BMW predstavlja obsežno posodobljeni novi izdaji svojih nadvse uspešnih športnih terencev in športnih terenskih kupejev.

Nova BMW X5 in BMW X6 poudarjata svojo prirojeno držo in zanesljivost s podrobnimi oblikovnimi popravki in dopolnitvami njune specifikacije standardne opreme. V ospredju so novi sistemi za avtomatizirano vožnjo in parkiranje ter popolnoma digitalni nadzorni/upravljalni sistem iDrive z BMW Curved Display.

BMW predstavlja obsežno posodobljeni novi izdaji svojih nadvse uspešnih športnih terencev (SAV) in športnih terenskih kupejev (SAC) za segment luksuznih avtomobilov. Nova BMW X5 in BMW X6 poudarjata svojo prirojeno držo in zanesljivost s podrobnimi oblikovnimi popravki in dopolnitvami njune specifikacije standardne opreme. Osvežena ponudba pogonskih sistemov vključuje nove motorje z notranjim zgorevanjem, najnovejšo generacijo priključno hibridnega sistema za BMW X5 xDrive50e (kombinirana poraba goriva: 1,1–0,8 l/100 km; kombinirana poraba električne energije: 27,0–22,9 kWh/100 km; kombinirane emisije CO₂: 26–18 g/km v skladu s ciklom WLTP) in 48-voltno blago hibridno tehnologijo za vse druge modele. V ospredju so tudi novi sistemi za avtomatizirano vožnjo in parkiranje ter popolnoma digitalni nadzorni/upravljalni sistem iDrive z ukrivljenim zaslonom BMW, ki temelji na novem operacijskem sistemu, to je BMW Operating System 8.

Posodobitev bo BMW X5 zagotovila vse, kar potrebuje za ohranitev vodilnega položaja na svetovnem trgu v svojem segmentu, BMW X6 pa bo omogočila, da utrdi svoj položaj kot številka ena pred tekmeci drugih premijskih nemških avtomobilskih proizvajalcev. Proizvodnja obeh modelov bo potekala v tovarni BMW Group v Spartanburgu v ZDA, ki je kompetenčni center za modele BMW X, njuna svetovna predstavitev pa bo stekla aprila 2023.

The new BMW X5 xDrive50e (04/23) - Highlights


Novi BMW X5: tanki žarometi in osvetljena ledvička BMW.
Standardna vključitev oblikovnih elementov xLine daje BMW X5 bistveno večjo navzočnost in vizualno robustnost. Njegov sprednji del zaznamuje sveža interpretacija značilnih žarometov BMW in ledvičke. Novi žarometi imajo zdaj 35 milimetrov tanjši obris. Njihovi elementi dnevnih luči v obliki puščice so usmerjeni navzven in služijo tudi kot smerniki. Matrični LED-žarometi s prilagodljivim upravljanjem svetlobnega snopa, asistent za dolge luči BMW Selective Beam, ki ne zaslepi drugih udeležencev v prometu, in luči M Shadowline so vključeni na seznam opcij.

Ledvička BMW Iconic Glow je zdaj na voljo kot opcija za šestvaljne različice novega BMW X5, njena kaskadna osvetlitev pa povzroči izjemno privlačen in značilen videz blagovne znamke. Navpični zračni zavesi in spodnja odprtina za dovod zraka, skupaj z okrasnimi poudarki v Pearl Chrome in trikotnimi odprtinami na zunanjih površinah, prav tako prispevajo k avri najsodobnejšega oblikovanja.

Natančno posodobljena oblika BMW X5 zajema na novo zasnovani reži za zrak na sprednjih bočnih stenah ter standardno vključitev opcije Exterior Line Satin Aluminium in strešnih letev v Satin Aluminium. Tridimenzionalni svetlobni vodniki iz optičnih vlaken za zadnje in zavorne luči so zdaj še posebej izrazitega videza. Oblika v črki L, ki jo poznamo od drugih modelov BMW, je prenesena vodoravno, kar povzroči jasno osvetljen motiv X v zadnjih lučeh.

