od 14.. do 17. marca 2024 "Nove smeri, novi izzivi"
od 14.. do 17. marca 2024 "Nove smeri, novi izzivi"EKSKLUZIVNO: PREDAVATELJICA 21. PRO PR KONFERENCE, MINA NAZARIPrvič v zgodovini konference, ki se ukvarja s komunikacijami in odnosi z javnostmi, ekskluzivno oznanjamo prihod Mine Nazari. 10 let dela kot strokovnjakinja za odnose z javnostmi in komuniciranje v Power Distribution Company of Tabriz. Je prav tako raziskovalka globalnih komunikacijskih znanosti in strokovnjakinja za odnose z javnostmi, pisateljica in doktorica komunikacijskih znanosti, zmagovalka nagrade GWA IPRA 2017, The Best PR leader in the Middle East 2022 in ima več kot 20 Znanstvenih in raziskovalnih člankov in globalnih konferenc na področju komuniciranja in odnosov z javnostmi.ZGODBA PR AGENCIJEKot del 21. mednarodne PRO PR konference bodo sodelujoči imeli možnost slišati zgodbe regionalnih PR agencij in njihova sporočila skozi analize zgodb njihovih projektov. PR zgodba je lahko karkoli o vašem podjetju, izdelku ali storitvi, o kateri želite povedati javnosti in je ključna za zagotovitev uspeha vašega podjetja. PR agencija mora poznati medijsko krajino po dolgem in širokem, poznati kaj privabi novnarje in kako zgodbo predstaviti s pravimi koti, fotografijami in zgodbami.
KAKO VI VIDITE PRIHODNOST ODNOSOV Z JAVNOSTJO?PR stroka se razvija in širi pri nas v Črni gori, v regiji in po celem svetu, zato si ne morem pomagati, da ne bi trdil, da ima ta poklic svetlo prihodnost. Po drugi strani pa je potrebno veliko več truda s strani profesionalcev, da bi zagotovili dober nadaljnji razvoj. Naš poklic se premika v smeri, ki potrebuje strateški pristop k dostopnem komuniciranju v obliki integriranih komunikacijskih spojin - torej ustvarjanje sinergije na področju PR, oglaševanja in digitalne komunikacije. Ta nova smer je že naša realnost in verjamem, da se bo matrica v prihodnje razvijala in pridobivala nove dimenzije. Skratka PR zagotovo ima prihodnost in vsi tisti, ki bi se radi ukvarjali z PR in zaplavali v te vode, morajo vedeti, da se od njih pričakuje kreativnost in prepoznavanje nujnih informacij v kaosu, v katerem se bodo borili za svoj prostor na trgu in svoje cilje.FILM PRO PR KONFERENCERadi bi se zahvalili TV3, našemu medijskemu sponzorju. katerega medijskih partnerji so bili znami v Pltvicah. Naš dogodek so posneli in video si lahko ogledate na tem linku:PRO PR Conference Video
VIR: Apriori
KAKO VI VIDITE PRIHODNOST ODNOSOV Z JAVNOSTJO?PR stroka se razvija in širi pri nas v Črni gori, v regiji in po celem svetu, zato si ne morem pomagati, da ne bi trdil, da ima ta poklic svetlo prihodnost. Po drugi strani pa je potrebno veliko več truda s strani profesionalcev, da bi zagotovili dober nadaljnji razvoj. Naš poklic se premika v smeri, ki potrebuje strateški pristop k dostopnem komuniciranju v obliki integriranih komunikacijskih spojin - torej ustvarjanje sinergije na področju PR, oglaševanja in digitalne komunikacije. Ta nova smer je že naša realnost in verjamem, da se bo matrica v prihodnje razvijala in pridobivala nove dimenzije. Skratka PR zagotovo ima prihodnost in vsi tisti, ki bi se radi ukvarjali z PR in zaplavali v te vode, morajo vedeti, da se od njih pričakuje kreativnost in prepoznavanje nujnih informacij v kaosu, v katerem se bodo borili za svoj prostor na trgu in svoje cilje.FILM PRO PR KONFERENCERadi bi se zahvalili TV3, našemu medijskemu sponzorju. katerega medijskih partnerji so bili znami v Pltvicah. Naš dogodek so posneli in video si lahko ogledate na tem linku:PRO PR Conference Video
VIR: Apriori