Marca globalna prodaja dosegla 278.275 vozil, +11 % v primerjavi z marcem lani Najbolj prodajani modeli so športni terenci Sportage (48.463 vozil), Seltos (27.853) in Sorento (20.034 vozil)
Marca globalna prodaja dosegla 278.275 vozil, +11 % v primerjavi z marcem lani
Najbolj prodajani modeli so športni terenci Sportage (48.463 vozil), Seltos (27.853) in Sorento (20.034 vozil)
Kia Corporation je marca letos zabeležila 278.275 prodanih vozil, kar je 11 odstotkov več kot marca lani. Brez prodaje namenskih vozil se je prodaja na korejskem trgu medletno povečala za 18 odstotkov, prodaja izven Južne Koreje pa za 9 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani. Prodajo podjetja so vodili Kiini športni terenci Sportage (48.463 prodanih primerkov), Seltos (27.853 prodanih primerkov; ni naprodaj v Evropi) in Sorento (20.034 prodanih primerkov).
Prodaja izven Južne Koreje dosegla 224.911 primerkov, +9 % v primerjavi z lani
Prodaja vozil Kia izven Južne Koreje se je s prodanimi 224.911 vozili povečala za 9 odstotkov v primerjavi z istim mesecem lani. Na trgih izven Koreje se je najbolje odrezal Sportage z 42.445 prodanimi primerki. Druga dva najuspešnejša sta bila Seltos (23.962 vozil) in K3 (16.892 vozil).
Prodaja vozil Kia izven Južne Koreje se je s prodanimi 224.911 vozili povečala za 9 odstotkov v primerjavi z istim mesecem lani. Na trgih izven Koreje se je najbolje odrezal Sportage z 42.445 prodanimi primerki. Druga dva najuspešnejša sta bila Seltos (23.962 vozil) in K3 (16.892 vozil).
Prodaja v Južni Koreji: 53.046 vozil, +18 %
Kia je na domačem trgu marca prodala 53.046 vozil, kar je 18-odstotna rast v primerjavi z marcem 2022.
Kia je na domačem trgu marca prodala 53.046 vozil, kar je 18-odstotna rast v primerjavi z marcem 2022.
SUV Sorento je bil najbolje prodajani model Kie na južnokorejskem trgu s prodanimi 6.890 primerki, sledila sta mu veliki enoprostorec Carnival (6.873 primerkov) in Sportage (6.018 primerkov).
Kia bo nadaljevala svoj prehod v ponudnika rešitev trajnostne mobilnosti z novimi modeli, vključno z nedavno predstavljenim električnim SUV-jem EV9
Podjetje bo pospešilo svoja prizadevanja za elektrifikacijo in prehod v ponudnika rešitev trajnostne mobilnosti z uvedbo inovativnih izdelkov in mobilnostnih storitev. Kia bo še naprej povečevala prodajo svojega električnega križanca EV6, ki se mu bo kmalu pridružil novi EV9, prvi električni SUV s tremi vrstami sedežev, ki je marca doživel svetovno premiero.
Podjetje bo pospešilo svoja prizadevanja za elektrifikacijo in prehod v ponudnika rešitev trajnostne mobilnosti z uvedbo inovativnih izdelkov in mobilnostnih storitev. Kia bo še naprej povečevala prodajo svojega električnega križanca EV6, ki se mu bo kmalu pridružil novi EV9, prvi električni SUV s tremi vrstami sedežev, ki je marca doživel svetovno premiero.
Kia želi z EV9 revolucionirati trg električnih vozil s futuristično zasnovo zunanjosti in notranjosti, storitvami posodabljanja po zraku (OTA) in zmogljivostmi avtonomne vožnje tretje stopnje.
VIR: KIA