Socialmetrix #volitve2022 pravilno prikazal pet strank, ki so se uvrstile v Državni zbor RS Volitve v Državni zbor Republike Slovenije so za nami, volivci smo v državni zbor poslali le pet strank.
Odpri v brskalniku.
V podjetju Press Clipping smo z orodjem Socialmetrix od 1.1.2022 do 24.4. 2022 do 19.00 ure zajemali in analizirali tiste objave na Twitterju, ki so se nanašale na volitve. V tem obdobju smo zajeli in analizirali 62.688 tvitov, ki smo jih razvrstili po političnih strankah in avtorjih. Merili smo trende objav vezano na čas objave po urah in glede na engagement (komentarji, retviti…). Kakovostno spremljanje in analiza družbenih omrežij, ki jo ponuja orodje Socialmetrix omogoča, da prebijemo svoj mehurček, ki ga je družbeno omrežje ustvarilo samo za nas, pridobimo relevantne podatke, jih analiziramo ter s tem spremenimo v realno uporabno informacijo.
Prvih pet političnih strank po skupnem številu tvitov, v katerih so bile omenjene, se je uvrstilo v Državni zbor RS. To kaže, da se z ustrezno analizo Twitterja, ki jo nudi orodje Socialmetrix lahko pridobijo zelo uporabni podatki za vse, ki se profesionalno ukvarjajo z volilno matematiko, kot tudi laikom, ki jih politika zanima. Prikaz volilnega rezultata in skupnega števila tvitov z imenom stranke (od 1.1.2022 do 24.4.2022 do 19.00 ure)
VIR: Socialmetrix Press Clipping
Vrstni red strank po doseženem rezultatu je sicer različen od števila tvitov, kar gre pripisati dejstvu, da je metrika vsako omembo stranke v tekstu zabeležila v skupno statistiko. Temu gre tudi pripisati dejstvo, da je stranka SDS bila v tem obdobju omenjena kar 17.579 krat oz. več kot Gibanje svoboda, Levica, NSi in SD skupaj, ki so bile omenjene 16.660 krat. Enako kot za SDS, velja tudi za stranko Levica, saj je bila velikokrat omenjena v tvitih, ki so bili objavljeni s strani desnega političnega prostora. Mirno pa lahko zatrdimo, da živahno dogajanje na Twitterju precej dobro sovpada z volilnim rezultatom, saj je prvih pet strank po številu omemb, tudi tistih, ki so prestopile parlamentarni prag. Po tej Twitter metriki, bi lahko rekli, da je bilo za uvrstitev v parlament potrebno zbrati vsaj 3.140 omemb stranke. Trend tvitov po dnevih (od 1.1.2022 do 24.4.2022 do 19.00 ure)
VIR: Socialmetrix Press Clipping
Kot se je dvigovala volilna vročica, bolj kot smo se bližali dnevu volitev, se je povečevalo tudi število volilnih tvitov. Izstopali so tudi posamezni dnevi, zlasti tisti, ko so bila televizijska soočenja prvakov strank in kot je razvidno iz zgornjega grafikona, tik pred volitvami, ko je število volilnih tvitov preseglo 3.000 objav. Količina objav na različnih družbenih omrežjih je izjemno velika, načrtno oblikovana v mehurčkih, zato ima vsak od nas svoj lasten občutek, kaj se dogaja okoli nas, vendar je velikokrat ta občutek napačen. Ni naključje, da je bilo prvih pet strank po metriki, ki smo jo zastavili, tudi tistih, ki so se uvrstile v Državni zbor RS. To dejstvo je praktični prikaz delovanja Socialmetrixa in strokovne ekipe, ki z oblikovanjem parametrov zna izven mehurčkov poiskati relevantne podatke in iz njih oblikovati točne informacije.
ZANIMA ME
Ali ulovimo tudi tiste takoj izbrisane tvite, pa se lahko prepričate sami!
