Opel je danes razkril novo interpretacijo svojega kultnega znaka 'Blitz' / 'Blisk', ki se bo na serijskih vozilih pojavil že leta 2024. Še naprej bo predstavljal osrednji element

Drzen: Izostren, samozavesten nov 'Blitz' / 'Blisk' 

Osrednji:
'Blitz' / 'Blisk'predstavlja ključni element Oplovega kompasa 

Izstopajoč:
Nov logo bo tudi del dogodka IAA Mobility v Münchnu 

Rüsselsheim.
Opel je danes razkril novo interpretacijo svojega kultnega znaka 'Blitz' / 'Blisk',  ki se bo na serijskih vozilih pojavil že leta 2024. Še naprej bo predstavljal osrednji element  Oplovega kompasa, enega glavnih značilnosti vznemirljive in prepoznane oblikovalske  filozofije proizvajalca avtomobilov iz Rüsselsheima. Hkrati bo še naprej ponosno stal v središču  obraza blagovne znamke Opel, ki ga predstavlja maska vozila, t. i. Vizor. Sama oblika znaka  'Blisk' - ali 'Blitz' v nemščini - je tesno povezana z elektriko in je idealen simbol Oplovega pristopa k dobi elektromobilnosti. 

"Naš 'Blitz' je pomembnejši kot kdaj koli prej. Ne simbolizira le naše zaveze k demokratizaciji  inovacij in mobilnosti, temveč izraža tudi zavezo, da bomo do leta 2028 v Evropi postali  popolnoma električna znamka. Letos bomo imeli v svojem portfelju že 15 elektrificiranih  modelov in s ponosom lahko rečemo, da je Opel električen,"
je dejal generalni direktor Opla, Florian Huettl. 

"Blitz" je ikona Oplove drzne in čiste (Bold in Pure) filozofije. Izostren in samozavesten novi  'Blitz' / 'Blisk', ki seka čisti podporni obroč, daje Oplovemu ikoničnemu znaku napreden in  sodoben videz. Ponosno je postavljen v središče kompasa, ki je ključno načelo Oplovega grafičnega oblikovanja. Kompas je namreč hrbtenica naših elementov oblikovanja vozil, tako  spredaj, zadaj kot tudi znotraj,"
je povedal Mark Adams, podpredsednik za oblikovanje.

Informacija za medije 
Nemški proizvajalec avtomobilov bo v prihodnjih letih postopoma uvedel novi 'Blitz' / 'Blisk' v  svojo paleto izdelkov, prvo serijsko vozilo pa bo imelo nov logo leta 2024. Vendar je izvršni  direktor Opla Florian Huettl napovedal, da bo novi logo viden že letos. "IAA Mobility je eden  največjih avtomobilskih salonov na svetu in zato odlična lokacija za ponosno predstavitev  našega novega 'Blitz' /'Blisk' številnemu mednarodnemu občinstvu. Poleg tega imamo v  načrtu tudi presenečenje. Obiskovalci naše prisotnosti v Münchnu bodo navdušeni," je še dejal. 

O Oplu  
Opel je eden največjih evropskih proizvajalcev avtomobilov in je z obsežno ofenzivo elektrifikacije prevzel  vodilno vlogo pri zmanjšanju emisij CO2. Podjetje je v Rüsselsheimu v Nemčiji leta 1862 ustanovil Adam Opel.  Avtomobile so začeli izdelovati leta 1899. Opel je del korporacije Stellantis NV, globalno vodilnega podjetja,  ustvarjenega za novo dobo trajnostne mobilnosti, ki je januarja 2021 nastalo z združitvijo Groupe PSA in FCA  Group. Skupaj z britansko sestrsko znamko Vauxhall je Opel prisoten v več kot 60 državah po vsem svetu. Opel  dosledno izvaja strategijo elektrifikacije za zagotavljanje trajnostnega uspeha in izpolnitev pričakovanj  uporabnikov glede mobilnosti v prihodnosti. Do konca leta 2024 bodo vsi evropski Oplovi modeli osebnih vozil  na voljo tudi v elektrificirani različici. Od leta 2028 bo Opel v Evropi osredotočen izključno na baterijsko električna vozila.  
Obiščite https://int-media.opel.com  

O AW SLO Distribution d. o. o. 
AW SLO DIstribution d. o. o. je hčerinsko podjetje AW OPL Distribution Kft. s sedežem na Madžarskem, ki se že  30 let ukvarja z avtomobilskim poslom v srednji in vzhodni Evropi. Decembra 2020 je podjetje postalo  veleprodajni uvoznik za vozila Opel v Sloveniji in v ospredje postavlja tako partnerje kot stranke. Verjame v  prvovrstne storitve skozi učinkovit poslovni model z agilnimi odločitvami in osredotočenostjo na vsako  posamezno stranko. V podjetju AW SLO Distribution d. o. o. smo zavezani k rasti in razvoju, ter dolgoročnemu  uspešnemu poslovanju Opla in skrbi za blagovno znamko v Sloveniji tudi v prihodnje.

VIR: Opel