Tokrat svoje jesenske oglaševalske akcije razkrivajo Zavarovalnica Sava, Zavarovalnica Triglav in Zavarovalnica Generali.

Tokrat svoje jesenske oglaševalske akcije razkrivajo Zavarovalnica Sava, Zavarovalnica Triglav in Zavarovalnica Generali.

Pri Zavarovalnici Sava so tako kot vsako leto tudi letos v jesen zakorakali s kampanjo za nezgodno zavarovanje otrok in šolske mladine. Tokrat so se povezali s podjetjem Jolly, ki izdeluje priljubljene barvice, in skupaj z njimi zasnovali oglaševalsko akcijo, ki ima tudi dobrodelno noto. »Z agencijo Luna \TBWA smo ustvarili kampanjo, ki je opozorila na pomembnost pisanega otroštva – tako v kontekstu barvanja, ki otrokom pomaga razvijati motorične in mentalne sposobnosti, kot tudi v kontekstu varnosti in brezskrbnosti, ki bi morala biti zagotovljena vsem otrokom,« pravijo pri Zavarovalnici Sava, kjer bodo – da bi otroštvo pobarvali tudi otrokom v stiski – del sredstev od sklenjenih zavarovanj namenili Zvezi prijateljev mladine Slovenije, Jolly pa jih bo dodatno razveselil še z barvicami.

Ker pa jeseni turiste na mestnih ulicah zamenjajo uporabniki mikromobilnih prevoznih sredstev, ki spet hitijo v šolo ali službo, bodo v prihodnjih dneh začeli tudi s kampanjo za zavarovanje Mikromobilnosti, s katero bodo opozarjali na pomembnost tovrstnega zavarovanja. Zanj pravijo, da je zlasti pri mladih še vedno spregledano.

PAZI NAME!

V Zavarovalnici Triglav se letošnjo jesen osredotočajo na kampanjo, ki naslavlja njihov produkt za šolarje nezgodno zavarovanje za otroke in mlade Pazi name. Pri oblikovanju kampanje so izhajali iz zavedanja, da imajo otroci, mladostniki in starši vsak svoj pogled na svet. Starši vidijo mnoge nevarnosti in jih je pogosto strah, da bi njihove otroke želja po odkrivanju popeljala predaleč. »Meja, do katere je otrokom pomembno pustiti prosto pot v raziskovanju in pridobivanju pomembnih novih izkušenj, je težko določljiva. Zato v Zavarovalnici Triglav nudimo produkt, ki krije posledice nezgod, ki se otrokom lahko pripetijo doma ali v tujini,« pravijo.

Za komunikacijo nezgodnega zavarovanja z otroke in mlade Pazi name so pripravili štiri različne kreativne rešitve, ki na edinstven način prikazujejo otroško domišljijo in mladostniško razigranost ter njihovo željo po raziskovanju sveta. Ob tem starše sicer nagovarjajo, da spodbujajo svoje otroke in mladostnike k raziskovanju in aktivnostim, a jim hkrati preko vsebinskega marketinga nudijo koristne vsebine, s katerimi lahko poskrbijo za preventivo in v naslednjih fazah komuniciranja nagovarjamo k sklenitvi zavarovanja.

Ciljna skupina, ki jo nagovarjajo, so starši osnovnošolskih in predšolskih otrok. Sekundarna ciljna skupina so starši dijakov in študentov. V letošnjem letu imajo za vse sklenitelje tudi darilo, in sicer brezplačen dostop do digitalne knjižnice Mladinska PLUS za celotno šolsko leto 2023/24. »Za digitalno darilo, s katerim otrokom in mladim omogočamo dostop do kakovostnih vsebin, smo se odločili zaradi vse večjih teženj k trajnostnem poslovanju podjetja. S tem darilom pa tudi posredno spodbujamo digitalno poslovanje z Zavarovalnico Triglav,« so med drugim povedali za MM.  

POLEG OGLAŠEVALSKIH TUDI DRUGE AKTIVNOSTI

Poleg oglaševalskih aktivnosti ob začetku šolskega leta s strateškimi partnerji in s pomočjo maskote Kuža Pazija že tradicionalno izvajajo tudi preventivne aktivnosti, s katerimi skrbijo, da so prvi šolski dnevi resnično varni. Letos so tako preventivne aktivacije z maskoto Kuža Pazijem izvedli na več kot 40 lokacijah ob osnovnih šolah po vsej Sloveniji. Na 200 lokacijah po Sloveniji so v bližini šol ob prehodih za pešce nalepili talne nalepke s sporočilom, kje se je potrebno ustaviti pred prečkanjem ceste (korak od roba pločnika). Prav tako so sodelovali v preventivni akciji Radia 1 Varno v šolo pred in ob začetku šolskega, s katero so na terenu merili hitrost voznikov v bližini šol in obiskali prvošolčke. Poleg tega so v sodelovanju z Mladinsko knjigo tudi letos prvošolčkom razdelili rumene rutice, ki povečujejo vidnost in s tem varnost najmlajših udeležencev v prometu. Ob nakupu šolskih potrebščin v Mladinski knjigi ter v njenih publikacijah so tudi delili letake, s katerimi spodbujajo otroke k interaktivnemu ustvarjanja, njihovim staršem pa predstavljajo zavarovanje. V letošnjem letu so pripravili tudi novost, in sicer pobarvanko s preventivnimi nasveti Kuža Pazija v različnih situacijah, ki je na voljo za prenos na spletnem portalu Vse bo v redu.
PODPORA LEVJESRČNIM ŠPORTNIKOM

V Zavarovalnici Generali pravijo, da se zavedajo pomena podpore mladim športnim talentom in že vrsto let 'pod okriljem leva' podpirajo slovenski šport. »V jeseni bomo razprli krila prav njim – levjesrčnim športnikom, tako tistim, ki krojijo svetovni vrh in že vrsto let navdihujejo ter razveseljujejo z odmevnimi uspehi, kot tudi tistim, ki so na začetku poti do uspehov in v njih prepoznavamo levjesrčnost,« pravijo. Pripravljajo pa tudi novo družbeno odgovorno akcijo, ki se bo začela odvijati konec oktobra in bo usmerjena lokalno, v sodelovanju z izbranimi občinami.

VIR: MM