Ne veste, katera storitev je prava za vas? Pokličite nas ali nam pišite po e-pošti. | | | Press Clipping
PR: Press Clipping d.o.o., Maribor,
V podjetju Press Clipping smo z orodjem Socialmetrix od 1.1.2022 do 24.4. 2022 do 19.00 ure zajemali in analizirali tiste objave na Twitterju, ki so se nanašale na volitve. V tem obdobju smo zajeli in analizirali 62.688 tvitov, ki smo jih razvrstili po političnih strankah in avtorjih. Merili smo trende objav vezano na čas objave po urah in glede na engagement (komentarji, retviti…). Kakovostno spremljanje in analiza družbenih omrežij, ki jo ponuja orodje Socialmetrix omogoča, da prebijemo svoj mehurček, ki ga je družbeno omrežje ustvarilo samo za nas, pridobimo relevantne podatke, jih analiziramo ter s tem spremenimo v realno uporabno informacijo.
Prvih pet političnih strank po skupnem številu tvitov, v katerih so bile omenjene, se je uvrstilo v Državni zbor RS. To kaže, da se z ustrezno analizo Twitterja, ki jo nudi orodje Socialmetrix lahko pridobijo zelo uporabni podatki za vse, ki se profesionalno ukvarjajo z volilno matematiko, kot tudi laikom, ki jih politika zanima. Prikaz volilnega rezultata in skupnega števila tvitov z imenom stranke (od 1.1.2022 do 24.4.2022 do 19.00 ure)
VIR: Socialmetrix Press Clipping
Vrstni red strank po doseženem rezultatu je sicer različen od števila tvitov, kar gre pripisati dejstvu, da je metrika vsako omembo stranke v tekstu zabeležila v skupno statistiko. Temu gre tudi pripisati dejstvo, da je stranka SDS bila v tem obdobju omenjena kar 17.579 krat oz. več kot Gibanje svoboda, Levica, NSi in SD skupaj, ki so bile omenjene 16.660 krat. Enako kot za SDS, velja tudi za stranko Levica, saj je bila velikokrat omenjena v tvitih, ki so bili objavljeni s strani desnega političnega prostora. Mirno pa lahko zatrdimo, da živahno dogajanje na Twitterju precej dobro sovpada z volilnim rezultatom, saj je prvih pet strank po številu omemb, tudi tistih, ki so prestopile parlamentarni prag. Po tej Twitter metriki, bi lahko rekli, da je bilo za uvrstitev v parlament potrebno zbrati vsaj 3.140 omemb stranke. Trend tvitov po dnevih (od 1.1.2022 do 24.4.2022 do 19.00 ure)
VIR: Socialmetrix Press Clipping
Kot se je dvigovala volilna vročica, bolj kot smo se bližali dnevu volitev, se je povečevalo tudi število volilnih tvitov. Izstopali so tudi posamezni dnevi, zlasti tisti, ko so bila televizijska soočenja prvakov strank in kot je razvidno iz zgornjega grafikona, tik pred volitvami, ko je število volilnih tvitov preseglo 3.000 objav. Količina objav na različnih družbenih omrežjih je izjemno velika, načrtno oblikovana v mehurčkih, zato ima vsak od nas svoj lasten občutek, kaj se dogaja okoli nas, vendar je velikokrat ta občutek napačen. Ni naključje, da je bilo prvih pet strank po metriki, ki smo jo zastavili, tudi tistih, ki so se uvrstile v Državni zbor RS. To dejstvo je praktični prikaz delovanja Socialmetrixa in strokovne ekipe, ki z oblikovanjem parametrov zna izven mehurčkov poiskati relevantne podatke in iz njih oblikovati točne informacije.
ZANIMA ME
Ali ulovimo tudi tiste takoj izbrisane tvite, pa se lahko prepričate sami!
Ne veste, katera storitev je prava za vas? Pokličite nas ali nam pišite po e-pošti. | | | Press Clipping
PR: Press Clipping d.o.o., Maribor,