TOYOTA GAZOO Racing namerava ohraniti formo v boju za naslove FIA World Endurance Championship (WEC), ko se bo letošnja sezona 1. septembra preselila v Austin v Teksasu, kjer bo na dirkališču Circuit of the Americas potekala dirka Lone Star Le Mans.

TOYOTA GAZOO Racing namerava ohraniti formo v boju za naslove FIA World Endurance Championship (WEC), ko se bo letošnja sezona 1. septembra preselila v Austin v Teksasu, kjer bo na dirkališču Circuit of the Americas potekala dirka Lone Star Le Mans.

Po zmagi v São Paulu v prejšnjem krogu se TOYOTA GAZOO Racing odpravlja v ZDA, kjer bo šesta tekma sezone, in je v dobrem položaju za zmago na svetovnem prvenstvu proizvajalcev, le štiri točke za vodilnim Porschejem. 

Mike Conway, Kamui Kobajaši in Nyck de Vries so s svojim dirkalnikom #7 GR010 HYBRID prikazali hitre vožnje, ko so si priborili najboljši štartni položaj in vodili v začetnih etapah v São Paulu, nato pa so zaradi tehničnih težav končali na četrtem mestu. V Austinu, kjer ekipa v šestih poskusih še ni zmagala, bo poskušala doseči drugo letošnjo zmago. 

V Braziliji so prvič v tej sezoni zmagali aktualni svetovni prvaki Sébastien Buemi, Brendon Hartley in Rjo Hirakava s svojim dirkalnikom #8 GR010 HYBRID. S to zmago je Sébastien, ki si z Brendonom deli štiri naslove prvaka, postavil nov rekord 25 zmag na dirkah WEC. 

Ekipo in voznike na 5,513 km dolgem dirkališču Circuit of the Americas na šesturni dirki Lone Star Le Mans, ki se prvič po letu 2020 vrača na koledar WEC, čaka vročina teksaškega poletja. 

Ekipa TOYOTA GAZOO Racing je v šestih dosedanjih obiskih Teksasa dosegla najboljše drugo mesto (2013 in 2020), Brendon pa je na dirki trikrat zmagal. Čeprav ekipa v Austinu še ni okusila zmage, je v ZDA dosegla dve zmagi, in sicer v Sebringu leta 2019 in 2023. 

Podobno kot Interlagos je tudi Circuit of the Americas dirkališče, kjer dirka poteka v nasprotni smeri urinega kazalca, za katerega je značilen strm klanec do prvega zavoja, temu pa sledi zaporedje razgibanih in hitrih zavojev, ki ustvarijo spektakularen uvod. 

Kamui Kobajaši (vodja ekipe in voznik, dirkalnik št. 7):
»Zelo rad dirkam v ZDA, zato se veselim ponovnega obiska Austina in srečanja z ameriškimi navijači, ki so vedno navdušeni in zelo gostoljubni. Na začetku leta sem tam dirkal v NASCAR-ju, kar je bilo zelo zabavno, vendar je GR010 HYBRID seveda čisto drugačna vrsta vozila. Testna vožnja prejšnji mesec je bila dober začetek priprav in nam je jasno pokazala, kaj lahko pričakujemo na tej stezi glede nastavitev in lastnosti pnevmatik. Vem, da je ekipa po testiranju trdo delala, da bi optimizirala naše vozilo in nam dala najboljše možnosti na dirki. To je še ena priložnost, da na svetovnem prvenstvu osvojimo precej točk, in to je naš cilj.«

Mike Conway (voznik, dirkalnik št. 7):
»Moja prva dirka s Toyoto je bila leta 2014 v Austinu in po desetih letih in številnih dogodivščinah s to ekipo je res posebno doživetje, da se vračam tja. Sploh se mi ne zdi, da je minilo že 10 let.
V preteklih letih sem veliko dirkal v ZDA, kjer obožujem vzdušje in navijače, zato se veselim vrnitve. Konkurenca bo močna, kot vsakokrat v tej sezoni, vendar vem, da bomo dobro pripravljeni, samo izpeljati moramo perfektno vožnjo in osvojiti čim več točk.«

Nyck de Vries (voznik, dirkalnik št. 7):
»V Austinu sem nazadnje dirkal pred nekaj leti, zato je bilo dobro osvežiti spomin na testni vožnji. Uživam na progi in veselim se izenačene dirke. Na dirki bodo razmere precej vroče, tako kot v São Paulu, zato bi lahko bila degradacija pnevmatik spet pomemben dejavnik. Zato moramo treninge izkoristiti za najboljši pristop in si zagotoviti dober položaj za dirko, na kateri upam, da se bomo spet borili v ospredju.«

Sébastien Buemi (voznik, dirkalnik št. 8):
»Zmaga na prvi dirki sezone v Braziliji je bila res fantastična. Naš dirkalnik št. 8 je bil bolj konkurenčen, kot so kazali rezultati, zato menim, da smo si to zaslužili. To nam daje samozavest pred zadnjimi tremi dirkami sezone, ko se seveda želimo boriti za nove zmage. V Austinu bo spet vroče, tako kot na našem testu prejšnji mesec, kar bo izziv za pnevmatike. Toda v São Paulu smo pokazali, da je to ena od močnih točk naše ekipe, zato sem pozitiven glede razpleta tekme.«

Brendon Hartley (voznik, dirkalnik št. 8):
»Rad dirkam v Austinu, saj je to super mesto in odlična steza; zelo zahtevna z lepo kombinacijo hitrih tekočih ovinkov in ostrih tehničnih odsekov. Tam sem bil v preteklosti že uspešen. Na dirki Lone Star Le Mans sem zmagal že trikrat, zato seveda upam, da mi bo uspelo še četrtič. Vendar bo to težka tekma, saj pričakujemo, da bodo nasprotniki spet močni. Ampak smo v São Paulu pokazali, kaj je mogoče doseči s skupnim ekipnim prizadevanjem in pravo strategijo uporabe pnevmatik. To bomo skušali ponoviti.«

Rjo Hirakava (voznik, dirkalnik št. 8):
»Austin je zame še eno novo dirkališče, ki se ga veselim. Lepo je bilo, da sem progo spoznal že med testiranjem, kar mi je pomagalo, da sem se z njo bolje seznanil. To je zahtevno in zabavno dirkališče, še posebej v hitrem delu na začetku kroga. Mislim, da bo to še ena razburljiva dirka. Bliža se konec sezone, zato moramo dobiti čim več točk za svetovno prvenstvo. Bitka je zelo izenačena in vsaka točka lahko na koncu pomeni zmagovalca.«

VIR: Toyota Adria