Ljubljana. 1. oktobra bodo ljubitelji kave po vsem svetu ob mednarodnem dnevu kave praznovali s svojim najljubšim toplim napitkom.
Prefinjena Opel Mokka praznuje mednarodni dan kave
- Katera najbolj ustreza vašemu okusu: tista z električnim pogonom ali z izjemno učinkovitimi motorji z notranjim zgorevanjem
- Mešanica, ki pritegne poglede: prvi Opel z novim oblikovanjem in digitalnim kokpitom Pure Panel
- Izbira kupcev: drugi najbolj priljubljeni električni kompaktni SUV v Nemčiji letos
Ljubljana. 1. oktobra bodo ljubitelji kave po vsem svetu ob mednarodnem dnevu kave praznovali s svojim najljubšim toplim napitkom. Opel ponuja odlično spremljevalko, s katero se lahko zapeljete na razvajanje ob tej priložnosti – nagrajeno Opel Mokko. Oplov elegantni SUV iz manjšega kompaktnega segmenta je na voljo kot uglajeno baterijsko električno vozilo, ki ponuja mobilnost brez lokalnih emisij, ali s prefinjenimi bencinskimi in dizelskimi motorji, da lahko kupci izberejo želeni pogonski sistem – tako kot bi izbrali svojo najljubšo kavo.
Opel Mokka že od svoje predstavitve leta 2020 vzbuja pozornost. Zasnovana je kot avto, ki nagovarja čustva in kaže pot znamke v prihodnost, zato je Opel Mokka prva dobila novi obraz znamke, poimenovan Opel Vizor. Bila je tudi prvi Opel z armaturno ploščo Pure Panel in povsem digitaliziranim kokpitom. Prvič pri Oplu so lahko kupci Mokke že ob začetku prodaje izbirali med električnim pogonom in izjemno učinkovitimi motorji z notranjim zgorevanjem.
Baterijsko električna Opel Mokka-e, prejemnica cenjenega priznanja zlati volan1 v Nemčiji leta 2021, ne navdušuje le z drznim in čistim oblikovanjem, temveč tudi z zmogljivostjo. Elektromotor s 100 kW/136 KM in 260 njutonmetri največjega navora zagotavlja zmogljiv, skoraj neslišen pogon. Z enim polnjenjem 50-kWh baterije je po podatkih WLTP2 mogoče prevoziti do 338 kilometrov brez lokalnih emisij. Hitrost je elektronsko omejena na največ 150 km/h. Zaradi najsodobnejšega sistema regenerativnega zaviranja je Mokka-e še učinkovitejša, saj električno vozilo med upočasnjevanjem ali zaviranjem rekuperira energijo. Približno 30 minut ‘dolivanja’ elektrike na polnilni postaji z enosmernim tokom moči 100 kW zadošča, da baterijo napolnimo do 80 odstotkov kapacitete.
Živahni, a varčni bencinski in dizelski motorji razvijejo moč v razponu od 74 kW (100 KM) do 96 kW (130 KM). Zmerna poraba goriva in odlična zmogljivost sta značilni za vse pogonske agregate (kombinirana poraba goriva po WLTP: 6,0–4,4 l/100 km, emisije CO2 136–116 g/km)3. Za motorje je značilna izjemna učinkovitost in delujejo s kar najmanjšim notranjim trenjem in izgubami. Tudi turbopolnilnik se odziva takoj in razvije močan navor že pri nizkih vrtljajih. Motorji so na voljo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali osemstopenjskim avtomatskim menjalnikom z uglajenim prestavljanjem in obvolanskima prestavnima ročicama.
Mokka ostaja zvesta Oplovi tradiciji zagotavljanja inovativnih tehnologij iz višjih tržnih segmentov širokemu krogu kupcev. Mednje sodijo ‘visoke tehnologije’, kot je aktivna pomoč pri vožnji, ki vključuje prilagodljivi regulator hitrosti (ACC) in napredni sistem ohranjanja vožnje po voznem pasu. Najsodobnejši je tudi sistem osvetlitve s prilagodljivimi in zato neslepečimi Intelli-Lux LED® matričnimi žarometi s 14 elementi. Vse različice so serijsko opremljene z električno parkirno zavoro in sistemom za prepoznavanje prometnih znakov. Na voljo so tudi 180-stopinjska vzvratna kamera, samodejni parkirni pomočnik, zaščita stranice in opozarjanje na mrtve kote.
