Ideja o »Tour de Mercator IT« se je porodila pred dvema letoma, ko so nekateri zaposleni prvič skupaj kolesarili, pred slabim mesecem pa je del ekipe premagal kar 437 kilometrov dolgo pot.

Ideja o »Tour de Mercator IT« se je porodila pred dvema letoma, ko so nekateri zaposleni prvič skupaj kolesarili, pred slabim mesecem pa je del ekipe premagal kar 437 kilometrov dolgo pot.


Kaja Kovič novinarka Marketing Magazina

»Šlo je za spontan dogovor desetih sodelavcev informatikov, ki so si zadali cilj, da prekolesarijo pot, dolgo 437 kilometrov, in tako obiščejo vse sodelavce iz oddelkov informatike v vseh slovenskih krajih, kjer ima Mercator IT izpostave,« uvodoma pove Mito Kot.

Na pot so krenili v petek popoldan po službi tako, da so šli z vlakom iz Ljubljane do Ptuja, kjer so začeli njihov kolesarski podvig. Ta je nepretrgoma trajal 24 ur in se zaključil v soboto zvečer v Kopru. Kolesarji so dosegali povprečno hitrost okoli 27 km/h, v vmesnem času pa so si privoščili nekaj kratkih (petminutnih) postankov, hiter zajtrk ter kosilo. »V petek smo bili vsi udeleženci Tour de Mercator IT še v službi, potem pa smo se odpravili na vlak do Ptuja in začeli športni maraton. »Nismo spali več kot 40 ur, za ta podvig tako ni bila potrebna izključno fizična pripravljenost, bilo je potrebno veliko več, predvsem želja, da nam uspe kot ekipi.«

DESET KOLESARJEV IN VEČ KOT 50 ČLANOV PODPORNE EKIPE

Kolesarjem so pri podvigu pomagali sodelavci, katerim so redno poročali o trenutni lokaciji, objavljali fotografije in pošiljali kratka poročila o poteku tura. »Skupaj je bilo vključenih nekaj več kot 50 sodelavcev iz IT-ja, ki so neprestano pošiljali vzpodbudna sporočila, nekaj od njih pa jih je podpiralo tudi tako, da so kolesarjem na danih lokacijah pripravili kavo in prigrizke, ponekod so jih pričali tudi spodbudni napisi. »Počutili smo se kot na pravem kolesarskem maratonu, ki smo ga zaključili s proslavljanjem in penino v Kopru,« pojasni Tomaž Šau.

DOGODEK ORISAL DUH MERCATORJA

Zgodba o kolesarski turneji je pravzaprav zgodba o sodelovanju in vodenju, pojasni Krešimir Ležaić. »Vse je potekalo gladko - od organizacije, priprav, pomoči spremljevalne in podporne ekipe in samega kolesarjenja. Pri kolesarjenju pa je zelo zanimivo opazovati, kdo prevzema vodstvo. Načeloma smo se najprej izmenjevali, vendar pa so potem tisti, ki so močnejši, pogosteje prevzeli vodstvo, da so se ostali malo spočili. Najmočnejši so vedno pomagali drugim in se zelo trudili, da so šibkejšim olajšali pot.«

Sodelujoči so v kratkem filmu o Tour de Mercator IT javnosti razložili, da je kolesarski dogodek dobro prikazal atmosfero v Mercatorju, ki je pred kratkim na SOF-u postal oglaševalec leta. »Med seboj smo zelo povezani, sodelujemo in se neprestano trudimo, da dosežemo cilje. Ko jih dosežemo, se počutimo dobro, tudi zato, ker vemo, da se lahko drug na drugega zanesemo.«

KRATEK FILM O KOLESARSKI TURI

Po športnem podvigu je Mercator objavil film o kolesarskem maratonu in ga predstavil na družbenih omrežjih. Sodelujoči trdijo, da so posnetki so nastali zelo spontano in zato tudi filma niso vnaprej načrtovali.  »Filmčke smo snemali, ker se nam je zdelo samo fotografiranje že malce dolgočasno (smeh), z njimi pa smo lažje ujeli razpoloženje in usklajenost kolesarske ekipe. S snemanjem smo malce popestrili dogajanje, po drugi strani pa poročali ostalim, kako se imamo. Nekaj dni kasneje smo v pisarnah podoživljali podvig med gledanjem posnetkov in se vprašali, zakaj ne bi teh lepih trenutkov delili tudi z drugimi in z njimi zaokrožili celotno avanturo. Za pomoč smo prosili sodelavcev iz marketinga in piarja, saj imajo veliko več izkušenj s snemanjem, z intervjuji in montažo. Ti so opravili z nami še nekaj kratkih intervjujev in tako je nastal filmček »Tour de Mercator IT«, ki si ga lahko ogledate na medmrežju.

Za konec so za bralce MM-a zaupali, da jih je dogodek navdihnil v tolikšni meri, da pri oglaševalci leta že pripravljajo nove zanimive projekte, ki pa jih bodo javnosti razkrili šele po poletju.

VIR: MM