Danes se začenja 33. SOF, kjer bodo podelili nagrade za največje oglaševalske dosežke in okronali vzhajajoče zvezde oglaševanja, mi pa smo vas vprašali, kdo je naslednji Aljoša Bagola na slovenski oglaševalski sceni.

Danes se začenja 33. SOF, kjer bodo podelili nagrade za največje oglaševalske dosežke in okronali vzhajajoče zvezde oglaševanja, mi pa smo vas vprašali, kdo je naslednji Aljoša Bagola na slovenski oglaševalski sceni.

Ker smo že krepko zakorakali v sezono festivalov in podelitev nagrad, kjer stremimo v prihodnost in nagrajujemo sedanjost, smo se odločili, da pogledamo tudi v preteklost. Pred dobrimi štirimi leti smo se pri Marketing magazinu ob prelomu desetletja odločili, da nagradimo najboljše dosežke in uspehe, ki so zaznamovali preteklo desetletje. Pred skoraj 15 leti je bila slovenska oglaševalska in komunikacijska industrija v globoki recesiji. Prihodki agencij in medijev so se drastično krčili, delujočim v stroki pa nikakor ni bilo lahko. A vseeno so v tistem obdobju določene organizacije in posamezniki za našo stroko storili veliko. Takrat smo za agencijo desetletja okronali Pristop, za oglaševalca desetletja A1 Slovenija, za kreativnega direktorja desetletja pa Aljošo Bagolo. 

Zato smo vas tokrat na Instagramu vprašali, ali menite, da na slovenski oglaševalski sceni že imamo novega Aljošo Bagolo. 58 odstotkov vas je odgovorilo pritrdilno, 42 odstotkov pa je menilo, da ga še nimamo. 

Zanimalo nas je tudi, kdo je po vašem mnenju nova vzhajajoča zvezda slovenske kreativne scene. 37 odstotkov vas je glasovalo za Jureta Tovrljana iz Pristopa, 28 odstotkov za Marka Klemna iz DROM agencyja in 21 odstotkov za Luko Bajsa iz agencije SHIFT. 14 odstotkov vas je glasovalo, da še ne vemo, kdo bo novi vzhajajoči kreativec. 

Vprašali smo vas tudi, ali namesto Aljoše Bagola dejansko iščemo novo »Aljo Bagola«. Med kreativkami vas je 43 odstotkov glasovalo za Julijo Somrak iz DROM agencyja, 31 odstotkov za Evo Gjörek iz Agencije 101, 16 odstotkov pa za Medejo Kraševec Žnidarec iz Lune \TBWA. 10 odstotkov vas meni, da je nova zvezda med kreativkami za zdaj še neznanka.

Kar 69 odstotkov vas sicer meni, da je pri kreativnem direktorju najpomembnejše znanje, ki ga ima. 11 odstotkov vas meni, da je najpomembnejši imidž, 3 odstotki, da je najpomembnejše število nagrad, 17 odstotkov

VIR: MM