Mercator je v sodelovanju z agencijo Herman & partnerji zasnoval oglaševalsko akcijo, v kateri so glavno vlogo prevzeli pustni krofi.

Avtor:
Herman & partnerji

Naročnik:
Mercator

Opis akcije: Pustni čas je čas veselja, tudi zaradi krofov, zaradi katerih je to obdobje še bolj sladko in navihano. Zato je Mercator s pomočjo agencije Herman & partnerji oblikoval serijo motivov, kjer glavno vlogo prevzamejo našemljeni pustni krofi, s čimer poudarjajo širino Mercatorjeve ponudbe različnih krofov. »Prav zares za vse okuse in za vse pustne maske tega sveta,« pravijo snovalci akcije.

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, interni kanali Mercator

Predstavnice naročnika: Viktorija Radojević Mavrič, Andreja Zadnik Andoljšek, Kristina Gregorc in Urška Kovačič

Agencija: Herman & partnerji

Kreativni direktor: Miha Bevc

Tekstopisci: Matt Penko, Maj Kelenc in Juš Šoltes

Direktorica projekta v agenciji: Alja Petrović

Vodja projekta v agenciji: Katja Grosman

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalca: Matej Ferlič in Ned Cocej Minatti

Digitalna strateginja: Eva Križaj

Vodja digitalnih projektov: Patricija Fržović

Upravljavka družbenih omrežij: Diana Abdagić

Produkcija in montaža: Urška Vavpetič

Medijska agencija: Studio Nexus

Trajanje akcije: 6. do 21. februar 2023

VIR: MM