Ambasador slovenskega turizma, Tadej Pogačar, je prvi Slovenec, ki se na dirki po Franciji lahko pohvali z dvema zmagama in enim drugim mestom v samo treh letih nastopanja na najbolj gledani kolesarski dirki na svetu.
S svojimi uspehi v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo (STO) predstavlja Slovenijo kot trajnostno deželo vrhunskih športnikov. Svoj pomemben pečat k promociji Slovenije je dodal tudi Primož Roglič, prav tako pa tudi navijači, ki so tako doma kot v Franciji navijali za slovenske kolesarje. Številne med njimi je STO opremila tudi s promocijskimi zastavicami. STO je ob letošnji dirki po Franciji izvedla vrsto uspešnih komunikacijskih aktivnosti, med drugim pa zasnovala tudi komunikacijsko kampanjo Cycling fans of Slovenia.
Oči kolesarskih navdušencev z vsega sveta so bile v času letošnje dirke po Franciji ponovno uprte v Slovenijo, od koder prihaja kar pet profesionalnih kolesarjev, ki so letos nastopili na dirki po Franciji. Tadej Pogačar je letos šele tretjič nastopil na francoski pentlji in tudi tokrat osvojil oder za zmagovalce. Tretje leto zapored je osvojil tudi 1. mesto za najboljšega mladega kolesarja do 25 let in zmagal na treh od 21 etap. Čeprav je Primož Roglič zaradi poškodbe pred koncem zapustil francoski kolesarski vlak, pa je med zmagovalci družbenih omrežij, kjer smo zabeležili več kot 60 tisoč omemb Rogliča.
Pogačar in Roglič sta kot ambasadorja slovenskega turizma v sodelovanju z STO ključno prispevala k povečani pozornosti globalnih medijev, ljubiteljev kolesarjenja in drugih javnosti ter krepitvi ugleda Slovenije kot globalne kolesarske velesile in destinacije za odlična aktivna doživetja.
STO je ob letošnji dirki Po Franciji izvedla vrsto komunikacijskih aktivnosti, ki so zabeležile odlične rezultate. Vzpostavila je novo športno-turistično platformo Sport fans of Slovenia in novo pristajalno stran Cycling fans of Slovenia, s katero je spodbujala virtualno navijaško vzdušje med domačimi in tujimi ljubitelji kolesarstva in Slovenije, da navijajo za svoje favorite. V dobrih treh tednih dirke po Franciji je ustvarila več kot 120 objav na družbenih omrežjih Facebook, Twitter, Instagram in TikTok. Skupaj z oglaševanjem na družbenih omrežjih so te prinesle več kot 4 milijone prikazov objav in dobrih 105 tisoč ogledov pristajalne strani Cycling fans of Slovenia. V sodelovanju s Twitterjem na profilu organizatorja dirke po Franciji A.S.O. je Slovenijo predstavila kot izjemno destinacijo za aktivnosti v naravi in kolesarjenje, kampanja pa je ustvarila 22 milijonov prikazov 3 video oglasov, Twitter pa se je odločil, da jo bo po zaključku kampanje predstavil kot eno izmed zgodb o uspehu na svoji spletni strani o Twitter marketingu. V Strava klubu Cycling fans of Slovenia je bilo prevoženih več kot 20.000 kilometrov oz. 6-kratna razdaljo dirke po Franciji. STO in Veleposlaništvo RS sta na otvoritvenem spektaklu dirke po Franciji organizirala navijaško središče, v času dirke po Franciji pa je na pripravah v Sloveniji potekala akademija Jumbo Visme.