Storitev Press Clipping Media stopa na poslovni trg v partnerstvu s Studiem 360, ki prinaša prvi inovativen produkt na področju korporativne vidnosti v Sloveniji.

Ljubljana, 25. 10. 2023

Storitev Press Clipping Media stopa na poslovni trg v partnerstvu s Studiem 360, ki prinaša prvi inovativen produkt na področju korporativne vidnosti v Sloveniji.

V času povečane zaželene transparentnosti in digitalne transformacije podjetij je boljše razumevanje finančnih poročil, sponzorskih dokumentov in negospodarskih poročil korporacij o trajnostnem razvoju postalo ključnega pomena. Prav tako je izjemno pomembno boljše predstavljanje in predstavitev vizije podjetja ter vseh njegovih managerjev.

>> Želim izvedeti več

Studio 360: Pionir virtualne produkcije v Sloveniji in regiji

Andrej Kregar
iz Studia 360 je poudaril: "Studio 360 je prvi virtualni studio v Sloveniji in v regiji, ki vključuje vse potrebne tehnologije za pravo 3D virtualno produkcijo. Najpomembnejši del je LED stena z več kot 60 m2 površine in zelo visoko resolucijo in osveževanjem. Osnovni LED steni sta dodana dva poljubno velika LED panela za ustvarjanje dodatnih odsevnih površin, ki jih lahko koristimo tudi za ambientalno osvetljevanje. Drugi zahteven element studia so podatkovno vodljive kamere, kjer za vsako kamero poznamo vse potrebne parametre in jih pošiljamo v centralni računalnik, le ta pa podatke v realnem času distribuira do izredno zmogljivih grafičnih postaj. Več grafičnih postaj poganja trenutno najzoglivejši grafični paket UNREAL ENGINE, ki generira realne objekte poljubnih velikosti in resolucij za prikazovanje na LED prikazovalnikih. Opisana tehnologija je trenutno najbolj iskan način produkcije za vse velike filmske in televizijske produkcije v svetu."

Inovacija na področju korporativne vidnosti

Storitev Press Clipping Media stopa na poslovni trg v partnerstvu s Studiem 360, ki prinaša prvi inovativen produkt na področju korporativne vidnosti v Sloveniji. "Nova tehnologija bo podjetjem omogočila, da postanejo bolj vidna in bolj razumljiva javnosti. V današnjem digitalnem svetu, kjer smo nenehno povezani s pametnimi napravami in aktivno komuniciramo prek družbenih medijev, je za podjetja ključnega pomena, da svoja sporočila delijo tudi na YouTubu. S sodobno tehnologijo so možnosti skoraj neomejene, pri tem pa je edina omejitev ustvarjalnost. Že 29 let si prizadevamo za razvoj, da bi naše storitve postale bolj učinkovite, lažje razumljive in bolj dostopne javnosti, še posebej tistim, ki se ukvarjajo z upravljanjem ugleda. Zato smo se odločili predstaviti nekaj novega, kar verjamemo, da bo kmalu prispevalo k izboljšanju vidnosti tudi v korporacijah." je povedala direktorica Tatjana Novak o predstavitvi v Ljubljani in obenem verjame, da se bo vidnost korporacij v prihodnosti še izboljšala.

Foto: predstavitev Press Clipping storitev


Poleg tega smo ponosni, da lahko predstavimo našo vizijo, imenovano "Corporate Visibility". To ni zgolj nov izdelek, ampak predstavlja naš pogled na prihodnost, kjer tehnologija in kreativnost tvorita harmonično celoto. V dobi, ko se podjetja in blagovne znamke neprestano trudijo za prepoznavnost v digitalnem prostoru, "Corporate Visibility" ponuja revolucionarno orodje. To orodje ne le omogoča, da podjetja izstopajo, ampak tudi preoblikuje način, kako podjetja komunicirajo svoje vrednote, cilje in dosežke.

Svetovni trendi so sedaj na voljo tudi pri nas

Najnovejši trend televizijske in video produkcije se seli v virtualne studie. Produkcija mogoča neomejene možnosti scenografij, kjer s klikom spremenimo realen prostor v računalniško grafiko in jo uporabljamo kot scenografijo v navideznem prostoru.

Prednost takega načina dela je, da vsi vidijo dogajanje v živo in ne šele po končanem postprodukcijskem procesu. Ustvarjanje novih prostorov je precej enostavno, saj se uporablja preizkušena tehnika iz sveta računalniških iger.

Foto: predstavitev Press Clipping storitev


Press Clipping Media omogoča

Uporaba nove tehnologije v produkciji prinaša številne koristi. Najprej omogoča pomemben prihranek časa, saj ni več potrebe po dolgotrajnih in zapletenih menjavah okolja ali prostora. Hkrati pa prinaša tudi prihranek denarja, saj se zmanjšajo produkcijski stroški, saj se večina dela lahko opravi hitro in učinkovito na eni sami lokaciji. Poleg tega ta pristop prinaša tudi večjo fleksibilnost, saj omogoča prilagodljivost glede na potrebe in želje producentov ali režiserjev, brez omejitev fizičnega prostora. Nazadnje, uporaba najnovejših tehnologij spodbuja inovativnost, saj omogoča ustvarjanje vizualno osupljivih in edinstvenih prizorov, ki jih s tradicionalnimi metodami ne bi mogli doseči.

Foto: predstavitev Studia 360


Foto: Tomaž Taškar (Studio 360) in Marjeta K. Kljajič (Agencija Nicha)


Foto: Primož Vidmar in Anamarija Hribernik (IR-IMAGE)


Foto: David Klobasa (župan občine Sv. Trojica v Slov. goricah) Irena Pavčič (IPPR), Petra Kregar (IPPR)


Z vstopom v to novo dobo, kjer tehnologija omogoča neomejene možnosti, smo se zavezali k preoblikovanju načina, kako podjetja vizualizirajo svoje izdelke in storitve. Naša storitev omogoča podjetjem, da na inovativen način predstavijo svoja poročila o družbeni odgovornosti, strategije internega komuniciranja in še veliko več. Vse to z namenom, da podjetja ne le sledijo trendom, ampak postavljajo nove standarde v industriji.

Vabimo vse zainteresirane partnerje, stranke in medijske hiše, da se nam pridružijo na tej vznemirljivi poti. Verjamemo, da je združevanje moči ključ do uspeha in skupaj lahko dosežemo več.

>> Piši nam!

Ne sledite trendom, temveč jih začnite ustvarjati!

VIR: Press Clipping