Devet smučarskih centrov z investicijami v skupni višini 76,5 milijonov evrov do kakovostnejše infrastrukture, celoletne ponudbe in bogatejših doživetij. MGTŠ je prestrukturiranje smučarskih centrov v gorske centre s celoletno ponudbo podprlo z dobrih 55,4 milijona evrov.
Devet smučarskih centrov z investicijami v skupni višini 76,5 milijonov evrov do kakovostnejše infrastrukture, celoletne ponudbe in bogatejših doživetij. MGTŠ je prestrukturiranje smučarskih centrov v gorske centre s celoletno ponudbo podprlo z dobrih 55,4 milijona evrov. STO je intenzivirala in nadgradila promocijske aktivnosti, s katerimi ljubitelje zimskega oddiha seznanja z novostmi v ponudbi gorskih središč ter novimi doživetji v zimski sezoni 2023/2024. Združenje Outdoor Slovenija in Združenje slovenskih žičničarjev sta poudarila pomen investicij pri prestrukturiranju smučarskih centrov v gorske centre s celoletno ponudbo in predstavila novosti, ki so jih za ljubitelje smučanja pripravili to zimo.
Krvavec , Vogel , Velika Planina , Cerkno , Golte , Rogla , Kope , Mariborsko Pohorje in Trije kralji bodo do konca leta 2023 izvedli velike infrastrukturne investicije v skupni vrednosti 84 milijonov evrov, podprte s sofinanciranjem Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport (MGTŠ) v višini več kot 55,4 milijonov evrov. Ključnega pomena je, da je razvoj slovenskih smučarskih centrov usmerjen v razvoj celoletnega trajnostnega turizma.
MGTŠ je lani podprlo prestrukturiranje 9 smučarskih centrov v celoletne gorske turistične centre, v višini dobrih 55,4 milijona evrov. »S to podporo države smo spodbudili investicije v žičniško in drugo infrastrukturo za outdoor turistične aktivnosti v skupni višini 76,5 milijonov evrov. Na razpisu smo podprli vlaganja v žičniško kot tudi drugo turistično infrastrukturo za aktivnosti v naravi, ki niso vezane izključno na zimsko sezono,« je pojasnila generalna direktorica Direktorata za turizem Dubravka Kalin. Dobra infrastruktura gorskih središč (žičnice, sedežnice itd.) je osnova tudi za razvoj celoletnega turizma in turističnih produktov, ki so v ponudbi tekom celega leta. Vsi prejemniki sredstev pa so s pogodbami o sofinanciranju projektov zavezani tudi k prestrukturiranju ponudbe gorskih središč v celoletna gorska središča za aktivni oddih. Kalinova ob tem poudarja: »To pomeni, da so morali investirati tudi v postavitev ali obnovo infrastrukture za outdoor aktivnosti, ki niso vezane izključno na zimsko sezono (npr. zip line proge, adrenalinski parki, proge za downhill in gorsko kolesarjenje, ureditev tematskih pohodniških poti, tematski parki, doživljajski parki). Na ta način smo smučiščem omogočili, da z dobro žično in drugo turistično infrastrukturo povečajo dodano vrednost teh gorskih centrov skozi vse leto. S tem pa pomembno prispevamo k razvoju celoletnega turizma ne samo teh gorskih centrov, temveč vseh ostalih turističnih in s turizmom povezanih dejavnosti v širši regiji.«
Ana Savšek, vodja Sektorja za vsebinski digitalni marketing je poudarila: »Na Slovenski turistični organizaciji izvajamo vrsto promocijskih aktivnosti, kjer Slovenijo izpostavljamo kot izjemno destinacijo za zimske počitnice. Domače in tuje goste navdušujemo za oddih v Sloveniji, ki nudi široko paleto doživetij: od aktivnosti na snegu, ki ga letos bogatijo pomembne investicije smučarskih centrov, do razvajanja v termah, gastronomskih doživetij ter prireditev in božično-novoletnih sejmov v mestih. Intenzivirali smo promocijske aktivnosti, s katerimi nagovarjamo tako splošno kot poslovno in medijsko javnost. Največja kampanja STO, to je globalna digitalna kampanja, od novembra do februarja izpostavlja možnosti doživetij v zimskih mesecih. Na tujih trgih na zunanjih oglaševalskih površinah, v spletnih in specializiranih tiskanih medijih ter na radijskih postajah z oglaševanjem in vsebinskimi članki o zimski turistični ponudbi izpostavljamo Slovenijo kot odlično zimsko ciljno destinacijo. Portal slovenia.info vabi z aktualnimi in privlačnimi zimskimi vsebinami, posebni novičniki na temo zime pa navdušujejo z novimi zgodbami in izbranimi zimskimi doživetji. V začetku decembra bomo slovenske in hrvaške medije v zimskih mesecih gostili na posebni študijski turi. Kot novost na STO pripravljamo oglaševanje z zvočnimi vsebinami na platformi Spotify, kjer bomo vključili tudi zvoke iz slovenske narave pozimi, kot so zvok, ki nastane ob plezanju v letu, zvok cepina, derez, smučanja, teka na smučeh in druge. S tem novim pristopom v promociji želimo turistom na inovativni način približati aktivna doživetja Slovenije pozimi.«
Krvavec , Vogel , Velika Planina , Cerkno , Golte , Rogla , Kope , Mariborsko Pohorje in Trije kralji bodo do konca leta 2023 izvedli velike infrastrukturne investicije v skupni vrednosti 84 milijonov evrov, podprte s sofinanciranjem Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport (MGTŠ) v višini več kot 55,4 milijonov evrov. Ključnega pomena je, da je razvoj slovenskih smučarskih centrov usmerjen v razvoj celoletnega trajnostnega turizma.
