Novi otroški film in družbeno odgovorna kampanja
Ustvarjalci filma Igrišča ne damo!, ki v slovenske kinematografe prihaja 5. septembra, so v sodelovanju s kreativnim studiem Trampolin zasnovali tudi kampanjo #GibanjeZaGibanje, s katero želijo mladostnike iz vse Slovenije spodbuditi, da prekomerno rabo naprav z zasloni in vse večjo družbeno izoliranost uravnotežijo z več gibanja na prostem in kakovostnim druženjem.
Družbeno odgovorna kampanja #GibanjeZaGibanje je doživela velik uspeh in odmeva po vsej Sloveniji. Otroci in njihovi starši so na poziv studia Trampolin in ustvarjalcev novega otroškega filma prijavili številna igrišča, za katere jim je mar, da se jih ohrani, predvsem pa aktivno uporablja. Akterji kampanje so bili zelo uspešni pri aktiviranju mladih, dosegla je prav vse konce Slovenije. Kljub temu, da se je uradno zbiranje prijav že končalo, kampanja še zdaleč nima epiloga.
Vsi na igrišča in vabljeni na snemanje videospota!
Sodelavci kampanje so imeli pri izboru igrišč polne roke dela. Reper Nipke pa se je danes zjutraj že javil na Hitradiu Center in v etru razkril sedem igrišč, ki jih »ne damo!«, in na katerih se bo snemal videospot za skladbo Igrišča ne damo!, za istoimenski film. Nipke je med drugim povedal, da poletne počitnice zanj niso bile le misel na morje, ampak predvsem vsakodnevno druženje na igrišču.
Družbeno odgovorna kampanja #GibanjeZaGibanje je doživela velik uspeh in odmeva po vsej Sloveniji. Otroci in njihovi starši so na poziv studia Trampolin in ustvarjalcev novega otroškega filma prijavili številna igrišča, za katere jim je mar, da se jih ohrani, predvsem pa aktivno uporablja. Akterji kampanje so bili zelo uspešni pri aktiviranju mladih, dosegla je prav vse konce Slovenije. Kljub temu, da se je uradno zbiranje prijav že končalo, kampanja še zdaleč nima epiloga.
Vsi na igrišča in vabljeni na snemanje videospota!
Sodelavci kampanje so imeli pri izboru igrišč polne roke dela. Reper Nipke pa se je danes zjutraj že javil na Hitradiu Center in v etru razkril sedem igrišč, ki jih »ne damo!«, in na katerih se bo snemal videospot za skladbo Igrišča ne damo!, za istoimenski film. Nipke je med drugim povedal, da poletne počitnice zanj niso bile le misel na morje, ampak predvsem vsakodnevno druženje na igrišču.
Ustvarjalci filma Igrišča ne damo!, ki v slovenske kinematografe prihaja 5. septembra, so v sodelovanju s kreativnim studiem Trampolin zasnovali tudi kampanjo #GibanjeZaGibanje, s katero želijo mladostnike iz vse Slovenije spodbuditi, da prekomerno rabo naprav z zasloni in vse večjo družbeno izoliranost uravnotežijo z več gibanja na prostem in kakovostnim druženjem.
Družbeno odgovorna kampanja #GibanjeZaGibanje je doživela velik uspeh in odmeva po vsej Sloveniji. Otroci in njihovi starši so na poziv studia Trampolin in ustvarjalcev novega otroškega filma prijavili številna igrišča, za katere jim je mar, da se jih ohrani, predvsem pa aktivno uporablja. Akterji kampanje so bili zelo uspešni pri aktiviranju mladih, dosegla je prav vse konce Slovenije. Kljub temu, da se je uradno zbiranje prijav že končalo, kampanja še zdaleč nima epiloga.
Sodelavci kampanje so imeli pri izboru igrišč polne roke dela. Reper Nipke pa se je danes zjutraj že javil na Hitradiu Center in v etru razkril sedem igrišč, ki jih »ne damo!«, in na katerih se bo snemal videospot za skladbo Igrišča ne damo!, za istoimenski film. Nipke je med drugim povedal, da poletne počitnice zanj niso bile le misel na morje, ampak predvsem vsakodnevno druženje na igrišču.
