Odkar je Ford v Evropo poslal prvega Rangerja Raptorja, je terenske zmogljivosti svojega izjemnega pickupa prikazal z vrsto filmov, ki bi jih zlahka zamenjali za prizore iz hollywoodskih akcijskih filmov.
Najnovejši film, objavljen na YouTubovem kanalu Forda Evropa, prikazuje, kako Ranger Raptor naslednje generacije pobegne iz tovornega letala, ‘drifta’ pod letalom ter se prebija skozi blato in vodo na letališču.1 Novi video sledi Fordovemu poklonu vesternom The Good, The Bad and The Bad-R-S-E (Dobri, umazani, umazani-R-S-E) ter spektakularnemu ‘driftanju’ in oblakom prahu izvirnega filma ob razkritju Rangerja Raptorja.
Pred snemanjem so si vzeli tri mesece časa za načrtovanje, pri čemer je 38 članov ekipe tri dni delalo v nadzorovanih razmerah na varovanem letališču, ki so ga prej uporabljali za izdelavo in testiranje vojaških reaktivcev.
Še preden je ekipa prispela na pravo lokacijo, je na podlagi konceptov ustvarila popolnoma animiran scenarij za film, ki mu pravijo animatika. Za izdelavo animatike so porablili več kot 200 ur dela, nato pa so z njo odobrili vsak posnetek in jo uporabili kot predlogo za dejansko snemanje.
Skoke in ‘drifte’ je po posvetovanju s Fordovo inženirsko ekipo za Rangerja v Avstraliji zasnoval in izvedel Paul Swift, vodilni svetovni strokovnjak za precizno kaskadersko vožnjo z več kot 30-letnimi izkušnjami. Swift je vozil tudi novo generacijo Rangerja Raptorja na Fordovem evropskem dogodku, na katerem je v živo razkril vozilo in pohvalil novi zmogljivi 3,0-litrski motor V6 ter vrhunsko zasnovo vzmetenja, ki sta mu omogočila izvedbo vratolomnih akrobacij.
Fordovi inženirji, ki so sodelovali pri načrtovanju videoposnetka, so bili tako prepričani, da bo Ranger Raptor naslednje generacije brez težav izvedel kaskaderske podvige, da je na vsakem posnetku prikazano serijsko vozilo brez mehanskih izboljšav. Edina sprememba je bil večtočkovni varnostni pas za voznika namesto serijskega varnostnega pasu.
Da bi prikazal energično zmogljivost Rangerja Raptorja naslednje generacije, je Swift sodeloval s cenjenim režiserjem Nickom Piperjem. Piper je pred tem snemal oglase za svetovne blagovne znamke, kot sta Google in McDonalds, ter glasbene videospote za legendarne umetnike, med katerimi sta tudi Madonna in Lenny Kravitz.
V filmu prikazani piloti so dejanski piloti tovornega letala, ki so bolj kot prevoza novih pickupov vajeni prevažanja tovora po Afriki. Scenarij filma je od osemčlanske posadke zahteval spuščanje s hitrostjo 200 km/h na 1800 metrov dolgo vzletno-pristajalno stezo, da so lahko kamere z veliko hitrostjo snemanja posnele dramatičen pobeg Rangerja Raptorja naslednje generacije iz letala z 22 metrov dolgo jekleno verigo v tovornem prostoru.
Filmska ekipa je za snemanje dinamičnih sekvenc uporabila brezpilotna letalnike, specializirane električne vozičke in avtomobil s kamero na ‘robotski roki’. Ta sistem uporablja robotski žerjav na strehi s pritrjeno kamero, ki natančnim voznikom in snemalnim ekipam omogoča snemanje avta z drugega vozila v neposredni bližini. Med snemanjem je bila na voljo tudi posebna varnostna ekipa, vključno s tremi letališkimi gasilskimi vozili in ekipo.
