Letošnji, že peti dobrodelni projekt, ki ga tradicionalno organizira podjetje Orbico v sodelovanju s poslovalnicami dm, se je tokrat razširil z znamkami Pampers, Ariel, Jar, Lenor in Dash.
Letošnji, že peti dobrodelni projekt, ki ga tradicionalno organizira podjetje Orbico v sodelovanju s poslovalnicami dm, se je tokrat razširil z znamkami Pampers, Ariel, Jar, Lenor in Dash.
Kratek opis akcije: Projekt, ki je letos obarvan z zeleno noto, stremi k uresničitvi pomembnega cilja: zasaditvi 9.000 novih dreves na področjih, kjer je njihova prisotnost najbolj nujna. Izjemno pomemben vidik projekta je ozaveščanje o vprašanju ohranjanja naravnega okolja in nujnosti zmanjševanja vplivov naših aktivnosti na zeleni planet.
»Nakup izdelkov je bil enakovreden prispevku k dobrodelnosti, kupci so z nakupom izbranih blagovnih znamk prispevali k zasaditvi 9.000 dreves in pod geslom 'Naredi dober vtis, pusti zeleni odtis' bili za svoj nakup tudi nagrajeni. V znak zahvale in velikodušnosti so prejeli zapestnico Treecelet kot simbol trajnosti in dobrodelnosti, saj vsaka zapestnica posadi kar tri drevesa,« pravijo snovalci akcije.
Kot vsako leto je projekt lepo sprejet in podprt tudi s strani vplivnežev, ki so na Instagramu predstavili dobrodelno kampanjo in aktivnosti, povezane z njo.
Oktober prinaša nadaljevanje akcije na novi ravni. Mame, ki bodo v obdobju tedna otroka (od 2. do 8. oktobra) rodile v desetih slovenskih porodnišnicah, bodo prejele zapestnico Treecelet, v njihovem imenu pa bodo posadili tudi novo drevo. »Ta pobuda simbolizira zavezanost k trajnostni prihodnosti. Z rojstvom otroka mame puščajo svoj odtis na svetu in le z vzgajanjem v duhu trajnostnega življenja lahko zagotovimo, da bodo prihodnje generacije ustvarile pozitiven vtis ter pustile svoj zeleni odtis v svetu,« še povejo snovalci akcije.
Elementi akcije: marketinška akcija, nakupovalni marketing, sodelovanje z vplivneži, promocijska aktivacija v dm prodajalnah, odnosi z javnostmi in spletna stran
Predstavnica naročnika: Andreja Fras Martini
Vodja projekta v agenciji: Diana Gajić
Tekstopiska: Darja Štukelj Rus
Oblikovalca: Anja Grabar in Žan Mlinarič
Čas trajanja akcije: 29. avgust – 8. oktober 2023
VIR: MM