Minulo soboto se je v Benetkah zaključila deseta izdaja InspiringPR, italijanskega festivala odnosov z javnostmi, ki ga organizira Federazione Relazioni Pubbliche Italiana – FERPI, italijanska organizacija za odnose z javnostmi.

Rim, 22. maj 2024
 
Minulo soboto se je v Benetkah zaključila deseta izdaja InspiringPR, italijanskega festivala odnosov z javnostmi, ki ga organizira Federazione Relazioni Pubbliche Italiana – FERPI, italijanska organizacija za odnose z javnostmi. Gost beneškega dogodka je bil Hrvat Danijel Koletić, direktor APRIORI World, ustanovitelj in organizator PRO PR, mednarodne konference za odnose z javnostmi.

Foto: Danijel Koletić, Danijel Koletić, direktor APRIORI World, ustanovitelj in organizator PRO PR, mednarodne konference za odnose z javnostmi. in Filippo Nani, predsednik FERPI (italijanska organizacija za odnose z javnostmi)


Danijel Koletić je s predsednikom FERPI Filipom Nanijem podpisal pogodbo, s katero je potrdil uradno pokroviteljstvo FERPI na prvi izvedbi mednarodne konference PR Novel Forum »Komunikacija, odgovornost, trajnostna dediščina ter okoljsko, socialno in korporativno upravljanje, ESG«, ki bo prihodnje leto 20. in 21. februarja v Rimu. Na njem bodo prvič podelili PRO PR Globe Communication Achievement Awards, PRO PR nagrade za dosežke najboljših projektov.
 

Ob podpisu pogodbe je Filippo Nani dejal: »V duhu izgradnje teorije in prakse stroke odnosov z javnostmi, prilagojene kompleksnosti današnjega časa in prihodnosti, v kontinuiteti s tem, kar je doslej teoretiziral v Italiji, tudi zahvaljujoč prispevku enega najbolj znanih zgodovinskih članov FERPI, kot je Toni Muzi Falconi.“

Danijel Koletić je napovedal tudi podpis globalnega dokumenta, natančneje: Rimske zelene komunikacijske deklaracije in ob tej priložnosti izjavil: »Vse poti vodijo v Rim, je moto projekta, ki ga želim začeti, saj se imam za človeka, ki skozi projekt mednarodne konference PRO PR že 22 let združuje skupnost strokovnjakov in industrijo odnosov z javnostmi po vsem svetu. Čeprav mnogi ne vidijo komunikacijske industrije kot zelo pomembnega dela poslovanja, iz nje izhajajo ključne strategije in sporočila. Strategije in sporočila pa močno vplivajo na ugled podjetja, ki je tesno povezan z dobičkom podjetja. Tudi z Rimsko deklaracijo moramo izkazati svojo odgovornost do ciljev trajnostnega razvoja v Pariškem sporazumu in se nenehno zavedati ciljev, ki jih naša industrija nosi skozi cilje trajnostnega razvoja.''

VIR: APRIORI World