Ko so bili posneti vsi posnetki, je Fordova partnerska ustvarjalna agencija Imagination porabila več sto ur v postprodukciji, da je ustvarila sedem različnih priredb končnega filma za različne platforme in občinstvo. Od objave je film Next-Gen Ford Ranger Raptor Cleared to Land in Europe na spletni strani www.youtube.com/FordNewsEurope zabeležil že več kot 150.000 ogledov.
Navedki
“Ta Raptor je fenomenalen – čisto sem se zaljubil vanj! Preprosto premaga vse ovire. Pred tem sem bil nekoliko zaskrbljen zaradi ambicioznosti ciljev, ki smo jih skušali doseči, a je lahkotno opravil z vsakim od njih. To mi je zelo olajšalo delo.”
Paul Swift, kaskaderski voznik, film s predstavitvijo Rangerja Raptorja naslednje generacije
“Ko smo slišali za to idejo, se nam je zdela nora! Spomnim se nasmehov na obrazih ljudi, ko smo se prvič pogovarjali o tem, a se to popolnoma ujema z vozilom. To je res odličen način za predstavitev naslednje generacije Rangerja Raptorja – imamo zveste navdušene oboževalce in mislim, da bodo očarani.”
James Cooper, vodja za znamko Ranger pri Fordu Evropa
Opombe
1 Profesionalni voznik na zaprti progi. Če niste opravili posebnega usposabljanja za terensko vožnjo in ne vozite po zaprti progi, ne poskušajte česa podobnega. Pred terensko vožnjo vedno preverite napotke v Raptorjevem dodatku k navodilom za uporabo, seznanite se s terenom in težavnostjo poti ter uporabljajte ustrezno varnostno opremo.
O družbi Ford Motor Company
Ford Motor Company (NYSE: F) je globalno podjetje s sedežem v Dearbornu v ameriški zvezni državi Michigan, ki si prizadeva pomagati graditi boljši svet, v katerem se lahko vsak človek svobodno giblje in uresničuje svoje sanje. Načrt družbe Ford+ za rast in ustvarjanje vrednosti združuje obstoječe prednosti, nove zmožnosti in stalne odnose s strankami, da bi obogatil izkušnje teh strank in poglobil njihovo zvestobo. Ford razvija, proizvaja, trži in servisira celotno linijo povezanih, vse bolj elektrificiranih osebnih in gospodarskih vozil: paleta vključuje Fordove poltovornjake, športne terence, dostavna in osebna vozila ter razkošne modele vozil Lincoln. Ford si prizadeva biti vodilno podjetje na področju elektrifikacije, mobilnostnih rešitev vključno z rešitvami za avtonomno vožnjo in storitev povezljivosti ter zagotavlja finančne storitve prek družbe Ford Motor Credit Company. V družbi Ford je po vsem svetu zaposlenih približno 183.000 ljudi. Za več informacij o Fordu in Fordovih izdelkih ter storitvah družbe Ford Motor Credit Company obiščite spletno stran www.corporate.ford.com.
Ford Evropa je odgovoren za proizvodnjo, prodajo in servisiranje vozil znamke Ford na 50 posameznih trgih, v podjetju pa je v obratih, ki so v izključni Fordovi lasti, zaposlenih približno 41.000 oseb, v skupnih podjetjih in poslovnih povezavah pa se ta številka poveča na približno 55.000 oseb. Poslovanje Forda Evropa poleg finančne družbe Ford Motor Credit Company vključuje tudi oddelek storitev za stranke in 14 proizvodnih obratov (10 jih je povsem v Fordovi lasti ali so skupna podjetja, 4 obrati delujejo v sklopu poslovnih povezav izven skupine). Prve Fordove avtomobile so v Evropo uvozili leta 1903 – istega leta, kot je bila ustanovljena družba Ford Motor Company. Proizvodnja v Evropi se je začela leta 1911.
PR: Summit motors Ljubljana