Verjetno ste že videli precej oglaševalskih akcij, ki pozivajo, da ne vozite, kadar pijete alkohol. Svoj (precej zabaven) »piskrček« na to temo je zdaj pristavila tudi Toyota.
Verjetno ste že videli precej oglaševalskih akcij, ki pozivajo, da ne vozite, kadar pijete alkohol. Svoj (precej zabaven) »piskrček« na to temo je zdaj pristavila tudi Toyota.
Skupaj z agencijo DAVID São Paulo so zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri poudarjajo, da je znanstveno dokazano, da ima uživanje alkohola pred vožnjo avtomobila pomemben vpliv na voznikove reflekse, koordinacijo in občutek za nevarnost. Vse to jih poslabša do te mere, da jih lahko primerjamo s tistimi pri 8-letnih otrocih.
Skupaj z agencijo DAVID São Paulo so zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri poudarjajo, da je znanstveno dokazano, da ima uživanje alkohola pred vožnjo avtomobila pomemben vpliv na voznikove reflekse, koordinacijo in občutek za nevarnost. Vse to jih poslabša do te mere, da jih lahko primerjamo s tistimi pri 8-letnih otrocih.
V oglasu so tako uporabili dejanske posnetke malčkov, ki se vozijo na otroških električnih avtomobilih, in prikazali, kaj vse se lahko zgodi med vožnjo. Kljub temu, da ima Toyota v svoja vozila vgrajeno tehnologijo Safety Sense, ki voznike opozori na nevarnosti, ki jih zazna, opozarjajo, da tudi tovrstna tehnologija ni opravičilo za vožnjo v pijanem stanju.
PRIJAVI SE NA 10DIGGIT
Video - Toyota Kids
VIR: MM - Marketing Magazin