Oglaševalsko razsodišče (OR) je na prvi oktobrski seji obravnavalo pritožbo potrošnika na televizijski oz. video oglas »Samsung Glaxy Z Flip5 – Pridruži se Flip strani« in presodilo, da pritožba ni utemeljena.

Oglaševalsko razsodišče (OR) je na prvi oktobrski seji obravnavalo pritožbo potrošnika na televizijski oz. video oglas »Samsung Glaxy Z Flip5 – Pridruži se Flip strani« in presodilo, da pritožba ni utemeljena.

Pritožnik je ocenil, da omenjeni oglas na nedovoljen način nagovarja otroke in mladoletne k vztrajnemu prepričevanju staršev, da jim kupijo oglaševani mobilni telefon. Pritožnik ocenjuje tudi, da na ta način oglaševalec spodkopava avtoriteto staršev in/ali skrbnikov, prav tako pa meni, da je oglas zasnovan tako, da pri otrocih in mladostnikih lahko povzroči občutek manjvrednosti.

Oglaševalsko razsodišče, ki deluje pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, očitanih kršitev Slovenskega oglaševalskega kodeksa ni prepoznalo, presodilo je, da pritožba ni utemeljena. Pri tem so se oprli tudi na naslednje zaključke:
  • oglas ni namenjen otrokom in mladostnikom v smislu 18.1. člena Slovenskega oglaševalskega kodeksa (mlajšim od 16 let) in v njem ti tudi ne nastopajo;
  • oglas nagovarja uporabnike mobilnih telefonov nasploh, glede na življenjski slog v oglasu upodobljenih oseb pa razsodišče meni, da ta v največji meri nagovarja mlajše odrasle ter tudi uporabnike pametnih telefonov srednje starosti, ki jih pritegnejo zlasti tehnološke novosti in privlačno oblikovanje.

VIR: MM