Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport je v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo (STO) in Skupnostjo občin Slovenije danes na Brdu pri Kranju pripravilo peto srečanje z župani.
Brdo pri Kranju, 22. februarja - Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport je v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo (STO) in Skupnostjo občin Slovenije danes na Brdu pri Kranju pripravilo peto srečanje z župani. To je potekalo v luči začetka izvajanja ukrepov nove strategije slovenskega turizma, namenjeno pa je bilo zlasti krepitvi razprave in sodelovanja.
Kot je po srečanju, ki so se ga udeležili predstavniki približno 90 občin, povedal minister za gospodarstvo, turizem in šport Matjaž Han, mu je današnji dan še bolj odprl pogled na to, kaj je treba v turizmu storiti. Prepričan je, da je takšna izmenjava mnenj zelo pomembna, da se izboljšata prepoznavnost Slovenije in njena turistična ponudba.
"Namen današnjega srečanja je bila predvsem seznanitev z našimi plani, plani Slovenske turistične organizacije in pogledi županov," je dejal Han in napovedal, da bodo s takšnimi pogovori nadaljevali tudi po regijah. "Na podlagi vseh teh pogovorov bomo potem sprejemali odločitve, predvsem za zmanjšanje administrativnih ovir in za ustvarjanja pogojev, da bomo še bolj uspešni," je poudaril.
Napovedal je, da bo ministrstvo letos v skladu s strategijo poleg dviga kakovosti slovenskega turizma delalo na optimizaciji razpršenosti turistične ponudbe skozi vse leto in po vsej Sloveniji, trajnostni naravnanosti turizma, sinergijah z različnimi področji in upravljanju s kadri.
Na srečanje so bili vabljeni župani vseh slovenskih občin, razprava pa se je pod sloganom Povezani zmoremo več in veliko bolje osredotočila na pomen sodelovanja lokalnih oblasti pri nadaljnjem razvoju slovenskega turizma. Ta v novem strateškem obdobju zasleduje vizijo zelene butičnosti z nižjim odtisom in večjo vrednostjo za vse.
Generalna direktorica direktorata za turizem Dubravka Kalin je izpostavila, da se nahajamo na ključni točki, ko se začenjajo izvajati ukrepi, predvideni v okviru nove strategije turizma, pri čemer je glas lokalnih skupnosti izjemnega pomena. To velja tudi za nadgradnjo organiziranosti slovenskega turizma, ki jo želijo optimizirati v smeri še učinkovitejše promocije in trajnostnega razvoja destinacij.
Direktorica STO Maja Pak je poudarila, da so vsi poenoteni glede vizije slovenskega turizma, sedaj pa tečejo pogovori, kako jo čim bolje uresničiti tudi z nadgradnjo organiziranosti turizma in s še intenzivnejšo uvedbo trajnostnih praks. Kot je napovedala, bodo v prihodnjih tednih in mesecih na terenu potekale še intenzivne razprave na to temo.
Predsednik odbora za turizem pri Skupnosti občin Slovenije Peter Misja je spomnil, da so v preteklosti skupaj prišli do uspešnih rešitev, denimo na področjih e-poročanja in turistične takse. Kot župan Podčetrtka je lahko izrazil tudi zadovoljstvo z dobro turistično promocijo Slovenije. Prav tako je vesel uresničevanja projektov izgradnje kolesarskih povezav.
Med aktualnimi izzivi pa so župani izpostavili slabo letalsko povezljivost Slovenije. Želijo si tudi nadgradnje e-turizma. V turistični razvoj bi bile rade bolj vključene tudi manjše oziroma manj prepoznavne destinacije. Misja pa meni, da bo v kratkem tudi treba prevetriti strategijo in jo prilagoditi sedanjemu stanju.
VIR: Krog STA