The new BMW X6 M60i xDrive (04/23) - Highlights


Novi BMW X6: paket M Sport je zdaj standarden.
Tudi novi BMW X6 ima tanke žaromete z elementi dnevnih luči v obliki puščice. Kot do zdaj je ledvička BMW Iconic Glow na voljo kot opcija za modele s šestimi valji. Dinamični značaj novega BMW X6 je še močneje poudarjen s paketom M Sport, ki je zdaj standarden. Tukaj odigra ključno vlogo prepoznaven osmerokotni oblikovni poudarek pod ledvičko BMW, z osupljivimi stranskimi odprtinami in velikodušno uporabo črnih površin. Poleg tega tridimenzionalno oblikovanje podaljšanega sprednjega odbijača krepi široko in mišičasto držo.

M posebna bočna pragova in opcija zunanjosti M Shadowline visokega sijaja so prav tako del paketa M Sport. Podaljšan zadnji odbijač športnega terenskega kupeja ima vložek v Dark Shadow, medtem ko sta nova zaključka izpušnih cevi trapezne oblike.

Najzmogljivejša modela z značilnimi oblikovnimi poudarki in premierna predstavitev paketa M Sport Pro.
Paket M Sport, ki je na voljo kot opcija za novi BMW X5, vzbudi občutek ekskluzivne dinamike, kot to počne standardno pri oblikovanju novega BMW X6. Oblikovne značilnosti paketa so posebej prilagojene najzmogljivejšima modeloma BMW X5 M60i xDrive (kombinirana poraba goriva: 12,5–11,5 l/100 km; kombinirane emisije CO₂: 283–261 g/km v skladu s ciklom WLTP) in BMW X6 M60i xDrive (kombinirana poraba goriva: 12,3–11,4 l/100 km; kombinirane emisije CO₂: 279–258 g/km v skladu s ciklom WLTP). V tem primeru paket vključuje dvojne prečke in M logotip za ledvičko BMW, M pokrova zunanjih ogledal v črni barvi visokega sijaja, zaključke izpušnih cevi v značilnem M videzu štirih končnih cevi in zadnji spojler v črni barvi visokega sijaja za BMW X6 M60i xDrive.

Paket M Sport Pro bo mogoče naročiti pri vseh različicah modelov. Nova kovinska barva M Marina Bay Blue (BMW X5 M60i xDrive) in kovinska barva M Isle of Man Green (BMW X6 M60i xDrive) sta na voljo izključno za najzmogljivejša modela. Novosti za vse modele so kovinske barve Blue Ridge Mountain, Brooklyn Grey, Skyscraper Grey, Frozen Pure Grey in okoli 40 posebnih lakiranj BMW Individual.

Sodobna zasnova kokpita s popolnoma digitalnim ukrivljenim zaslonom BMW.
Digitalna tehnologija je vodilna sila za napredkom v notranjosti novih BMW X5 in BMW X6. Integracija najnovejšega operacijskega sistema, kot je BMW Operating System 8, in najnovejše generacije sistema za nadzor/upravljanje iDrive napoveduje prihod ukrivljenega zaslona BMW v športnega terenca in športni terenski kupe. Sestavljata ga 12,3-palčna instrumentna plošča za volanom in nadzorni prikazovalnik z diagonalo zaslona 14,9 palca, kjer sta oba nameščena za eno stekleno površino. Funkcionalnost upravljanja na dotik na nadzornem prikazovalniku je povzročila znatno zmanjšanje števila gumbov in stikal v korist digitalnega upravljanja za številne funkcije. Inovativni kokpit in z njim povezane posodobitve armaturne plošče prinašajo posebej intenziven občutek sodobnega premijskega vzdušja.

Standardna specifikacija opreme za oba modela zdaj vključuje armaturno ploščo s prevleko iz Sensafina, ki ima podobne lastnosti kot usnje, in elegantno ukrivljeno okrasno oblogo iz fine vrste lesa. Druga novost je ambientalna svetlobna letev z zelo učinkovito LED-osvetlitvijo ozadja, ki je vgrajena za okrasno oblogo na sovoznikovi strani. Ustrezna oznaka modela – »X5« ali »X6« – je dodana grafiki svetlobne letve, pri obeh paradnih modelih pa prikazuje M logotip. Nadzorna plošča na sredinski konzoli vključuje dodatne površine, občutljive na dotik, in novo zasnovano prestavno ročico.

Komfortna sedeža za voznika in sovoznika je mogoče naročiti kot alternativo standardnim športnim sedežem z oblazinjenjem iz Sensafina. Na voljo so tudi opcije, kot so oblazinjenje BMW Individual iz usnja Merino z razširjeno vsebino, oblazinjenje BMW Individual iz polnega usnja Merino ter aktivno prezračevanje in masažna funkcija sedežev.

