Agencija Yin + Young je za Lidl Slovenija zasnovala dokumentarno serijo, ki gledalce v treh delih prvič popelje v zakulisje Lidla.
Kratek opis akcije: V seriji pobliže spoznamo Lidlovo ekipo, njihove lokalne dobavitelje ter trajnostne in družbeno odgovorne aktivnosti. Tako so v Lidlu Slovenija ob 15. obletnici na drugačen in presenetljiv način predstavili svoja tri ključna področja delovanja.
Dokumentarna serija Preprosto Lidl, ki je nastajala skorajda celotno preteklo leto, gledalce ob 15. obletnici Lidla Slovenija s tremi zgodbami popelje v zakulisje Lidla Slovenija. Rdeča nit vseh treh zgodb so intervjuji z Lidlovimi zaposlenimi, dobavitelji in drugimi partnerji, ki soustvarjajo zgodbe o Lidlovi ekipi, dobaviteljih ter odgovornosti, preko njih pa spoznamo tudi vrednote, zaveze in dosežke Lidla Slovenija.
V prvem delu predstavljajo Lidlovo ekipo, saj pravijo, da je prav njena predanost zaslužna, da je Lidl Slovenija danes ne samo eden od največjih trgovcev, temveč tudi eden od najboljših delodajalcev pri nas. »Prvi del dokumentarne serije je tako zagotovo zgodba o vezeh, zaupanju in navdihu, v kateri glavnih junakov in junakinj ne manjka. V drugem delu spoznamo lokalne dobavitelje, ki skrbijo, da so na Lidlovih policah izdelki, ki jih imamo radi. Od manjših do največjih. Odlikuje jih zavezanost h kakovosti, svežini in domačnosti. V tretjem in zadnjem delu pa se na poti do boljšega sveta sprehodimo po zakulisju trajnostnih in družbeno odgovornih aktivnosti Lidla Slovenija, v katerem nastopijo posameznice in posamezniki, ki skupaj z Lidlovimi kupci zavzeto ustvarjajo svet, ki je skrben do ljudi in okolja,« pravijo snovalci akcije.
Čeprav je dokumentarna serija Preprosto Lidl najbolj poglobljen vpogled v Lidl Slovenija kot podjetje ali Lidl kot blagovno znamko do zdaj, se odmika od klasičnih korporativnih vsebin, saj na avtentičen in dinamičen način pripoveduje zgodbo o Lidlu, ki jo z gledalci kot naratorji delijo tri imenitna imena z malih zaslonov, in sicer Mojca Mavec, Ivan Lotrič in Jurij Souček.
Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, promocijske aktivnosti, odnosi z javnostmi
Predstavniki naročnika: Anita Srac, Špela Kregar, Lea Grilc, Robert Gornik, Tanja Knez, Miha Horvat, Veronika Šavrič, Tina Cipot, Aleksandra Potočnik, Saša Vidmar, Sara Habjan, Nika Grašič in Tina Poje
Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog
Kreativni direktor: Domen Husu
Umetniški direktor: Samo Muhič
Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog
Oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek
Produkcijska hiša: Sloboda
Vodja produkcije: Gregor Novak
Režiser: Nejc Levstik
Direktor fotografije: Rožle Bregar
Fotograf: Klemen Razinger
Postprodukcija: Ivan Čerkezović
Oblikovanje in obdelava zvoka: Matjaž Zdešar
Medijska agencija: OMD
VIR: MM