Mercator je v sodelovanju z agencijo Herman & partnerji zasnoval oglaševalsko akcijo, v kateri so glavno vlogo prevzeli pustni krofi.
Avtor:
Herman & partnerji
Herman & partnerji
Naročnik:
Mercator
Mercator
Opis akcije: Pustni čas je čas veselja, tudi zaradi krofov, zaradi katerih je to obdobje še bolj sladko in navihano. Zato je Mercator s pomočjo agencije Herman & partnerji oblikoval serijo motivov, kjer glavno vlogo prevzamejo našemljeni pustni krofi, s čimer poudarjajo širino Mercatorjeve ponudbe različnih krofov. »Prav zares za vse okuse in za vse pustne maske tega sveta,« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, interni kanali Mercator
Predstavnice naročnika: Viktorija Radojević Mavrič, Andreja Zadnik Andoljšek, Kristina Gregorc in Urška Kovačič
Agencija: Herman & partnerji
Kreativni direktor: Miha Bevc
Tekstopisci: Matt Penko, Maj Kelenc in Juš Šoltes
Direktorica projekta v agenciji: Alja Petrović
Vodja projekta v agenciji: Katja Grosman
Umetniški direktor: Matt Penko
Oblikovalca: Matej Ferlič in Ned Cocej Minatti
Digitalna strateginja: Eva Križaj
Vodja digitalnih projektov: Patricija Fržović
Upravljavka družbenih omrežij: Diana Abdagić
Produkcija in montaža: Urška Vavpetič
Medijska agencija: Studio Nexus
Trajanje akcije: 6. do 21. februar 2023
VIR: MM