Med drugimi poudarki na seznamu opcij so novi paket Comfort s panelnim ogrevanjem in funkcija Thermo za držala za pijačo, panoramska steklena streha Sky Lounge, osvetljena z LED-diodami, steklene prevleke za izbrane upravljalne elemente, sistem za prostorski zvok Bowers & Wilkins Diamond in novo zasnovan sistem Travel & Comfort.

Novi motorji, novi 8-stopenjski športni menjalnik Steptronic in sistematična elektrifikacija.
Nova BMW X5 in BMW X6 je mogoče naročiti z osemvaljnim bencinskim motorjem ter vrstnim šestvaljnim bencinskim in dizelskim motorjem iz najnovejše generacije pogonskih enot. Vsi motorji so zdaj kombinirani s prav tako novim osemstopenjskim športnim menjalnikom Steptronic, skupaj s prestavnima vzvodoma na volanu. Svojo moč prenašajo na cesto – ali na neasfaltirane površine, ko zmanjka asfalta – prek inteligentnega sistema štirikolesnega pogona BMW xDrive.

Vse pogonske enote imajo zdaj 48-voltno blago hibridno tehnologijo. To je vsesplošna uporaba elektrifikacije v obliki elektromotorja, ki je vgrajen v menjalnik. Pomožni motor proizvede povečanje moči do 9 kW/12 KM in 200 Nm navora, kar pomaga motorju z notranjim zgorevanjem zagotoviti uglajeno in dinamično vožnjo skupaj z visoko učinkovitostjo.

Novi priključni hibrid BMW X5 xDrive50e ponuja več moči, učinkovitosti in električnega dosega.
Pogonski sistem za priključnohibridno različico športnega terenca je bil popolnoma predelan, posodobljeni model pa nosi oznako BMW X5 xDrive50e. Kombinacija vrstnega šestvaljnega bencinskega motorja najnovejše generacije in novega elektromotorja je privedla do razvoja najv. moči sistema 360 kW/490 KM (vključno z učinkom začasnega povečanja največje moči), kar je za 70 kW/96 KM več v primerjavi z odhajajočim modelom, in kombiniranega navora 700 Nm, kar pomeni povečanje za 100 Nm. Nazivna moč bencinskega motorja 230 kW/313 KM prinaša povečanje za 20 kW/27 KM pri enoti, ki nadomešča predhodnikovo. Kompaktni elektromotor, vgrajen v osemstopenjski športni menjalnik Steptronic, proizvede nazivno moč 145 kW/197 KM (povečanje za 62 kW/84 KM). Poleg tega inovativna konfiguracija prestavnega razmerja, ki se uporablja za povečanje efektivnega navora elektromotorja na največ 450 Nm na vstopni gredi menjalnika, pomaga zagotoviti še linearnejši razvoj moči motorja. BMW X5 xDrive50e pospeši od 0 do 100 km/h v 4,8 sekunde.

Količina uporabne energije, ki jo lahko shrani visokonapetostna baterija, vgrajena v podvozje, se je v primerjavi s prejšnjo generacijo povečala za skoraj 25 odstotkov, na 25,7 kWh. Nova kombinirana polnilna enota podvoji največjo zmogljivost polnjenja z izmeničnim tokom na 7,4 kW. Električni doseg novega BMW X5 xDrive50e znaša od 94 do 110 kilometrov v skladu s ciklom WLTP.

Novi bencinski motor V8 s tehnologijo M TwinPower Turbo.
Zasluge za elitno športno zmogljivost obeh paradnih modelov gredo novemu 4,4-litrskemu bencinskemu motorju V8, ki izhaja iz pogonskih enot v visokozmogljivih modelih oddelka BMW M GmbH. Tehnologija M TwinPower Turbo in prečni izpušni kolektor obdarita motor s 390 kW/530 KM, ki razvije največji navor 750 Nm, z izjemno dovršenimi zmogljivostnimi lastnostmi.

Najnovejša različica osemvaljnega motorja katapultira tako novi BMW X5 M60i xDrive kot novi BMW X6 M60i xDrive od 0 do 100 km/h v 4,3 sekunde.

