Sekcija za promet pri OZS ostro nasprotuje predlaganim spremembam Zakona o cestah v delu, ki določa način odvoza pokvarjenih in poškodovanih vozil z avtocest in hitrih cest.

Ljubljana, 7. april – Sekcija za promet pri OZS ostro nasprotuje predlaganim spremembam Zakona o cestah v delu, ki določa način odvoza pokvarjenih in poškodovanih vozil z avtocest in hitrih cest. Opozarja namreč, da bo predlagana ureditev, po kateri naj bi odvoz vseh vozil (tudi osebnih) lahko opravljali le koncesionarji upravljavca, povzročila dodaten kaos na naših cestah, uporabniki cest pa bodo prepuščeni v milost in nemilost koncesionarjev.  

»S predlagano novo ureditvijo se nikakor ne moremo strinjati, saj imamo številne neprijetne izkušnje glede odvozov težjih vozil s strani koncesionarjev. Problematiko rešujemo z upravljavcem avtocest in hitrih cest (DARS) že nekaj let, pa še vedno prihaja do situacij, ko celotna procedura odvoza pokvarjenih ali poškodovanih vozil traja nerazumno dolgo, pri čemer izvajalec zaračuna vse delovne ure,« so v Sekciji za promet pri OZS med drugim zapisali v dopisu, v katerem so izrazili ostro nasprotovanje predlagani spremembi Zakona o cestah in ga včeraj naslovili na ministra za infrastrukturo. 

Sekcija za promet pri OZS že nekaj let opozarja na težave, ki izhajajo iz nedopustnih ravnanj koncesionarjev, ki opravljajo odvoze pokvarjenih in poškodovanih vozil, katerih največja dovoljena masa presega 3 tone in pol z avtocest in hitrih cest. »Menimo, da bi bilo treba najprej ustrezno urediti obstoječe stanje in šele nato strokovno preveriti potrebo vseh uporabnikov avtocest in hitrih cest do tovrstnega odvoza. Prepričani smo, da bi moral biti cilj resornega ministrstva ter upravljavca avtocest in hitrih cest sprejetje vseh potrebnih ukrepov za boljšo in čim hitrejšo pretočnost cest, ne pa, da se sprejemajo ukrepi, ki spravljajo v negotovost vse uporabnike teh cest,« je ob tem povedal Peter Pišek, predsednik Sekcije za promet pri OZS.     

V sekciji opozarjajo še, da imajo podjetja, ki opravljajo storitve avtovleke, z zavarovalnicami in avtohišami sklenjene pogodbe za odvoze okvarjenih in poškodovanih vozil. Predlagana nova ureditev bi tako posegla v že obstoječa pogodbena razmerja podjetij in delujočo prakso. 

PR: OZS