Na televizijske zaslone prihaja 5. sezona šova Mali šef Slovenije, ki jo že napovedujejo domiselni Mercatorjevi plakati, ki predstavljajo kuhanje, rezanje, strganje in lupljenje.

Na televizijske zaslone prihaja 5. sezona šova Mali šef Slovenije, ki jo že napovedujejo domiselni Mercatorjevi plakati, ki predstavljajo kuhanje, rezanje, strganje in lupljenje.

Kratek opis akcije: Mercator in agencija Herman & partnerji pravita, da so oglasi namenjeni vsem, ki so »zalupljeni« v kuharijo, in tistim, ki boste to še postali. Na televizijske zaslone namreč prihaja peta sezona priljubljenega kuharskega šova Mali šef Slovenije, v kateri se bodo vsako nedeljo ob 18. uri mladi kuharski mojstri potegovali za Mercatorjevo denarno nagrado in kuharsko slavo.

Novo sezono že napovedujejo domiselni plakati, ki kuhajo, režejo, strgajo, lupijo in vabijo h glasovanju. Miha Bevc, kreativni direktor v ageciji Herman & partnerji, je ob tem dejal: »Ob začetku 5. sezone Malega šefa smo želeli zakuhati pozornost, ki si jo zasluži, in zato smo izkoristili možnosti, ki jih ponujajo zunanji mediji, ter mimoidočim približali kuhanje na izviren način, ki ga zagotovo ne bodo spregledali.«

V seriji interaktivnih plakatov so ustvarili kreativno rešitev z velikim kuharskim loncem z ogromno kuhalnico, iz katerega se kadi dim, in ki vabi na kuharijo v nedeljo. Druga rešitev je olupljen plakat, ki obljublja, da nas čaka oddaja »na tanko« ob 18.00 – tako na tanko, kot je lupilec na plakatu olupil del njega. Tretja kreativna rešitev pa je nariban plakat, ki se sprašuje, komu bo uspelo zmagati in komu se bo strgalo – tako kot je strgalnik nastrgal delčke plakata. Kot je povedal umetniški direktor Matt Penko, so za male otroke »vsa kuharska orodja velika, zato smo jih seveda povečali«.

Kuharski pripomočki so umeščeni v kontekst, kjer jih pogosto najdemo, a s kreativnim zasukom. »Zanimalo nas je, kako se lahko igrajo z materialom in okoljem, v katerem se nahajajo,« pove Penko in nadaljuje: »Zraven smo pripeljali interakcijo med plakatom in kuharskimi pripomočki, da pritegnejo pozornost, da dobesedno izstopijo iz plakata in s tem okolja.«

Predstavnica naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek

Agencija: Herman & partnerji

Direktorica naročnika: Alja Petrović

Kreativni direktor: Miha Bevc

Tekstopisca: Maj Kelenc in Juš Šoltes

Vodja projekta: Katja Grosman

Umetniški direktor: Matt Penko

Produkcija: Tomaž Žontar (Europlakat) in Dalto

Fotografije: Klemen Mramor in Europlakat

VIR: MM