MGTŠ je lani podprlo prestrukturiranje 9 smučarskih centrov v celoletne gorske turistične centre, v višini dobrih 55,4 milijona evrov. »S to podporo države smo spodbudili investicije v žičniško in drugo infrastrukturo za outdoor turistične aktivnosti v skupni višini 76,5 milijonov evrov. Na razpisu smo podprli vlaganja v žičniško kot tudi drugo turistično infrastrukturo za aktivnosti v naravi, ki niso vezane izključno na zimsko sezono,« je pojasnila generalna direktorica Direktorata za turizem Dubravka Kalin. Dobra infrastruktura gorskih središč (žičnice, sedežnice itd.) je osnova tudi za razvoj celoletnega turizma in turističnih produktov, ki so v ponudbi tekom celega leta. Vsi prejemniki sredstev pa so s pogodbami o sofinanciranju projektov zavezani tudi k prestrukturiranju ponudbe gorskih središč v celoletna gorska središča za aktivni oddih. Kalinova ob tem poudarja: »To pomeni, da so morali investirati tudi v postavitev ali obnovo infrastrukture za outdoor aktivnosti, ki niso vezane izključno na zimsko sezono (npr. zip line proge, adrenalinski parki, proge za downhill in gorsko kolesarjenje, ureditev tematskih pohodniških poti, tematski parki, doživljajski parki). Na ta način smo smučiščem omogočili, da z dobro žično in drugo turistično infrastrukturo povečajo dodano vrednost teh gorskih centrov skozi vse leto. S tem pa pomembno prispevamo k razvoju celoletnega turizma ne samo teh gorskih centrov, temveč vseh ostalih turističnih in s turizmom povezanih dejavnosti v širši regiji.«
Ana Savšek, vodja Sektorja za vsebinski digitalni marketing je poudarila: »Na Slovenski turistični organizaciji izvajamo vrsto promocijskih aktivnosti, kjer Slovenijo izpostavljamo kot izjemno destinacijo za zimske počitnice. Domače in tuje goste navdušujemo za oddih v Sloveniji, ki nudi široko paleto doživetij: od aktivnosti na snegu, ki ga letos bogatijo pomembne investicije smučarskih centrov, do razvajanja v termah, gastronomskih doživetij ter prireditev in božično-novoletnih sejmov v mestih. Intenzivirali smo promocijske aktivnosti, s katerimi nagovarjamo tako splošno kot poslovno in medijsko javnost. Največja kampanja STO, to je globalna digitalna kampanja, od novembra do februarja izpostavlja možnosti doživetij v zimskih mesecih. Na tujih trgih na zunanjih oglaševalskih površinah, v spletnih in specializiranih tiskanih medijih ter na radijskih postajah z oglaševanjem in vsebinskimi članki o zimski turistični ponudbi izpostavljamo Slovenijo kot odlično zimsko ciljno destinacijo. Portal slovenia.info vabi z aktualnimi in privlačnimi zimskimi vsebinami, posebni novičniki na temo zime pa navdušujejo z novimi zgodbami in izbranimi zimskimi doživetji. V začetku decembra bomo slovenske in hrvaške medije v zimskih mesecih gostili na posebni študijski turi. Kot novost na STO pripravljamo oglaševanje z zvočnimi vsebinami na platformi Spotify, kjer bomo vključili tudi zvoke iz slovenske narave pozimi, kot so zvok, ki nastane ob plezanju v letu, zvok cepina, derez, smučanja, teka na smučeh in druge. S tem novim pristopom v promociji želimo turistom na inovativni način približati aktivna doživetja Slovenije pozimi.«
Matej Kandare, direktor združenja Slovenia Outdoor, je ob priložnosti predstavitve investicij in novosti smučišč izpostavil: »Zimske aktivnosti na prostem so globoko zakoreninjene pri nas in to našo strast do zime želimo prikazati tistemu krogu obiskovalcev, ki bodo to strast in našo gostoljubnost, pestrost, ter ravno pravšnjo velikost gorskih centrov znali ceniti. Zgolj na naših najpomembnejših trgih v tujini smuča 17 milijonov ljudi. Z usklajenim delovanjem, povezovanjem vseh deležnikov ter razvojem inovativnih integralnih produktov imamo lepe možnosti, da del teh gostov privabimo tudi k nam. Slovenija pozimi ni le smučanje, temveč še vsa ostala paleta aktivnosti na prostem v kombinaciji z bogato kulturno, zgodovinsko in kulinarično spremljavo nudi edinstveno izkušnjo v alpskem prostoru.«
Boštjan Paradiž, predsednik Združenja slovenskih žičničarjev, je poudaril: »Odobrena evropska sredstva in pomoč države z usmerjenimi razpisi so nam omogočili, da z veliko novostmi in polno energije stopamo v prihajajočo sezono ter optimistično zremo v prihodnost. Ne smemo pozabiti, da tovrstna infrastruktura potrebuje dolgoročne usmeritve in mehanizme, da bomo lahko držali korak s konkurenco v alpskem prostoru in na Balkanu. Dolgoročne inovativne rešitve za celoletni razvoj gorskih centrov so nujno potrebne, saj le delujoči in razviti gorski centri s svojimi multiplikativnimi učinki pozitivno vplivajo na lokalno gospodarstvo, skupnost in razvoj regije ter nenazadnje tudi države.«
Več informacij o investicijah v gorske centre in drugih novostih v zimi 2023/2024 ter komunikacijskih in promocijskih aktivnostih STO je na voljo v medijskem središču STO.
VIR: STO