Pretočna platforma je v prvem četrtletju 2024 dobila 9,3 milijona novih naročnikov, kar je 7,5 milijona več kot v enakem času lani. Več kot polovica novih naročnikov se je odločila za različico z oglasi.

Pretočna platforma je v prvem četrtletju 2024 dobila 9,3 milijona novih naročnikov, kar je 7,5 milijona več kot v enakem času lani. Več kot polovica novih naročnikov se je odločila za različico z oglasi.


petek, 3. Maj, 2024

Kaja Kovič
Novinarka Marketing magazina

To pomeni, da je Netflix zaradi omejitve deljenja gesel med uporabniki zabeležil vidno povečanje dobička in porast števila naročnikov na 270 milijonov. Njihov čisti dobiček se je povečal za izjemnih 79 odstotkov na 2,1 milijarde dolarjev (1,96 milijarde evrov) v primerjavi z enakim četrtletjem leta 2023.

Spencer Neumann, Netflixov glavni finančni direktor, je uspeh komentiral: »Podjetje gradi veliko bolj vzdržljive in zdrave temelje za rast prihodkov v vse večji bazi naročnikov. Naša skupnost postaja močna in zelo angažirana.«

SPREMEMBE ZA VEČJO VPLETENOST UPORABNIKOV

Netflix bo s prihodnjim letom prenehal javno poročati o prihodkih na naročnika, navajali bodo le splošne prihodke in operativno maržo, kot ključno merilo pa bodo izpostavljali še angažiranost naročnikov, kar je po njihovem mnenju najboljši približek kazalniku zadovoljstva strank. Pri večji angažiranosti bodo imele ključno vlogo inovacije, s katerimi bodo spodbujali naročnike k pogostejši uporabi platforme in izboljšali način odkrivanja vsebin za naročnike. Pri Netflixu so opozorili še na naložbe v dogodke v živo. Z manj kot 10-odstotnim gledanjem televizije v vsaki državi ima platforma veliko manevrskega prostora za dodajanje formatov, kot so stand-upi, šport, tekmovanja in glasbeni nastopi v živo.

VIR: MM