Nova zaposlitvena oglaševalska akcija, ki je nastala v sodelovanju med agencijo SHIFT in podjetjem HOFER, ravnovesje med dobrimi delovnimi pogoji in prostim časom meri v številkah.
Nova zaposlitvena oglaševalska akcija, ki je nastala v sodelovanju med agencijo SHIFT in podjetjem HOFER, ravnovesje med dobrimi delovnimi pogoji in prostim časom meri v številkah.
Kratek opis akcije: V HOFER-ju ugotavljajo, da ob odločitvi za novo zaposlitev pomemben dejavnik predstavlja ravnovesje med delom in prostim časom. Dobri delovni pogoji pa so tisti, ki lahko vzpostavijo to ravnovesje – in s tem vplivajo na posameznikovo končno odločitev o zaposlitvi.
Tako dobre delovne pogoje kot tudi kakovost življenja izven službe lahko merimo v številkah. Zato v novi zaposlitveni kampanji HOFER izpostavi oboje – številke, ki jih ponuja kot delodajalec, in številke, ki jih njegovi zaposleni množijo v prostem času.
Osrednji protagonisti kampanje so zaposleni, ki v kratkih videoposnetkih gledalcu odstrejo vrata v svoj osebni svet prostočasnih aktivnosti, hkrati pa mu približajo delo v HOFER-ju. S pomočjo številčnih podatkov, ki jim po trditvah snovalcev akcije ljudje lahko zaupajo, da jih bodo pripeljali do prave odločitve, so tako na različnih kanalih prikazali prednosti zaposlitve pri tem trgovcu.
Elementi akcije: zunanje, spletno in radijsko oglaševanje, družbena omrežja, tiskani oglasi
Predstavniki naročnika: Saša Sirše, Ana Kepic, Tamara Buh, Andrej Hrovat, Nina Oštrbenk in Zala Fendre
Direktorica projekta v agenciji: Amadea Šoln
Vodji projekta v agenciji: Abra Nikitenko in Nejc Jančar
Kreativna direktorica: Eva Gradišnik
Tekstopisci: Eva Gradišnik, Maj Kelenc in Špela Zamuda
Umetniška direktorica: Hana Rošer
Oblikovalci: Hana Rošer, Matija Primc in Lucija Pale Povalej
Produkcija in fotograf: Aljaž Habot
Režiser: David Belina
Medijska agencija: Group M
VIR: MM