Še nikoli v zgodovini Dirka po Franciji ni bila že od prvega dne tako medijsko izpostavljena kot v letošnjem let, pri čemer gre velik del zaslug slovenskemu šampionu in ambasadorju slovenskega turizma Tadeju Pogačarju.

23. julij 2023 - Še nikoli v zgodovini Dirka po Franciji ni bila že od prvega dne tako medijsko izpostavljena kot v letošnjem let, pri čemer gre velik del zaslug slovenskemu šampionu in ambasadorju slovenskega turizma Tadeju Pogačarju. Velik pečat slovenski popularnosti je dodal tudi Matej Mohorič z etapno zmago. Slovenska turistična organizacija (STO) že tretje leto zapored v času francoske pentlje izvaja vsebinsko digitalno kampanjo za promocijo Slovenije kot vrhunske destinacije za aktiven oddih na prostem in priprave športnikov, ki je v prvih dveh tednih dosegla odlične rezultate. Video s Pogačarjem, v katerem je glavno vlogo imela slovenska potica, je v enem dnevu dosegel 100 tisoč ogledov na družbenih omrežjih.

Pogačarjev nastop na Dirki po Franciji je bil najprej vprašljiv zaradi poškodbe. Že mesec dni pred dirko se je svetovna kolesarska javnost posvečala slovenskemu šampionu. Prva dva tedna največje tritedenske kolesarske dirke na svetu sta minila v vsakodnevnem poročanju o izenačenosti glavnih dveh favoritov – Tadeja Pogačarja in danskega kolesarja Jonasa Vingegaarda. Tretji teden je bil poln preobratov. Veliko pozornosti je bil deležen tudi Matej Mohorič z etapno zmago in odmevnim intervjujem po etapi.

Tadej je na vsaki etapi kazal svoj borbeni duh in predanost kolesarstvu ter si vedno vzel čas za navijače. Ob osvojenih dveh skupnih zmagah na Dirki po Franciji je letos že četrto leto zapored osvojil belo majico za najboljšega mladega kolesarja, skupno pa drugo mesto te najprestižnejše kolesarske dirke.Ekipa STO, ki ves čas spremlja in spodbuja Tadeja ob njegovem boju na Dirki po Franciji, ob Pogačarjevem uspehu dodaja: "Iskrene čestitke Tadeju za izjemno predstavo in vrhunski rezultat. Slovenski šampion je več kot samo navdihujoč športnik in serijski zmagovalec: je izjemna športna osebnost, ki s srčnostjo, ljubeznijo do športa in pozitivnim odnosom osvaja srca Slovencev in navijačev po vsem svetu."STO celovito in dolgoročno razvija partnerstva z ambasadorji slovenskega turizma pod znamko I feel Slovenia, pri čemer sta Primož Roglič z zmago na Dirki po Italiji in Pogačarjev uspeh na Dirki po Franciji letošnja osrednja kolesarska dogodka za krepitev prepoznavnosti in promocijo aktivnih doživetij na prostem. Kolesarska doživetja imajo pomembno vlogo tudi pri krepitvi spomladanske in jesenske turistične sezone ter predstavljajo odlično priložnost za vse slovenske destinacije, ki nudijo specializirane kolesarske nastanitve, vrhunsko kulinariko ter ustrezno infrastrukturo z razvejano mrežo kolesarskih poti. STO je ob uspehih Pogačarja in Rogliča ter z njunim ambasadorstvom dvignila prepoznavnost Slovenije kot turistične destinacije, predvsem pa kolesarske destinacije, kar potrjujejo ponovno odlični rezultati promocijskih aktivnosti.Več o aktivnostih STO ob dirki po Franciji in medijski odmevnosti je na voljo v medijskem središču.

Foto: Alen Milavec

VIR: STO