Britanska agencija Wunderman Thompson je spremenila ikonični slogan »Have a break« blagovne znamke KitKat v pet črk dolgo sporočilo, ki je potrošnikom zadostovalo, da so takoj vedeli, za kaj gre.

Britanska agencija Wunderman Thompson je spremenila ikonični slogan »Have a break« blagovne znamke KitKat v pet črk dolgo sporočilo, ki je potrošnikom zadostovalo, da so takoj vedeli, za kaj gre.

Wunderman Thompson in KitKat sta v novi oglaševalski akciji želela dokazati javnosti, kako ikoničen je njihov slogan. To so naredili z uporabo samo petih črk in ob pozitivnem odzivu mimoidočih dokazali trajno in dosledno moč sporočila blagovne znamke.

ISTI SLOGAN ŽE OD LETA 1957

KitKat je svoj slogan »Have a Break, Have a KitKat« (»Vzemi si odmor za KitKat«) predstavil leta 1957 in je danes prepoznaven po vsem svetu. Pravzaprav je slogan znamke tako znan, da ga sploh ni treba dokončati ali ob oglasu dodati ime blagovne znamke, saj so v novi eksperimentalni oglaševalski akciji uporabili le pet belih črk »Have a « na tipično rdeči barvi KitKata.


RAZUMEVANJE SPOROČILA BLAGOVNE ZNAMKE

KitKat je tako v novi kampanji šel še korak dlje in premagal samega sebe. Ugotovili so namreč, da za razumevanje sporočila blagovne znamke ne potrebujejo veliko. V Londonu so natisnili velike plakate in zakupili oglasni prostor na zunanjih digitalnih zaslonih, da bi oživili duh blagovne znamke.

Kreativne rešitve prikazujejo le pet belih črk njihovega sporočila in po raziskavi, ki jo je izvedla partnerska agencija Wunderman Thompsona, je več kot polovica ljudi ne samo prepoznala blagovno znamko, ampak tudi razumela njeno sporočilo.

Stephanie Scales, višja vodja blagovne znamke KitKat & Biscuits, je ob tem dejala: »KitKat že desetletja spodbuja ljudi k odmoru, s to akcijo pa smo naredili še korak dlje in ljudi spodbudili k odmoru, ne da bi to izrecno povedali. Za legendarno sporočilo je potrebnih le pet črk.«

VIDEO - Wunderman Thompson UK and KitKat invite people to ‘Have a Break’, without even saying it

VIR: MM - Marketing Magazin