Vrstni šestvaljni bencinski motor najnovejše generacije.
Inovacije, ki vplivajo na proces zgorevanja, izmenjavo plinov, krmiljenje ventilov, vbrizgavanje goriva in vžigalni sistem, zaznamujejo 3,0-litrski šestvaljni bencinski motor najnovejše generacije med delovanjem v novem BMW X5 xDrive40i (kombinirana poraba goriva: 9,9–8,5 l/100 km; kombinirane emisije CO₂: 224–193 g/km v skladu s ciklom WLTP) in novem BMW X6 xDrive40i (kombinirana poraba goriva: 9,6–8,5 l/100 km; kombinirane emisije CO₂: 218–192 g/km v skladu s ciklom WLTP).

Novi motor razvije največjo moč 280 kW/380 KM, povečano za 35 kW/47 KM v primerjavi z odhajajočimi modeli, in največji navor 520 Nm, povečan za 70 Nm. Slednji se lahko povzpne na 540 Nm z vložkom blagega hibridnega sistema. Motor lahko tako novi BMW X5 xDrive40i kot novi BMW X6 xDrive40i pospeši od 0 do 100 km/h v 5,4 sekunde.

Vrstni šestvaljni dizelski motor z natančnimi izboljšavami.
Vrstni šestvaljni dizelski motor v novem BMW X5 xDrive30d (kombinirana poraba goriva: 8,2–7,1 l/100 km; kombinirane emisije CO₂: 215–186 g/km v skladu s ciklom WLTP) in novem BMW X6 xDrive30d (kombinirana poraba goriva: 7,9–7,0 l/100 km; kombinirane emisije CO₂: 208–184 g/km v skladu s ciklom WLTP) prinaša nadgradnje pri številnih podrobnostih. 3,0-litrska enota ima zdaj jeklene bate namesto aluminijastih sestavnih delov, optimiziran postopek ločevanja olja in nov sistem neposrednega vbrizgavanja goriva prek skupnega voda z vbrizgalnimi šobami z elektromagnetnim ventilom.

Novi dizelski motor združi moči z blagim hibridnim sistemom, da proizvede največjo moč 219 kW/298 KM in 670 Nm največjega navora. To omogoča, da tako novi BMW X5 xDrive30d kot novi BMW X6 xDrive30d pospešita od 0 do 100 km/h v 6,1 sekunde.

Napredna tehnologija podvozja podpira športno zmogljivost in udobje na dolge razdalje.

Tovarniška vgradnja prilagodljivega vzmetenja, nastavitev prečnih stabilizatorjev kot odziv na spremembe pri porazdelitvi mase in ustrezna krepitev njihove togosti dajejo novima BMW X5 in BMW X6 značilno kombinacijo športne vsestranskosti in odličnega udobja na dolge razdalje.

Prilagodljivo M podvozje, ki je standardno na voljo tako pri obeh najzmogljivejših modelih kot tudi pri drugih različicah novega BMW X6, zagotavlja posebej trdno povezavo s karoserijo. Prilagodljivo dvoosno zračno vzmetenje in paket xOffroad sta na voljo kot opciji. Najzmogljivejša modela sta standardno opremljena z integralnim aktivnim krmiljenjem. Opcijsko je na voljo za vse druge modele ali kot del prilagodljivega M podvozja Professional, ki vključuje tudi diferencial M Sport in aktivno stabilizacijo nihanja okoli vzdolžne osi.

Integriran zavorni sistem je še en element napredne tehnologije podvozja na delu tukaj. Standardna specifikacija opreme vključuje 19-palčna aluminijasta platišča za novi BMW X5, 20-palčna platišča za novi BMW X6 in 21-palčna platišča za oba modela z najmočnejšo motorizacijo. Platišča iz lahke zlitine velikosti do 22 palcev je mogoče naročiti kot opcijo.

Dodatni sistemi za avtomatizirano vožnjo in parkiranje.
Udobje in varnost v novih BMW X5 in BMW X6 je mogoče dvigniti na višjo raven z znatno razširjenim naborom sistemov za avtomatizirano vožnjo in parkiranje. Posodobitve vključujejo izboljšano delovanje za standardno opozorilo pred čelnim trkom, ki lahko zdaj zmanjša nevarnost trčenja s kolesarji, pešci ali prihajajočim prometom pri zavijanju s ceste. Med razpoložljivimi opcijami so samodejni asistent za omejitev hitrosti, opozorilo pri izstopu iz vozila, aktivna navigacija, nadzor dovoljene hitrosti na poti, prepoznavanje semaforja (odvisno od trga), asistent za zaustavitev v sili, asistent pri menjavi voznega pasu in asistent za manevriranje.

