Lidl, eden vodilnih trgovcev z živili na drobno v Evropi, je postal uradni partner Evropske lige in Konferenčne lige (UEFA Europa League™, UEFA Conference League™) za obdobje treh let, od 2024 do 2027.

Lidl, eden vodilnih trgovcev z živili na drobno v Evropi, je postal uradni partner Evropske lige in Konferenčne lige (UEFA Europa League™, UEFA Conference League™) za obdobje treh let, od 2024 do 2027. S tem širi svoj portfelj nogometnih partnerstev, v okviru katerih se osredotoča na promocijo svežega sadja in spodbujanje ozaveščenega prehranjevanja. Partnerstvo vključuje tudi edinstveno Lidlovo otroško ekipo (Lidl Kids Team), ki bo več kot 12 tisoč otrokom iz vse Evrope omogočila, da postanejo uradni spremljevalci nogometnih igralcev v okviru omenjenih lig. Sodelovanje temelji na uspešnem partnerstvu Lidla z UEFA EURO 2024, na katerem je bil Lidl glede na izsledke študije YouGov najbolj opažena blagovna znamka partnerjev celotnega tekmovanja.

Šport je pomemben del Lidlove dolgoročne zavezanosti spodbujanju gibanja in uravnoteženega prehranjevanja. Kot trgovec z živili se Lidl zaveda, kako pomembna za zdravje vseh ljudi je uravnotežena prehrana, in da zdrav življenjski slog vključuje tudi gibanje. Ker so velika nogometna tekmovanja, kot je UEFA, med najbolj priljubljenimi športnimi dogodki na svetu, želi Lidl z nadaljevanjem nogometnega partnerstva še naprej spodbujati kupce k aktivnemu življenjskemu slogu. Kot uradni partner za sveže sadje in zelenjavo Evropske lige in Konferenčne lige bo navijače tudi v prihodnje navduševal s sloganom »Navijamo za tvojo ekipo« in jih podpiral na vseh stičnih točkah, od televizijskega oglaševanja do prisotnosti s postavitvami in zasloni na stadionih, obenem pa jim bo omogočal dostop do zdrave in sveže hrane po nizkih cenah ter jim približeval največje nogometne turnirje v Evropi.

Lidlova otroška ekipa (Lidl Kids Team) po vsej Evropi

Z novim partnerstvom bo v 30 Lidlovih državah zaživela edinstvena Lidlova otroška ekipa, s katero želijo v Lidlu mlade navduševati za šport in aktiven življenjski slog. Lidlova otroška ekipa je ekskluzivni program, ki bo v okviru partnerstva z Evropsko ligo in Konferenčno ligo 12.364 otrokom, starih od šest do deset let, omogočil doživeti edinstveno izkušnjo, da postanejo uradni spremljevalci nogometašev a eni od tekem omenjenih lig. Prav tako bo Lidl še naprej omogočal kupcem in zaposlenim, da s sodelovanjem v nagradnih igrah osvojijo brezplačne vstopnice za tekme UEFA Europa League™ in UEFA Conference League™ in doživijo nogomet in šport na najvišji ravni ter jih s tem navdihnil tudi za aktivno preživljanje prostega časa.

Spodbujanje vitalnega življenjskega sloga in ozaveščenega prehranjevanja

Vitalen življenjski slog in ozaveščeno prehranjevanje, ki ju privzamemo že v zgodnjem otroštvu, zmanjšujeta tveganje za bolezni, povezane s prehrano, v odrasli dobi. 

Lidl zato ostaja osredotočen na spodbujanje vitalnosti otrok, k čemur so se med drugim zavezali s posebnimi smernicami, ki omejujejo trženje izdelkov z veliko vsebnostjo nasičenih maščobnih kislin, sladkorja ali soli (razen prazničnih izdelkov ob božiču, veliki noči in noči čarovnic). Ob tem, da spodbujajo uravnoteženo in trajnostno prehranjevanje, v Lidlu Slovenija izvajajo tudi projekt Zdravko Lidl priporoča, ki ozavešča o izdelkih, ki imajo še posebej ugodne hranilne vrednosti.  

