Slovenska turistična organizacija (STO) in Hrvaška turistična skupnost (HTZ) s poslovnim dogodkom, ki sta ga v ponedeljek, 23. oktobra, izvedli v New Yorku, zaključujeta skupno promocijsko kampanjo „Naturally Yours – Taste, Feel, Love“.
Slovenska turistična organizacija (STO) in Hrvaška turistična skupnost (HTZ) s poslovnim dogodkom, ki sta ga v ponedeljek, 23. oktobra, izvedli v New Yorku, zaključujeta skupno promocijsko kampanjo „Naturally Yours – Taste, Feel, Love“. S kampanjo, ki jo je s sredstvi podprla Evropska komisija, sta se državi v letošnjem letu predstavljali kot atraktivni celoletni turistični destinaciji na pomembnem ameriškem tržišču. Na workshopu v New Yorku je 15 slovenskih in 23 hrvaških turističnih destinacij, organizacij in podjetij svojo ponudbo predstavljalo 40 predstavnikom turističnih agencij iz ZDA.
Workshop v skupni organizaciji STO in HTZ je bil namenjen slovenskim, hrvaškim in ameriškim partnerjem iz segmenta luksuznega turizma, ki so osredotočeni na manjše zaključene skupine in individualne goste. Dogodek časovno in prostorsko sovpada s konferenco Elevate 2023, ki jo organizira Global Travel Collection, enota globalne skupine Internova Travel Group za luksuzni turizem. Povezovanje obeh dogodkov še dodatno krepi vidnost Slovenije in Hrvaške na ameriškem trgu luksuznih potovanj.
Direktorica STO mag. Maja Pak je poudarila: »Podatki ameriških združenj za luksuzni turizem nakazujejo veliko zanimanje premožnejših gostov iz ZDA za butična, po meri oblikovana, trajnostna doživetja, še posebej se krepi interes za kulinariko. Gre za področja, na katerih slovenski turizem s svojo ponudbo zagotovo izstopa. Na STO, v luči prepoznanega velikega potenciala ameriškega trga, v ZDA kontinuirano izvajamo številne promocijske in komunikacijske aktivnosti, s katerimi bomo nadaljevali tudi v prihodnje.« Izpostavila je tudi pomen združevanja moči s sosednjimi državami pri promociji na oddaljenih trgih.