Krovna slovenska športna (Olimpijski komite Slovenije - OKS) in turistična organizacija (Slovenska turistična organizacija - STO) sta se po olimpijskih igrah v Tokiu
Krovna slovenska športna (Olimpijski komite Slovenije - OKS) in turistična organizacija (Slovenska turistična organizacija - STO) sta se po olimpijskih igrah v Tokiu povezali tudi pri promociji slovenskega športa in turizma ter znamke I feel Slovenia v okviru olimpijskih iger v Pekingu.
Šport veliko pripomore k promociji države, njeni prepoznavnosti in ugledu. Strateška geografska umeščenost Slovenije v osrčju Evrope in značilne naravne danosti, kot so neokrnjena narava, ugodna klima, dobra infrastruktura za aktivni oddih ter strokovna znanja povezana s tem, Slovenijo uvrščajo med vse bolj zaželene destinacije, tako za izvedbo odmevnih športnih dogodkov, za priprave športnikov kot tudi za aktivni oddih turistov.
Največji športni dogodek na svetu, Olimpijske igre, ponuja izjemno priložnost za nagovor globalne in slovenske javnosti preko odličnih slovenskih olimpijcev in olimpijske reprezentance Slovenije ter predstavitev Slovenije kot odlične destinacije za aktivni oddih ter športno preživljanje prostega časa.
OKS in STO bosta tudi ob priložnosti letošnjih olimpijskih iger v Pekingu izvedli več skupnih promocijskih aktivnosti. Organizaciji sta se povezali pri vsebinskih objavah iz olimpijskih iger v Pekingu, kjer bo zaradi odsotnosti gledalcev, ključno vlogo igrala sodobna tehnologija in objave na družbenih omrežjih. Ključnik #ifeelslovenia je sestavni del objav olimpijske reprezentance Slovenije iz Pekinga, v promocijo slovenskega turizma pa je vključena tudi uporaba slikovnega materiala iz olimpijskih iger. Znamka I feel Slovenia je vključena tudi v obeležja in olimpijske dogodke, ki jih med olimpijskimi igrami pripravlja Olimpijski komite Slovenije.
»Prepričan sem, da sta v Sloveniji šport in turizem izjemno pomembna, zato sem še toliko bolj zadovoljen, da je po sodelovanje v projektu Slovenske hiše na olimpijskih igrah, ki je žal sicer tudi v Pekingu zaradi epidemije ne bo, prišlo tudi do sodelovanja v času olimpijskih iger, kjer verjamem, da lahko z digitalno tehnologij, Slovenijo, tudi skozi uspehe
naših športnikov, približamo svetovni javnosti in jo tako povabimo v Slovenijo«, je povedal predsednik Olimpijskega komiteja Slovenije, Bogdan Gabrovec.
Turistična produkta aktivna doživetja na prostem in športni turizem predstavljata krovno komunikacijsko tematiko STO za obdobje 2022-2023. Slovenski »Outdoor« produkt, ki je v povezavi s produktom počitnice v gorah med najkonkurenčnejšimi v Evropi, temelji na izjemnih naravnih danostih, kakovostni infrastrukturi, trajnostnih poslovnih praksah ter odgovorni rabi naravnih in kulturnih danosti.
Ilona Stermecki, mag. mark. in prod., vršilka dolžnosti direktorja STO: »Slovenska turistična organizacija ob olimpijskih igrah v Pekingu v sodelovanju z OKS milijonom, ki spremljajo največji športni dogodke leta, Slovenijo predstavlja kot deželo vrhunskih športnikov, aktivnih doživetij in gostiteljice velikih športnih dogodkov. Naše uspešno sodelovanje z OKS pri lanskih olimpijskih igrah nadaljujemo tudi letos, saj šport pomembno pripomore k promociji države, njene prepoznavnosti in turizma, vrhunski športniki pa so med najbolj vplivnimi ambasadorji naše dežele. Vsled velikega potenciala in priložnosti za slovenski turizem smo na Slovenski turistični organizaciji turistični produkt preživljanja aktivnih počitnic s produktom športni turizem opredelili kot nosilno komunikacijsko tematiko letošnjega in prihodnjega leta.«
PR: OKS