Anja Vogrič, vodja kreativnih projektov, ZPMS: »Veseli smo, da lahko ZPMS sodeluje pri tako pomembnem projektu, kot je Igrišča ne damo!. Naša ekipa si bo prizadevala za ohranjanje in širjenje prostorov za igro in druženje. Projekt Igrišča ne damo! je izjemnega pomena za lokalne skupnosti, saj spodbuja povezovanje in skupinsko delo med otroki, mladostniki in odraslimi.«
Anja Vogrič, vodja kreativnih projektov, ZPMS: »Veseli smo, da lahko ZPMS sodeluje pri tako pomembnem projektu, kot je Igrišča ne damo!. Naša ekipa si bo prizadevala za ohranjanje in širjenje prostorov za igro in druženje. Projekt Igrišča ne damo! je izjemnega pomena za lokalne skupnosti, saj spodbuja povezovanje in skupinsko delo med otroki, mladostniki in odraslimi.«
Prav tako pa je gibanje podprlo podjetje A1 Slovenija, v katerem pravijo, da se sporočilo kampanje odlično ujema z njihovo vizijo in vrednotami, h katerim stremijo tudi sami. Nika Frece, višji ekspert za tržno komuniciranje: »A1 Vajb nagovarja mlade k svobodomiselnemu razmišljanju, hkrati pa jih vzpodbuja, da vztrajajo pri uresničevanju svojih sanj, kar sporoča tudi s komunikacijsko platformo – »Ti samo piči«. Podpora mladih je ključna za razvoj novih generacij in zato je bil logičen korak, da A1 Vajb podpre film Igrišča ne damo! in s tem opozori na pomembnost prepotrebnih sprememb v družbi.«
Ne pozabite, septembra pa v kino
5. septembra v slovenske kinematofrage prihaja filmska zgodba Igrišča ne damo!, ki govori o mladih aktivistih. 12-letna Alma se z očetom preseli v novo sosesko v Ljubljani, ki je skejtarsko “gnezdo” sošolke Lune. Dekleti se na začetku ne razumeta najbolje, obenem pa se napetosti v njujem odnosu vse bolj stopnjujejo. Ko Alma izve, da bo gradbeno podjetje, kjer je zaposlen tudi njen oče, porušilo igrišče z zelenimi površinami in bo namesto tega zgradilo ogromno parkirišče, se v njej zbudi borbeni duh. Boj za igrišče, drevesa in čisti zrak jo poveže z Luno in njeno družbo. Druščina ima le teden dni, da reši igrišče. Njihov moto je: “Kdor zafrkne - naj crkne!”
5. septembra v slovenske kinematofrage prihaja filmska zgodba Igrišča ne damo!, ki govori o mladih aktivistih. 12-letna Alma se z očetom preseli v novo sosesko v Ljubljani, ki je skejtarsko “gnezdo” sošolke Lune. Dekleti se na začetku ne razumeta najbolje, obenem pa se napetosti v njujem odnosu vse bolj stopnjujejo. Ko Alma izve, da bo gradbeno podjetje, kjer je zaposlen tudi njen oče, porušilo igrišče z zelenimi površinami in bo namesto tega zgradilo ogromno parkirišče, se v njej zbudi borbeni duh. Boj za igrišče, drevesa in čisti zrak jo poveže z Luno in njeno družbo. Druščina ima le teden dni, da reši igrišče. Njihov moto je: “Kdor zafrkne - naj crkne!”
V novem otroškem filmu blestijo nadarjene mladenke in mladeniči, prav tako pa ne manjka znanih obrazov filmskega in glasbenega sveta. Med njimi so Marko Mandić, Gregor Zorc, Tihomir Stanić, Ivana Roščić, Enis Bešlagić, Saša Pavček, Voranc Mandić, Sarah Al Saleh, Mark Jacob Cavazza in Dario Nožičć Serini.
Foto: Žan Majcenič, Urška Ferlič in Goran Radić
VIR - https://www.si21.com
Foto: Žan Majcenič, Urška Ferlič in Goran Radić
VIR - https://www.si21.com