Promocijo telefona Samsung Galaxy S23 Ultra je Samsung združil z dobrim namenom in z agencijo Publicis Groupe ustvaril kampanjo »Vidi več kot le barve«, ki naslavlja problem prezasedenih zavetišč in ljudi spodbuja k posvojitvi zapuščenih kužkov.
Promocijo telefona Samsung Galaxy S23 Ultra je Samsung združil z dobrim namenom in z agencijo Publicis Groupe ustvaril kampanjo »Vidi več kot le barve«, ki naslavlja problem prezasedenih zavetišč in ljudi spodbuja k posvojitvi zapuščenih kužkov.
Kratek opis akcije: Da bi spodbudil posvajanje zapuščenih štirinožnih kosmatincev, se je Samsung povezal s tremi slovenskimi zavetišči, njihove kužke pa s pametnim telefonom Samsung Galaxy S23 Ultra fotografiral tako, da je natančno zajel in poudaril posebnosti vsakega od njih. Posnete fotografije, ki predstavljajo rdečo nit kampanje »Vidi več kot le barve«, so bile objavljene na istoimenski spletni strani, njihov cilj pa je bil, da pripomorejo k posvojitvi kužkov.
»S kampanjo smo želeli narediti ciljno usmerjeno akcijo, ki ne bi samo opozarjala, ampak bi dejansko imela pozitiven vpliv na določen širši družbeni problem. Mislim, da nam je uspelo nasloviti pravo temo, saj se je glede na številne pozitivne odzive izkazalo, da je naša ciljna skupina na problematiko zapuščenih živali posebej občutljiva. Z zmogljivo kamero telefona Samsung Galaxy S23 Ultra nam je uspelo ustvariti čudovite fotografije pasjih kosmatincev, ki po različnih slovenskih zavetiščih že dolgo čakajo svoje bodoče najboljše prijatelje. Na ta način smo jim pomagali, da je kdo od njih svojega lastnika našel veliko hitreje, kot bi ga sicer,« je poudaril Tomaž Semič, direktor marketinga iz Samsung Slovenija. Posebej je izpostavil tudi dejstvo, da je bila kampanja v celoti izvedena znotraj Publicis Groupe in podjetja Starcom, kjer so poskrbeli za medijski zakup: »Drugih zunanjih sodelavcev pri tem projektu skoraj nismo potrebovali, vse od vodenja projekta do produkcije so naredili znotraj agencije, kar se nam zdi izjemno spodbudno in redko.«
V sklopu kampanje je Samsung pripravil tudi mobilni paviljon Studio23, ki je bil namenjen vsem ljubiteljem psov.
Predstavnik naročnika: Tomaž Semič
Direktorici projekta: Vera Aćimović in Sabina Raca
Vodja projekta: Dina Stoisavljević
Kreativna direktorica in strateška načrtovalka: Aleksandra Kojić
Tekstopiski: Aleksandra Kojić in Vlasta Merc
Umetniška direktorica: Jovana Rađenović
Oblikovalca: Tanja Bačikin in Vladimir Kašiković
Produkcija: Prodigious
Režiser: Ivan Nikolić
Fotograf: Marko Todorović
Medijski zakup: Tilen Debeljak, Starcom
VIR: MM