V soboto, 16. septembra, bo Slovenija gostila vrhunski butični športni spektakel. V središču bo košarkarka superga ‘Luka 2 Lake Bled’ legendarne znamke Jordan, katere uradno predstavitev bo pospremil spektakularni košarkarski turnir na plavajočem igrišču na gladini Blejskega jezera.

V soboto, 16. septembra, bo Slovenija gostila vrhunski butični športni spektakel. V središču bo košarkarka superga ‘Luka 2 Lake Bled’ legendarne znamke Jordan, katere uradno predstavitev bo pospremil spektakularni košarkarski turnir na plavajočem igrišču na gladini Blejskega jezera. Gre za izjemno priložnost za promocijo Slovenije na globalni ravni. STO bo kot glavni partner dogodka izpostavila znamko I feel Slovenia na najvidnejših mestih.


Dogodek Luka 2 Bled omogoča dvig prepoznavnosti Slovenije kot turistične destinacije, krepitev nacionalnega ponosa, spodbujanje popularizacije športa ter zdravega načina življenja in konkretne ekonomske koristi, vključno s povečanim turističnim obiskom.


Mag. Maja Pak, direktorica STO, je na današnji novinarski konferenci pred dogodkom poudarila: “Gre za povečanje prepoznavnosti in ugleda Slovenije kot destinacije, ki združuje naravno lepoto, zdrav način življenja in športno strast. Hkrati bomo Slovenijo predstavili kot vrhunsko gostiteljico tudi najzahtevnejših in najbolj atraktivnih športnih prireditev. Veseli nas, da je Luka Dončić, ambasador slovenskega turizma, navdih našel v slovenskih naravnih lepotah ter da njegov nov športni čevelj vključuje elemente trajnosti, ki je ena ključnih vrednot slovenskega turizma. S skupnimi močmi bomo Slovenijo v soboto skupaj postavili v središče pozornosti športnega sveta.”


Organizatorji, ki so predstavili dogodek na današnji novinarski konferenci, so posebno pozornost namenili trajnostni izvedbi dogodka. Športnim navdušencem so ponudili 5.000 brezplačnih vstopnic, imetnikom pa omogočajo brezplačne prevoze z vlakom in avtobusi ter možnost parkiranja na letališču Lesce.


Več izjav in podrobnosti o dogodku preberite v medijskem središču.

VIR: STO