V teh dneh mineva tri leta, odkar je Telekom Slovenije lansiral pametno denarnico VALÚ, s katero je nadgradil svoj položaj na trgu finančnih storitev.

Ljubljana, 3. junija - V teh dneh mineva tri leta, odkar je Telekom Slovenije lansiral pametno denarnico VALÚ, s katero je nadgradil svoj položaj na trgu finančnih storitev. Storitve mobilne denarnice VALÚ je v tem času pričelo uporabljati že več kot 110.000 Slovencev, ki so v zadnjem letu opravili prek 2 milijona transakcij, število uporabnikov pa se vsako leto poveča za tretjino. VALÚ omogoča plačevanje z mobitelom na več kot 3500 plačilnih mestih, poleg hitrih plačil na spletu, avtomatih in fizičnih prodajnih mestih pa so med popularnimi funkcionalnostmi še možnost pošiljanja in prejemanja denarja, razdelitve računa (na primer v restavraciji) in dviga denarja. Na voljo je tudi predplačniška VALÚ Mastercard plačilna kartica, ki omogoča plačevanje doma in v tujini.

Delež Slovencev, ki so vsaj enkrat plačali z mobitelom, se je v zadnjem letu opazno povečal in dosega že več kot 48 % prebivalstva. Pri tem je mobitel vedno pogostejše sredstvo pri spletnih nakupih, saj je uporaba enostavna, plačevanje z mobitelom pa pogosto varnejše od spletnega plačila s karticami. VALÚ omogoča do 3.000 evrov mesečnega in do 15.000 evrov letnega limita porabe.

Akcija ob tretjem rojstnem dnevu: Povej naprej
Ob tretjem rojstnem dnevu poteka akcija Povej naprej. Uporabniki, ki si bodo do 30. junija 2022 VALÚ nadgradili z naprednim profilom ter prek gumba Povej naprej v aplikaciji k uporabi VALÚ povabili prijatelja, bodo na račun VALÚ prejeli 10 EUR.

Kako polnimo mobilno denarnico VALÚ?
Najenostavnejša oblika polnjenja je samodejna polnitev z VALÚ Moneto, ki omogoča odloženo plačilo, saj uporabnik porabo poravna enkrat mesečno z mesečnim računom operaterja (VALÚ Moneta je na voljo uporabnikom Telekoma Slovenije, A1 in Bob). Uporabniki lahko račun v mobilni aplikaciji napolnijo tudi preko bančnega računa, plačilne kartice, z gotovino v Telekomovem centru ali enostavnega prenosa sredstev med uporabniki. Za to ni potrebno biti naročnik mobilnih storitev, tako da lahko, na primer, starši svojemu otroku VALÚ dobroimetje napolnijo kar s prenosom sredstev s svojega mobitela - v nekaj trenutkih in brez stroškov prenosa.

Uporabniki imajo enostaven pregled nad svojo porabo, možnost spremembe limita, posebne popuste pri izbranih partnerjih, aplikacija pa je z najnovejšo posodobitvijo postala še bolj prijazna.

Več na www.valu.si

PR: Telekom Slovenije