Med vsemi prispelimi predlogi na natečaj za komunikacijsko podobo tekmovanja Outstanding 2022 je tokrat Europlakat kot naročnik izbral zelo neposreden motiv.

»Živimo namreč v časih, kot je potrebno biti jasen. In pogumen. Imeti jajca povedati na glas, imeti jajca načrtovati na dolgi rok, imeti jajca graditi vrednost in ugled, imeti jajca za produkcijsko odličnost, imeti jajca se ne ujeti v povprečje. Za izstopanje je res treba imeti jajca. Najbolj izstopajoči precej veliko jajc. Oboji – oglaševalci in agencije. Še posebej dandanes v dobi instant-performance akcij z načrtovanjem zgolj do nove naslednje,« pravijo. Letošnji koncept motiva je delo ekipe Publicis, rešitve pa zajemajo statične in gibljive/avdio motive ter scenografijo dogodka.



Koncept: Vlasta Merc

Umetniška direkcija in video:
Robert Lupše

Kreativni direktor:
Toni Tomašek

Vodja projekta:
Monika Curk

Osnovna fotografija:
Getty images

Video postprodukcija:
Kerozin

VIR: MM