Zaradi spremembe lastništva so v podjetju Renault Nissan Slovenija razpisali dva natečaja in tako dobili novi agenciji, DROM agency in Media Publikum.


Kaja Kovič novinarka Marketing Magazina
Foto
Dreamstime

Podjetje je iz državne podružnice prešlo v uvoznika, s tem pa je prišlo tudi do prehoda v zasebno lastništvo. Barbara Randić, direktorica za marketing in odnose z javnostmi, je za MM razložila, da so si zato zastavili izziv prevetritve delovnih procesov in partnerjev na ravni celotnega podjetja. »Lani novembra smo razpisali natečaja za blagovni znamki Renault in Dacia za regijo Adriatik, in sicer tako za za medijsko kot tudi kreativno agencijo, ki skrbi za komunikacijo nad črto, pod črto in na družbenih omrežjih.«

UČINKOVITOST, STROKOVNOST IN TUDI ZA SPREMEMBO

Na natečaju sta zmagala Media Publikum, ki je postal njihova nova medijska agencija, in DROM agency, ki je z januarjem 2023 postala njihova kreativna agencija polnih storitev, pred tem pa so bili odgovorni za družbena omrežja.

»Pri izboru agencij so bila naša merila predvsem učinkovitost, strokovnost ekip in ne nazadnje sprememba trenutnih procesov in vzorcev, da bi dosegli in realizirali več in boljše. Prepričana sem, da smo izbrali najboljše partnerje, kar tudi dokazujejo v prvih mesecih dela z nami, ne le s svojo strokovnostjo, ampak tudi z rezultati,« je dodala Randićeva.

»PRAV POSEBNO MESTO« V AGENCIJI

Milena Jakovljević, strateška direktorica v DROM agency, je za MM povedala, da imata v njihovi agenciji Renault in Dacia kot prva velika naročnika prav posebno mesto. »Sodelovati smo začeli že pred desetimi leti. Znamki sta imeli za našo agencijo ključno vlogo pri prvih velikih priložnostih, akcijah in nagradah. Veseli smo, da smo konec lanskega leta sodelovanje nagradili tudi z drugimi segmenti kreativnega komuniciranja, kar kaže na nadgradnjo medsebojnega zaupanja in potrditev razvoja kompetenc agencije.«

VIR: MM