___________________________________________________________________________
1 AUTO BILD številka 45/2021 in BILD am SONNTAG številka 46/2021, kategorija 'Najboljši avto pod 25.000 EUR' vključno z okoljskim bonusom.
2 Doseg je bil določen v skladu z metodologijo za preskusni postopek WLTP (R (ES) št. 715/2007, R (EU) št. 2017/1151). V vsakdanjih razmerah se lahko dejanski doseg razlikuje in je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti od načina vožnje, značilnosti poti, zunanje temperature, uporabe ogrevanja in klimatske naprave ter predhodnega ogrevanja oziroma hlajenja vozila.
___________________________________________________________________________
Opel Mokka je s kombinacijo drznega oblikovanja, možnosti izbire med baterijskim električnim pogonom in motorji z notranjim zgorevanjem ter inovativnimi tehnologijami že dolgo zelo priljubljena pri kupcih. Na Oplovem pomembnem domačem trgu v Nemčiji je Mokka od začetka leta na tretjem mestu v segmentu SUV-B, pri čemer je baterijska različica še uspešnejša: Mokka-e je v prvih osmih mesecih letošnjega leta drugo najbolje prodajano električno vozilo v svojem segmentu.
V Sloveniji je Mokka najbolj prodajani model v Oplovi paleti osebnih vozil in ima kar 29% delež. Na trgu električnih vozil pa Mokka-e v svojem segmentu zastopa tretje mesto najbolj prodajanega modela z 12,95% deležem. S svojim kul dizajnom, prečiščeno notranjostjo in inovativno tehnologijo je všečna izbira kot dobra kava.
O Oplu
Opel je eden največjih evropskih proizvajalcev avtomobilov in je z obsežno ofenzivo elektrifikacije prevzel vodilno vlogo pri zmanjšanju emisij CO2. Podjetje je v Rüsselsheimu v Nemčiji leta 1862 ustanovil Adam Opel. Avtomobile so začeli izdelovati leta 1899. Opel je del korporacije Stellantis NV, globalno vodilnega podjetja, ustvarjenega za novo dobo trajnostne mobilnosti, ki je januarja 2021 nastalo z združitvijo Groupe PSA in FCA Group. Skupaj z britansko sestrsko znamko Vauxhall je Opel prisoten v več kot 60 državah po vsem svetu. Opel dosledno izvaja strategijo elektrifikacije za zagotavljanje trajnostnega uspeha in izpolnitev pričakovanj uporabnikov glede mobilnosti v prihodnosti. Do konca leta 2024 bodo vsi evropski Oplovi modeli osebnih vozil na voljo tudi v elektrificirani različici. Od leta 2028 bo Opel v Evropi osredotočen izključno na baterijsko-električna vozila.
___________________________________________________________________________________
Navedeni podatki o porabi in emisijah CO2 so skladni s homologacijo WLTP (uredba EU 2017/948). Od 1. septembra 2018 se za homologacijo novih vozil uporablja svetovno usklajeni preskusni postopek za lahka vozila (WLTP), ki je nov in bolj realističen preskusni postopek za merjenje porabe goriva in izpustov CO2. WLTP v celoti nadomešča ‘novi evropski vozni cikel’ (NEDC), ki so ga kot preskusni postopek uporabljali prej. Zaradi realnejših preskusnih pogojev so po WLTP izmerjeni podatki o porabi goriva in emisijah CO2 v številnih primerih višji v primerjavi s podatki, izmerjenimi po NEDC. Podatki o porabi goriva in emisijah CO2 se lahko razlikujejo glede na specifično opremo, dodatno opremo/opremo za doplačilo in dimenzije pnevmatik.
___________________________________________________________________________________
PR WAE S d.o.o.