slogan:
DP: Še vedno in vedno »Just do it«.
TTS: Slovenija, moja dežela.
Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #520.
VIR: MM