TikTok je eden od najpomembnejših medijev in komunikacijskih kanalov blagovnih znamk po vsem svetu. Kitajska znamka Shein je marketinško strategijo za TikTok vzela zelo resno.
TikTok je eden od najpomembnejših medijev in komunikacijskih kanalov blagovnih znamk po vsem svetu. Kitajska znamka Shein je marketinško strategijo za TikTok vzela zelo resno.
TikTok je najhitreje rastoča platforma družbenih medijev že vse od svojega rojstva leta 2016. Zaradi priljubljenosti med mladimi je TikTok postal privlačen tudi za vplivneže in različne blagovne znamke.
Leta 2022 je bila Shein najbolj priljubljena blagovna znamka med vplivneži TikToka; v enem letu je kitajsko modno znamko omenilo kar 13.400 vplivnežev.
Na drugo mesto lestvice števila omemb se je uvrstila ameriška maloprodajna veriga Target, in sicer z omembo 11.200 vplivnežev z vsega sveta.
Targetu sledi priljubljena pretočna platforma Netflix z omembo 8.500 vplivnežev na TikToku v letu 2022.
Tem podjetjem sledijo francoska znamka izdelkov za osebno nego in lepoto Sephora, velikan spletne trgovine Amazon, ameriška veriga kavarn Starbucks in konglomerat množičnih medijev Disney.
TIKTOK ALI INSTAGRAM?
V primerjavi z Instagramom je vplivnostni marketing na TikToku še vedno v povojih, a strokovnjaki predvidevajo, da bo družbeno omrežje s tolikšno rastjo hitro dohitel Instagram.
Spomnimo, največ omemb s strani vplivnežev na Instagramu ima modna blagovna znamka Zara; sledijo ji Shein, H&M in Nike.
VIR: MM