Poleg kamere asistenta za vzvratno vožnjo in samega asistenta za vzvratno vožnjo standardni parkirni asistent zdaj vključuje tudi funkciji nadzora pri speljevanju in asistenta za prikolico. Novi opcijski parkirni asistent Professional omogoča avtomatizirano parkiranje in zapuščanje parkirnih mest ter samodejne manevre na razdalji do 200 metrov, ki jih je mogoče nadzirati zunaj avtomobila z aplikacijo My BMW na Apple iPhonu.

BMW iDrive najnovejše generacije in nove digitalne storitve.
Najnovejša generacija tehnologije BMW iDrive, ki temelji na BMW Operating System 8, podpira ukrivljeni zaslon BMW in množico novih digitalnih storitev v BMW X5 in BMW X6. Standardni BMW Live Cockpit Plus vključuje BMW Maps, navigacijski sistem v oblaku. Opcijski BMW Live Cockpit Professional strankam nudi tudi projektor BMW Head-Up in funkcijo Augmented View. Ko vozilo miruje, lahko voznik in sovoznik na nadzornem prikazovalniku pretakata vsebino z YouTuba in dostopata do aplikacije Bundesliga In-Car (vsebina iz nemške nogometne lige).

Opcijski BMW Digital Key Plus omogoča strankam, da zaklenejo in odklenejo svoj novi BMW X5 ali BMW X6 prek varnostno izboljšane ultra širokopasovne (UWB) radijske tehnologije z združljivimi pametnimi telefoni z operacijskim sistemom iOS ali Android. Na voljo so tudi optimizirana integracija pametnih telefonov, osebno prilagojeni BMW ID in osebna kartica eSIM s podporo nove mobilne tehnologije 5G. V aplikaciji My BMW so zdaj vključene tudi digitalne storitve BMW Charging za BMW X5 xDrive50e.

CO2 EMISSIONS & CONSUMPTION.

BMW X5 xDrive50e: Petrol consumption, combined: 1.1 – 0.8 l/100 km (256.8 – 353.1 mpg imp); electric power consumption, combined: 27.0 – 22.9 kWh/100 km; CO2 emissions: 26 – 18 g/km in the WLTP cycle 
BMW X5 M60i xDrive: Fuel consumption, combined: 12.5 – 11.5 l/100 km (22.6 – 24.6 mpg imp); CO2 emissions: 283 – 261 g/km in the WLTP cycle
BMW X5 xDrive40i: Fuel consumption, combined: 9.9 – 8.5 l/100 km (28.5 – 33.2 mpg imp); CO2 emissions: 224 – 193 g/km in the WLTP cycle
BMW X5 xDrive30d: Fuel consumption, combined: 8.2 – 7.1 l/100 km (34.5 – 39.8 mpg imp); CO2 emissions: 215 – 186 g/km in the WLTP cycle
BMW X6 M60i xDrive: Fuel consumption, combined: 12.3 – 11.4 l/ 100 km (23.0 – 24.8 mpg imp); CO2 emissions: 279 – 258 g/km in the WLTP cycle  
BMW X6 xDrive40i: Fuel consumption, combined: 9.6 – 8.5 l/100 km (29.4 – 33.2 mpg imp); CO2 emissions: 218 – 192 g/km in the WLTP cycle  
BMW X6 xDrive30d: Fuel consumption, combined: 7.9 – 7.0 l/100 km (35.8 – 40.4 mpg imp); CO2 emissions: 208 – 184 g/km in the WLTP cycle 
   

ARTICLE OFFLINE ATTACHMENTS.


  • Nova BMW X5 in BMW X6 - Predstavitev
  • PDF, SL, 1,37 MB

  • The new BMW X5 and BMW X6 - Long Version
  • PDF, EN, 299,97 KB

  • The new BMW X5 - Specifications
  • PDF, EN, 1,18 MB

  • The new BMW X6 - Specifications
  • PDF, EN, 1,14 MB

  • The new BMW X5 and BMW X6 - Highlights
  • PDF, EN, 179,41 KB

VIR: BMW Slovenija