Lidl je bil najbolj prepoznavna blagovna znamka na UEFA EURO 2024 TM

Partnerstvo z UEFA EURO 2024 TM  je bilo za Lidl zelo uspešno, saj je bila blagovna znamka  Lidl na prvem mestu po prepoznavnosti v celotnem času trajanja prvenstva. Lidl je bil v tem obdobju prek aplikacije Lidl Plus v stiku z več kot 16 milijoni uporabnikov, nogometnim navdušencem pa je v navijaških conah v sadnih skodelicah razdelil skupno 91 ton sadja. Glede na izsledke raziskave YouGov[1] je bil Lidl med turnirjem najbolj opažen partner blagovne znamke, saj je več kot polovica (58 %) gledalcev prvenstva po končanem prvenstvu Lidl prepoznala kot partnerja prvenstva pred katerim koli drugim partnerjem, kar je 32 % več kot pred turnirjem (gre za največji porast med vsemi  partnerji turnirja). Ista raziskava kaže, da je bil Lidl ena najbolj prepoznavnih blagovnih znamk prvenstva, saj je 39 % gledalcev po prvenstvu znalo poimenovati to blagovno znamko.

»V Lidlu Slovenija smo ponosni, da na ravni mednarodne Skupine Lidl nadaljujemo partnerstvo z Evropsko nogometno zvezo kot uradni sponzor Evropske lige in Konferenčne lige, saj je v Sloveniji za tovrstna tekmovanja precejšnje zanimanje, za kar so seveda zaslužni tudi uspehi slovenske reprezentance. V Lidlu želimo v okviru vseh svojih dejavnosti, tudi prek partnerstev z zvezo UEFA, spodbujati zdrav in aktiven življenjski slog. Kupce spodbujamo k vključevanju svežih, kakovostnih in polnovrednih živil v vsakodnevno prehrano, pri čemer z ugodnimi cenami omogočamo njihovo dostopnost širokemu krogu ljudi, otroke pa prek športa, v tem primeru nogometa, skušamo navdihniti za aktivno življenje že od malega,« je povedal Peter Kebrič, direktor nabave v Lidlu Slovenija

Guy-Laurent Epstein, direktor marketinga pri zvezi UEFA, pa je poudaril: „Veseli nas, da nadaljujemo naše uspešno partnerstvo z Lidlom iz obdobja UEFA EURO 2024 in da ga lahko pozdravimo kot uradnega globalnega sponzorja UEFA Europa League™ in UEFA Conference League™. Lidl je eden vodilnih trgovcev z živili na drobno v Evropi, ki je močno prisoten na mednarodnem trgu, in navdušeni smo nad sodelovanjem, da bomo še več navijačem približali dinamičnost in živahnost evropskega nogometa. Skupaj se veselimo, da bomo z močjo nogometa ustvarili pozitiven družbeni učinek."

O Lidlu Slovenija 

Lidl Slovenija, ki na slovenskem trgu posluje od leta 2007, ima danes 68 trgovin in več kot 2000 zaposlenih. Je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno navzoča v 31 državah in ima skupaj več kot 12.350 trgovin, 225 logističnih centrov in skladišč ter zaposluje približno 375 tisoč ljudi. Držijo se preprostega načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s ponudbo več kot 2300 izdelkov lastnih blagovnih znamk in drugimi uveljavljenimi blagovnimi znamkami zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine.

Lidl Slovenija je zanesljivo, kredibilno in nizko tvegano podjetje, ki dosega najvišje mednarodne standarde poslovne etike, kar dokazujejo s certifikatom platinaste bonitetne odličnosti. So tudi prejemniki certifikatov za najboljše delodajalce v Sloveniji in Evropi, Top Employers Slovenija 2024 in Top Employers Europe 2024.

Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto sodelujejo s številnimi organizacijami s področja izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim.

K najpomembnejšim poslovnim odločitvam prištevajo tudi tiste s področja odgovornosti do okolja, kot so optimalno načrtovanje logističnih poti, varčnejša razsvetljava v poslovalnicah, dosledno ravnanje z odpadki in oblikovanje ukrepov za zmanjševanje količin zavržene hrane. Več na www.boljsi-svet.si.

O UEFA

UEFA je upravni organ evropskega nogometa in neprofitna organizacija, ki podpira in zagotavlja, da najbolj priljubljen šport na svetu še naprej uspeva na vseh ravneh v svojih 55 zvezah članicah. Kot del svoje zaveze UEFA vlaga 97 % svojih prihodkov v dejavnosti, projekte in pobude, povezane z nogometom, ki zagotavljajo nadaljnji razvoj moške in ženske profesionalne igre kot tudi mladinskega in množičnega nogometa in futsala.

 
[1] Raziskava YouGov, ki jo citira SportBusiness - Sponzorstvo Euro 2024 Lidlu prinaša dividende | SportBusiness zadnji dostop, 9. 8. 2024

VIR: Lidl